02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مراکز خرید استانبول

27 اردیبهشت ، 1402
راز آسمان پایتخت

بهترین مراکز خرید استانبول

کشور ترکیه به ویژه شهر استانبول امروزه میزبان توریستان بسیار زیادی از سراسر دنیا می باشد. این شهر در سالیان اخیر به شدت مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است و بسیاری از ایرانی ها برای گذراندن تعطیلات، سرمایه گذاری، گردشگری و ... استانبول و کشور ترکیه را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. ما در این مقاله به معرفی بزرگترین و بهترین مراکز خرید استانبول می پردازیم تا شما  عزیزان در صورت سفر به این شهر از طریق تور لحظه آخری استانبول، بتوانید از آن ها بازدید کنید و به خرید و تفریح بپردازید. در ادامه لیستی از جذاب ترین و بهترین مراکز استانبول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

istanbulshopingcenter

جذاب ترین و بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه

مال اف استانبول

بسیاری از توریستان و افراد ساکن در استانبول از مال آف استانبول به عنوان یکی از به روز ترین و بهترین مراکز خرید استانبول یاد میکنند. شروع ساخت این مرکز خرید به سال ۲۰۱۱ میلادی و اتمام آن به سال ۲۰۱۴ میلادی باز می گردد. طبقه بندی و تقسیم بندی این مرکز خرید به شکل کاملا تفکیک شده صورت گرفته است به طوری که در طبقه اول این پاساژ لوازم آرایشی، پوشاک بانوان، لوازم بهداشتی و ... فروخته میشود. اما در طبقه دوم این مرکز خرید پوشاک و لوازم مربوط به آقایان به فروش میرسد. لازم به ذکر است که برند های معتبر مربوط به پوشاک و لوازم آرایش مثل ویکتوریا سکرت و ... در این مرکز خرید دارای شعبه می باشند. مال آف استانبول دارای امکانات رفاهی نظیر رستوران، کافی شاپ و ... نیز می باشد و  از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان شما خواهد بود.

mallofistanbul

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول یکی از جذاب ترین، بزرگترین و بهترین مراکز خرید استانبول و کشور ترکیه می باشد. به شما پیشنهاد میکنیم در صورت سفر به این شهر با تور استانبول حتما از این مرکز خرید بازدید کنید. مرکز خرید  وادی استانبول در یک منطقه بسیار زیبا و در نزدیکی جنگل بلگراد واقع شده است. این مرکز خرید جذاب استانبول از تنوع فروشگاهی بسیار بالا و امکانات رفاهی متنوعی مثل استخر، سالن بدنسازی، سوپرمارکت و ... برخوردار است. به علاوه شما میتوانید انواع غذاهای آسیایی، بین الملل، ترکی و ... را در این مرکز خرید پیدا کنید. به شما توصیه میکنیم در صورت سفر به استانبول با تور لحظه آخری، تور معمولی استانبول یا هر روش دیگری،  حتما از مرکز خرید وادی استانبول بازدید کنید.

vadimallistanbul

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

ایستینیه پارک یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید استانبول می باشد. این مرکز خرید دارای ساختمان بسیار شیک و معماری بسیار جذابی می باشد که نظر هر توریست و بازدید کننده ای را به خود جلب میکند. بسیاری از برند های محبوب و پرطرفدار جهانی مثل زارا، دیور، آرمانی و ... در ایستینیه پارک دارای شعبه می باشد. این مرکز خرید ۴ طبقه دارای یک نمای کاملا شیشه ای و مدرن است و حدود ۳۰۰ مغازه درون آن وجود دارد. مرکز خرید ایستینیه پارک علاوه بر امکانات رفاهی مراکز قبلی، دارای امکانات و قابلیت های ویژه ای مثل آکواریوم، سالن تئاتر و ... نیز می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که ایستینیه پارک یکی از معروف ترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول می باشد. به همین دلیل در اکثر روزهای هفته به ویژه آخر هفته به شدت شلوغ است. در نتیجه سعی کنید برنامه بازدید از این مرکز خرید را در روز های اول یا وسط هفته برنامه خود قرار دهید.

istiniyeparkistanbul

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

از مرکز خرید زورلو سنتر به عنوان یکی از گرانترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول یاد می شود. این مرکز خرید دارای یک معماری مدرن و بسیار زیبا می باشد. به علاوه زورلو سنتر یک محوطه بسیار زیبا را دل خود جای داده است. درون این مرکز خرید هرگونه امکانات رفاهی مورد نیاز توریستان، بازدید کنندگان و ... وجود دارد. به عنوان مثال درون این مرکز خرید، یک هتل بسیار مجلل و ۵ ستاره قرار گرفته است و به توریستان غیر بومی خدمت رسانی میکند. درون مرکز خرید زورلوسنتر سالن های مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده است و این افراد میتوانند برای مدت زمان طولانی در این سالن ها تفریح کنند.

zorlushopingcenter

مرکز خرید توریوم استانبول

توریوم یکی دیگر از مراکز خرید جذاب و لوکس شهر استانبول می باشد. این پاساژ علاوه بر فروشگاه ها و مغازه های بسیار متنوع دارای مجموعه های تفریحی جذابی نیز می باشد. به طوری که امروزه خیلی ها این مرکز خرید را به وسیله مراکز تفریحی آن می شناسند. درون مرکز خرید توریم استانبول نیز مانند مجموعه هایی که قبل تر معرفی کردیم، بسیاری از برند ها محبوب و مشهور جهان شعبه دارند. از امکانات تفریحی توریوم میتوان به پارک برفی، اسنو پارک و ... اشاره کرد. ساعت کاری توریوم استانبول از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به صورت یکسره می باشد. لازم به ذکر است که مرکز خرید توریم یکی از به روز ترین و بهترین مراکز خرید استانبول می باشد و تاریخ افتتاح ان به سال ۲۰۱۰ میلادی برمیگردد.

turimcenteristanbul

در شهر استانبول ترکیه به علت بالا بودن حجم توریستان، مراکز خرید بسیار متعدد و به روزی وجود دارد. از دیگر مراکز خرید این شهر می توان به مرکز خرید اوت لت کاله استانبول، مرکز خرید اوت لت ایرپورت، مرکز خرید اوت لت آسیا پارک، مرکز خرید پالادیوم و ... اشاره کرد. شما میتوانید با توجه به سلیقه خود، برنامه بازدید از تمامی این مراکز خرید را در برنامه تور استانبول خود قرار دهید و از گشت و گذار درون آن ها لذت ببرید. 

palladiumshopingcenter

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ