02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

استانبول شهری که همه چیز را دارد

03 تیر ، 1403
راز آسمان پایتخت

استانبول، شهری که همه چیز را دارد شما می توانید در این شهر از محل های گردشگری بازدید کنید. استانبول، شهر جذابی است. در این شهر می توانید مساجد و اماکن مهم تاریخی را شاهد باشید که در جذب گردشگران موثر هستند. شرکت گردشگری رازآسمان پایتخت، تور لحظه آخری استانبول را به قیمت مناسبی عرضه می کند.

khoramsoltan

بازدید از موزه خرم سلطان

استانبول، شهری که همه چیز را دارد. می توانید در این شهر از موزه های مختلف بازدید کنید. در استانبول می توانید بناهای تاریخی را شاهد باشید. موزه خرم سلطان یکی از نقاط گردشگری استانبول محسوب می شود. این موزه به سبک معماری عثمانی ساخته شده است.

تجربه گردش در موزه دلما باغچه

استانبول، شهری که همه چیز را دارد و این نکته خوبی است که می توانید از موزه دلمه باغچه دیدن کنید. شما می توانید در این شهر موزه های مختلفی را ببینید. استانبول را می توان با موزه های مختلف شناخت. انواع و اقسام موزه ها به چشم می خورد. تاریخچه موزه دلما باغچه به 68 سال قبل برمی گردد. این موزه از تالارهای متعددی تشکیل شده است. بهتر است که در سفر به استانبول از این موزه دیدن کنید.

tangebosfor

تنگه بسفر

استانبول شهر زیبایی است. شما می توانید با کشتی های کروز تفریحی، یک گردش دریایی را تجربه کنید. قایق های تفریحی هم برای گردش های دریایی نیز قابل استفاده هستند. می توانید عکس های یادگاری زیبایی را بگیرید

bazar

خرید از بازار بزرگ

استانبول، شهری که همه چیز را دارد. می توانید در این شهر بازارهای مختلفی را ببینید. می توانید در بازار بزرگ استانبول، کالاهای دلخواه خود را به قیمت مناسب خریداری کنید. می توانید با چانه زنی کالای مورد نیاز خود را با قیمت پایینی خریداری کنید. در بازار بزرگ فروشگاه های مختلفی وجود دارد. بازار بزرگ استانبول معروف است.

بازدید از موزه پرا

استانبول، شهری که همه چیز را دارد و این که شما می توانید در این شهر موزه های بزرگ و کوچکی را ببینید. موزه پرا در این شهر قرار دارد. این موزه از سال 2005 ساخته شد. در این موزه آثار مختلفی به نمایش گذاشته شده است. در این نمایشگاه، مراسم و همایش های مهمی نیز برگزار می شود. این موزه یکی از محل های دیدنی شهر استانبول محسوب می شود.

borjeyaghot

بازدید از برج یاقوت

استانبول با برج های مرتفع شناخته می شود. چراغ های نورانی این برج باعث می شود که نمای استانبول رویایی به نظر برسد. این برج 238 متر ارتفاع دارد. این محل یکی از بهترین ساختمان ها محسوب می شود.

jangal

گردش در جنگل

استانبول، شهری که همه چیز را دارد و آگاهی به این نکته باعث می شود که شما بتوانید از سفر خود لذت ببرید. شما می توانید متناسب با فصلی که به استانبول مسافرت می کنید از مناظر و محل های مختلف آن دیدن کنید. جنگل استانبول یکی از محل های دیدنی محسوب می شود. از آن جایی که این جنگل زیباست بنابراین می توانید عکس های یادگاری از این جنگل بگیرید. مناظر این جنگل باشکوه است.

tarikhi

استانبول، شهر تاریخی و تفریحی

استانبول، شهری که همه چیز را دارد و آگاهی به این نکته به شما کمک می کند تا بتوانید از محل های دلخواه خود بازدید کنید.

در استانبول، موزه ها، مساجد و پارک های بزرگ و کوچکی وجود دارد. شما متناسب با روحیه خود می توانید محلی را برگزیده و از آن دیدن کنید. پارک های کوچک و بزرگی در استانبول دیده می شود. شما می توانید از مساجد نیز دیدن کنید. مساجدی که در استانبول وجود دارند تاریخی هستند. بازدید از این مساجد به شما کمک می کند تا با تاریخ کشور ترکیه آشنا شوید. هر یک از کاخ های استانبول با معماری باشکوهی ساخته شده اند.

ghaza

استانبول، شهری که همه چیز را دارد و مردم این شهر نیز برای جلب توجه گردشگران، اقدام های لازم را انجام می دهند.

رستوران های مدرن و کاملا مجهزی در استانبول به چشم می خورد. شما می توانید در رستوران های استانبول لذیذترین غذاها را میل کنید. شب های استانبول یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود. 
با گشت و گذار در بازارها می توانید کالاهای مورد نظر خود را از مغازه و فروشگاه ها خریداری کنید. مغازه ها و فروشگاه ها کالاهای برند را عرضه می کنند. کالاهای برند که از استانبول خریداری می کنید با کیفیت بوده و شما می توانید به مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کنید. شما در هر فصلی از سال می توانید به استانبول سفر کنید.

esterehatgah

استراحتگاه های باشکوه

استانبول، شهری که همه چیز را دارد در مقایسه با سایر شهرهای ترکیه، جذاب و دیدنی است. می توانید در این شهر استراحتگاه های باشکوهی را پیدا کنید. از آن جایی که استانبول توریستی است، به همین دلیل استراحتگاه های بزرگ و کوچکی ساخته شده است. مسافران می توانند در این استراحتگاه ها، اوقات خوشی را سپری کنند. این محل ها از هر جهت مجهز و با حداکثر رفاه و آرامش ساخته شده اند.
استانبول، شهری که همه چیز را دارد و لحظات سفر شما در این شهر بیاد ماندنی و لذت بخش خواهد بود. شما می توانید در پارک های بزرگ و کوچکی که در این شهر وجود دارد لحظات بیاد ماندنی را سپری کنید. بچه های شما می توانند از وسایل بازی در این پارک ها لذت ببرند

moozeyemashin

موزه خودروهای کلاسیک

شما در این موزه می توانید انواع و اقسام خودروهای کلاسیک را مشاهده کنید. این موزه برای دوستداران خودروهای کلاسیک تاسیس شده است. افراد مختلفی از این موزه دیدن می کنند.

stadium

استادیوم استانبول

استانبول، شهری که همه چیز را دارد و می توانید از استادیوم این شهر نیز استفاده کنید. استادیوم استانبول یکی از مجهزترین محل های ورزشی در سراسر دنیا محسوب می شود. در این استادیوم مسابقات فوتبال بین باشگاه های این شهر برگزار می شود. طرفداران فوتبال می توانند حتی از خارج از باشگاه نیز مسابقه فوتبال را تماشا کنند. مانیتور بزرگی ساخته شده که مسابقات داخل استادیوم را با کیفیت بالایی پخش می کند.

پارک جنگلی اورمانیا

در پارک جنگلی اورمانیا گونه های گیاهی و حیوانی متنوعی وجود دارد. شما می توانید از این پارک دیدن کنید. این پارک در شرق استانبول قرار دارد.

11_istanbullllllll

کدام هتل استانبول برای اقامت مناسب است؟

استانبول، شهری که همه چیز را دارد و آگاهی نسبت به این نکته باعث می شود که بتوانید با تهیه بروشور محل های گردشگری، به راحتی به آن ها رجوع کنید. 
در این شهر می توانید هتل های مختلفی را بیابید. پیرا یکی از بهترین هتل های استانبول به شمار می رود. شما می توانید در این هتل اوقات خوب و خوشی را سپری کنید. می توانید با تحقیق و مطالعه، هتل مناسبی را پیدا کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

هتل شری کاراکوی نیز می تواند گزینه دیگری باشد. زیرا به برخی از مکان های اصلی از بازار تا برج گالاتا و ایستگاه های مختلف مترو بسیار نزدیک است. اتاق ها و سالن های این هتل مجهز ساخته شده است. از این هتل به بسیاری از مراکز اصلی شهر دسترسی دارید. 

استانبول، شهری که همه چیز را دارد و آگاهی نسبت به این نکته باعث می شود که شما بتوانید از محل های بیشتری بازدید کرده و در نهایت سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

هتل استانبول گزینه مناسبی برای کسانی است که با بودجه کم سفر می کنند. هتل استانبول تنها چند دقیقه با مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله دارد.

مشاوره با کارشناسان شرکت گردشگری آسمان پایتخت به طور یقین برای شما مفید خواهد بود. بعد از مشاوره می توانید با اطلاعات مفید و کاربردی سفر خود را شروع کنید. قبل از این چمدان های خود را برای سفر ببندید بهتر است که حداقل به صورت تلفنی، مشاوره بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ