02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پرسپولیس شیراز | perspolis shiraz Hotel شیراز

perspolis shiraz Hotel شیراز

شیراز
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ صندوق امانات سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: شیراز - بلوار آزادی - حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان قائم
تعداد اتاق: 104
توضیحات:

هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز

از جمله هتلهای بینالمللی به حساب میآید که دارای هفت طبقه و ۱۰۴ اتاق است. این هتل در سال ۱۳۸۱ افتتاح شده و به علت اینکه به جاذبه های گردشگری شیراز نزدیک است از موقعیت توریستی و مکانی بسیار عالی برخوردار می‌باشد. یکی از خدمات بسیار عالی هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز صبحانه رایگان است. در این هتل صبحانه به صورت رایگان برای مسافران گرامی تور شیراز سرو می‌شود.‌ آدرس هتل شیراز - بلوار آزادی - حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان قائم است.

ویژگی‌های هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز

افرادی که برای دیدن مکانهای دیدنی شیراز این شهر زیبا با تور زمینی شیراز به این شهر جذاب سفر می‌کنند برای اقامت علاقه دارند بهترین هتل ۵ ستاره شهر را انتخاب نمایند. هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز در قلب شهر شیراز قرار دارد. این هتل به گونهای طراحی شده که ظاهری بسیار چشمنواز و زیبا دارد. دسترسی آسان به اماکن تاریخی و تفریحی یکی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز به حساب میآید.

فاصله هتل تا مکان‌های مهم شهر

فاصله هتل تا مکان‌های مهم شهر بسیار کم است. در واقع افراد میتوانند با ۸ تا ۱۰ دقیقه پیادهروی به مکانهای مهمی نظیر باغ جهاننما، رستوران بینالمللی و آرامگاه حافظ و همچنین بلوار آزادی برسند. در واقع هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز تا موزه هفتتنان و آرامگاه شاه شجاع با خودرو سه دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این اگر مسافران قصد بازدید از ارگ کریم خانی و یا خیابان فردوسی و خیابان رودکی را دارند می توانند با خودرو ۲ تا ۳ دقیقه به این محل زیبا بروند.

امکانات هتل هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز

از امکانات ویژه هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم

رستوران بزرگ با ۱۷۰ نفر ظرفیت

پارکینگ رایگان

اینترنت رایگان و نامحدود به علاوه استخر

و امکاناتی که در هر اتاق این هتل وجود دارد شامل: حمام،  یخچال، مبلمان، آباژور روم سرویس، لوازم بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه، سرویس بهداشتی فرنگی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی به علاوه وسایل شخصی مانند دمپایی، آب رایگان همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

جمع بندی

شما میتوانید از طریق تورهوایی شیراز سفر نمایید. برای اقامت در این شهر زیبا هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز یکی از بهترین مکان‌ها است. هتل پرسپولیس شیراز هتلی با امکانات رفاهی بسیار بالا است‌. این هتل دارای ۱۰۴ اتاق با امکانات منحصر به فرد و مناسب برای رفاه مسافران گرامی می‌باشد. در واقع تور شیراز با اقامت در هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز یک موقعیت بسیار عالی برای سفر به این شهر تاریخی و زیبا به حساب می آید‌. این هتل دارای رستوران، کافی شاپ، به علاوه اتاق بازی کودک، زمینه ورزشی، چایخانه سنتی و غیره است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ