02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

7 رستوران لوکس مشهد

13 تیر ، 1403
راز آسمان پایتخت

7 رستوران لوکس که در مشهد نباید از دست بدهید

تعداد رستوران لوکس و فوق العاده که در تور مشهد می‌توان سراغشان رفت، بسیار زیاد است و به همین جهت مسافران می‌توانند سفری دلچسب با انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را در آن تجربه کنند. این رستوران‌ها اغلب در مناطق بالاشهر بوده و وعده‌های ناهار و شام متنوعی را ارائه می‌دهند. در ادامه 7 رستوران لوکس مشهد که نباید از دست داد را معرفی کرده‌ایم.

resthayemashhad

رستوران معین درباری در مشهد

رستوران معین درباری یکی از رستوران‌های لوکس و پرطرفدار مشهد است که در آن علاوه بر فضای دلنشین و جذاب می‌توان غذاهایی با کیفیت بالا را تجربه کرد. فضای شیک این رستوران به شکلی است که گویی به میهمانی یک امپراطور دعوت شده‌اید. این رستوران دو شعبه مرکزی و شاندیز دارد. شعبه مرکزی رستوران معین بین میدان تلویزیون و میدان پارک واقع شده و در حاشیه شهرک نوفل لوشاتو می‌توان آن را دید.

شعبه شاندیز رستوران معین که در تور مشهد محبوبیت زیادی را به دست آورده، در شاندیز و بین امام رضا 8 و 10 قرار دارد.

ساعت کاری این رستوران برای ظهر در هر دو شعبه از ساعت 12 تا 15 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده و برای زمان شام در شعبه مرکزی از ساعت 19 تا 21 و در شعبه شاندیز از ساعت 19 تا 23 می‌توان غذاهایی دلچسب را تجربه کرد.

resthayemashhad

رستوران راستگو از بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران راستگو در تور مشهد رستورانی قدیمی بوده و در سال 1346 افتتاح شده است. این رستوران جذاب برای علاقه مندان به غذاهای سنتی ایرانی انتخابی فوق العاده به حساب می‌آید و در آن می‌توان غذاهای گوشتی مختلف ایران را با بهترین شکل سرو امتحان کرد. از جمله غذاهای محبوب در رستوران راستگو می‌توان به چلو ماهیچه، کباب لقمه، گوشت گردن، چلو شیشلیک، جوجه کباب و کباب بختیاری اشاره کرد. 
فضای این رستوران به شکل کلاسیک ساخته شده و در آن می‌توان فضایی سلطنتی با صندلی‌های کلاسیک طلایی و لوسترهای پر زرق و برق را دید. در تور مشهد برای دسترسی به این رستوران باید به آدرس بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 23 و 25 رفته و بهترین روز را رقم زد.

ساعت کاری این رستوران 12 تا 16 ظهر و 20 تا 24 شب است.

resthayemashhad

تجربه تنوع غذاهای خوب در رستوران کلبه

رستوران کلبه با تنوع غذایی جدیدی که در منوی خود ارائه کرده و تغییر موقعیت مکانی، توانسته به یکی از بهترین رستوران‌ها در تور مشهد تبدیل شود. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی و غذاهای فرنگی متنوعی را سرو کرده و در آن می‌توان انواع سالاد را سفارش داد. این رستوران لوکس و گران قیمت 2 سالن مجزا با معماری‌های متفاوت دارد؛ و یکی از سالن‌های پذیرایی آن نیز در فضای آزاد واقع شده است.
در منوی این رستوران علاوه بر انواع غذاهای مختلف ایرانی و انواع کباب‌ها می‌توان غذاهایی مانند چیکن استراگنف، پاستا، بیف و لازانیا یا استیک را دید و غذاهایی مانند میگو و چلو ماهی را سفارش داد. آدرس این مجموعه در تور مشهد نبش هاشمیه 18 قرار گرفته و ساعت کاری آن 12 تا 16 ظهر و 19 و 30 تا 24 شب عنوان می‌شود.

resthayemashhad

رستوران پسران کریم خیام در مشهد

رستوران جذاب دیگری که در تور مشهد نباید آن را از دست داد، رستوران پسران کریم خیام است. این رستوران دکوراسیونی بسیار لوکس و مدرن داشته و محیطی مناسب برای انواع مراسم‌های خاص یا حتی قرارهای کاری مهم است. در این رستوران منوی کاملی از انواع کباب و خوراک گوشت را می‌توان دید و بهترین غذاهای ایرانی را سفارش داد.
رستوران پسران کریم خیام رستورانی گران قیمت و لوکس بوده و در آن کیفیت بالایی از غذا ارائه می‌شود. آدرس این رستوران جذاب نیز در بلوار خیام، بین خیام 61 و 63 واقع شده و در ساختمان مروارید قرار دارد.

ساعت کاری این مجموعه نیز همه روزه از ساعت 12 تا 15 ظهر و 20 تا 22 شب است.

resthayemashhad

مشهد با رستوران ارم شاندیز معنا دارد

رستوران ارم شاندیز یک رستوران قدیمی و دلپذیر است که از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده و هر ساله زائران زیادی را به خود جذب می‌کند. این رستوران دارای سه بخش وی‌آی‌پی، سنتی و فضای باز بوده و بهترین کباب‌ها و شیشلیک‌ها را در آن می‌توان پیدا کرد. 
این رستوران برای خانواده‌های پرجمعیت نیز انتخاب جذابی است و در آن می‌توان تمام سلیقه‌های مختلف را راضی کرد. در تور مشهد در شاندیز و نرسیده به میدان دوم می‌توان این رستوران را پیدا کرد.

ساعت کاری این مجموعه نیز از 12 تا 16 ظهر و از 19 و 30 تا 24 شب است.

resthayemashhad

کترینگ رزا تجربه‌ ای متفاوت از مشهد

یکی از جذاب‌ترین رستوران‌هایی که در تور مشهد نباید آن را از دست داد، کترینگ رزا است. این مجموعه کیفیت غذاهای بسیار بالایی را عرضه کرده و فضایی جذاب و خاص دارد. در منوی رستوران کترینگ رزا می‌توان انواع کباب و خورشت‌های پرطرفدار را دید. 
همچنین فضای بیرونی این رستوران بسیار زیبا بوده و می‌تواند فضایی دلنشین برای زوج‌های جوان باشد. آدرس این رستوران در ملک آباد، فرهاد 24 است .

ساعت کاری آن 12 تا 16 ظهر و 19 و 30 تا 24 شب در نظر گرفته می‌شود.

resthayemashhad

فضایی خاص در مشهد با روژه فود فکتوری

برای جوان‌هایی که به فضاهای خاص علاقه دارند، رستوران روژه فود فکتوری در تور مشهد انتخابی فوق‌العاده است. این رستوران که دو بخش فضای باز و بسته دارد با معماری بسیار مدرنی ساخته شده و نورپردازی عجیبی دارد. این مجموعه سبک طراحی و چیدمان داخلی جدیدی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد.
همچنین غذاهای این رستوران نیز جذاب بوده و البته همگی اغلب فست فود هستند. این مکان برای کسانی که به دنبال غذاهای سنتی ایرانی نیستند هم بهترین انتخاب است. انواع پیتزا، برگر، استیک، پاستا و سالاد را می‌توان در روژه فود فکتوری سفارش داد. همچنین این مکان برای صرف صبحانه آمریکایی یا انگلیسی نیز انتخاب جذابی به حساب می‌آید.
برای پیدا کردن این رستوران در تور مشهد باید به هوشیار 9 و ملک آباد 15 رفت.

ساعتی کاری این مجموعه نیز از 8 صبح تا 12 نیمه شب است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ