02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

دره وردون فرانسه

17 بهمن ، 1401
راز آسمان پایتخت

دره وردون فرانسه کجاست؟

امروزه بسیاری از افراد با دریافت ویزای شینگن مایل هستند که به کشورهای اروپایی بروند. برای بازدید از کشور فرانسه بهتر است که دره وردون فرانسه را حتما در برنامه های گردشگری خود قرار دهید. شما با دریافت ویزای فرانسه می توانید به کشور زیبای فرانسه بروید و از جاذبه‌ های گردشگری این کشور بازدید نمایید.

verdon1

امروزه بسیاری از افراد برای دریافت ویزای کشور فرانسه تلاش می‌ کنند ویزای مولتی فرانسه را دریافت نمایند. با کسب ویزای مولتی به راحتی می‌توانید مدت زمان زیادی در کشور فرانسه حضور داشته باشید و از جاذبه‌های گردشگری این کشور بازدید کنید. دقت داشته باشید که زمان دریافت ویزای شینگن باید ویزیت بیمه ویزای شنگن را دریافت نمایید. با دریافت بیمه ویزا خیالتان راحت خواهد بود که مدت زمان زیادی می توانید از ویزا استفاده تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

موقعیت مکانی دره دیدنی وردون فرانسه

دره وردون فر انسه به عنوان یکی از زیباترین دره های کشور فرانسه شناخته می‌ شود که در قسمت جنوب شرقی فرانسه می باشد. این دره به عنوان یک دره در رودخانه شناخته می شود که هر ساله مورد بازدید بسیاری از بازدیدکنندگان قرار می ‌گیرد. طول این دره حدود ۲۵ کیلومتر می باشد و عمق آن به ۷۰۰ متر می رسد. علاوه بر اینکه این دره رودخانه زیبایی دارد رنگ و لعاب خاص آن توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است. از آنجایی که این دره به رودخانه فرانسه نزدیک می باشد شما در کمترین بازه زمانی می ‌توانید به این دره بروید و از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید.

verdon3

اگر می خواهید تجربه لذت بخشی از بازدید دره زیبای فرانسه داشته باشید بهتر است که در حاشیه رانندگی نمایید. قایق هایی که برای سفر به رودخانه در کنار رودخانه هستند را می توانید اجاره کنید و یا برای رسیدن به دره پیاده‌روی نمایید. دیواره‌ های سنگ آهکی به عنوان مهمترین ویژگی دره زیبای فرانسه شناخته می ‌شود. صخره نوردان مایل هستند از این دیواره ها بالا بروند. این دره به عنوان یک مکان برجسته جهت صخره نوردی حرفه ای و کوهنوردی شناخته می شود. ستون ها و صخره های غول پیکری را در این دره مشاهده می کنید که هر یک از آنها از ۲۰ الی ۴۰۰ متر متغیر هستند.

ویژگی های دره وردون فرانسه

دره وردون فرانسه را به عنوان دومین کانیون بزرگ می شناسند که هرساله استخراج سنگ آهک زیادی از این دره انجام می گردد. دیدنی های زیادی در کنار دره فرانسه قرار گرفته است و در فصل تابستان بسیاری از گردشگران به این دره می ‌روند تا جاذبه های گردشگری آن را بازدید کنند. رنگ فیروزه ای رودخانه نزدیک به دره به عنوان مهمترین دیدنی این جاذبه گردشگری شناخته می شود.

verdon4

قابلیت دسترسی به دره زیبای فرانسه، بسیار آسان می باشد. از سمت راست و از قسمت چپ رودخانه می توانید به راحتی به این دره دسترسی داشته باشید. مسیر جنوبی دره منظره های زیادی را به خود اختصاص می دهد. قله ها و چشمه های گوناگونی را در مسیر دره زیبای فرانسه می توانید مشاهده کنید که بدون شک هر یک از آنها ارزش بازدید دارند.

تاریخچه دره گردشگری وردون فرانسه

یکی از مهمترین نکاتی که جهت بازدید از دره زیبای فرانسه وردون باید به آن دقت داشته باشید این است که تاریخ آن را بدانید. زمانی که این منطقه حدود ۲۵۰ میلیون سال در قسمت زیرین آب بود مرجان ها و صدف ها در این دره تشکیل شدند. سنگ آهک به عنوان مهم ‌ترین سنگ هایی به شمار می رود که در دریاچه وجود دارند.

verdon5

با حرکت کردن صفحات کف دریا، صدف ها بلند می گردند و قله های آهکی به مرور زمان به وجود می آیند. زمانی که عصر یخبندان به وجود آمد یخچال های طبیعی در کنار سنگ آهک تشکیل شدند. صخره های نمایشی که امروزه در این دره مشاهده می کنید به عنوان مهمترین ویژگی دره شناخته می ‌شوند. این مکان نام خود را از نام رودخانه فیروزه ای دریافت کرده است که به زبان فرانسه آن را به عنوان دره های سبز می شناسند.

روش رسیدن به دره وردون فرانسه

اگر می خواهید به دره وردون فرانسه بروید باید روش رسیدن به این دره را بررسی کنید. این دره در منطقه پرونس فرانسه قرار گرفته است. به همین دلیل برای رفتن به این دره باید یک روز از سفر خود را برای بازدید از دره اختصاص دهید. اگر فرصت کافی دارید بهتر است که برای برگشت عجله نکنید. در صورتی که چند روزی در این منطقه بمانید بدون شک از آب و هوای منطقه و زیبایی های آن لذت می ‌برید. شما  می‌توانید در کنار دره قایق هایی را اجاره کنید و از رودخانه فیروزه‌ ای بازدید نمایید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که گزینه ‌های زیادی از اقامت های مسکونی و اجاره ای را در این دره مشاهده می نمایید. بر همین اساس اگر مایل باشید مدت زمان زیادی در دره زیبای فرانسه حضور داشته باشید می توانید یکی از اقامتگاه ها را اجاره کنید و در بازه زمانی مشخص شده‌ ای در این دره بمانید. امروزه بسیاری از افراد برای بازدید از دره گردشگری وردون در تورهای گردشگری ثبت نام می نمایند.

verdon6

وسیله های مورد نیاز برای رفتن به دره وردون فرانسه

شما با ثبت نام در تور گردشگری فرانسه می توانید از دره وردون بازدید کنید. تور لیدر تمامی نکاتی که مربوط به بازدید از این منطقه می‌ باشد را برای شما توضیح می دهد. توجه داشته باشید که جهت رفتن به این دره باید هر یک از وسیله های مورد نیاز را همراه خود ببرید. کفش مناسب به عنوان یکی از مهمترین وسیله هایی شناخته می ‌شود که باید همراه خود داشته باشید. اگر می خواهید در مسیر رودخانه و دره پیاده روی کنید باید کفش مناسبی به پا داشته باشید. در این صورت می توانید مدت زمان زیادی در این دره پیاده‌ روی کنید و از جاذبه های گردشگری دره بازدید نمایید.

verdon2

برای بسیاری از افراد شاید این پرسش به وجود آید که چگونه باید به دره زیبای فرانسه بروند. شما می توانید با استفاده از ماشین هایی که اجاره داده می ‌شوند مدت زمان زیادی در کشور فرانسه اقامت نمایید و از جاذبه های گردشگری این کشور بازدید کنید. اگر با استفاده از تورهای گردشگری به کشور فرانسه رفته اید نیازی نیست نگران جابجایی و رفتن به مکان های متفاوت باشید. تورهای گردشگری ماشین های مناسبی را برای بازدید از مناطق گوناگون فراهم می کنند.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ