02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان کیش | parsian kish Hotel کیش

parsian kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: کیش، میدان ساحل، بین بازارمرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر
تعداد اتاق: 98
توضیحات:

هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش یکی از هتل هایی هستش که امکان رزرو به صورت آنلاین براش مقدوره. گردشگران و مسافران می توانند با ورود به وب سایت هتل پارسیان اقدام به رزرو اتاق کنند. برای داشتن تفریحات لاکچری کیش هتلی را باید برای اقامت انتخاب کرد که نزدیک به مکان های تفریحی باشد. رزرو هتل پارسیان از طریق وب سایت هتل و تور کیش و همچنین تماس با شماره های تلفن موجود در وب سایت از راه های رزرو اتاق در این هتل توریستی می باشند. قیمت رزرو این هتل به نسبت امکانات رفاهی و خدماتی ارائه شده بسیار مناسب می باشد.

امکانات رفاهی و خدماتی هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش دارای امکانات رفاهی و خدماتی نسبتا خوبی است. از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل می توان به تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، صندوق امانت، اتاق چمدان، فضای سبز و سیستم تهویه مطبوع اشاره نمود. اینترنت، کافی شاپ و رستوران از دیگر خدمات رفاهی این هتل 3 ستاره می باشند. فضای سبز این هتل یکی از نقاط قوت آن می باشد. قدم زدن در فضای سبز هتل برای مسافرین لذت بخش خواهد بود همچنین امکان عکاسی در این فضا برای گردشگران با تور لوکس کیش وجود دارد.فضای سبز و دسترسی آسان به سایر مناطق جزیره از مزیت های فوق العاده هتل 3 ستاره پارسیان کیش می باشند. برای بسیاری از مسافرین داشتن فضای سبز و دسترسی ساده و آسان به مکان های دیگر از اهمیت زیادی برخوردار است.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره پارسیان کیش

مسافران زیادی هتل 3 ستاره پارسیان کیش را برای اقامت انتخاب می کنند. زیرا موقعیت مکانی و جغرافیایی این هتل عالی است. هتل پارسیان در مجاورت و نزدیکی مراکز خرید قرار دارد. همچنین دسترسی آسان به اسکله های تفریحی کیش و سایر مکان های تفریحی باعث شده است تا این هتل به اقامتگاه بسیاری از مسافران مبدل شده است. ساحل خلیج فارس در فاصله کمتر از 5 کیلومتری با هتل پارسیان قرار دارد. با پیاده روی 10 دقیقه ای از هتل پارسیان می توان به ساحل رسید. موقعیت مکانی این هتل 3 ستاره ایده آل بوده و مورد نظر بسیاری از گردشگران می باشد.

قیمت رزرو هتل 3 ستاره پارسیان کیش

قیمت رزرو اتاق در هتل 3 ستاره پارسیان کیش بر اساس فاکتور های تعداد نفرات و فصل زمانی رزرو هتل تعیین می شود. قیمت نهایی این هتل در مقایسه با ارائه امکانات رفاهی مناسب می باشد. مزیت مهم رزرو هتل پارسیان این است که برای رسیدن به بسیاری از مکان های تفریحی و مراکز خرید نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نخواهد بود.در نتیجه سفر تفریحی شما به جزیره کیش بسیار به صرفه خواهد بود. زیرا علاوه بر هزینه و قیمت مناسب رزرو هتل می توان به کسر هزینه های رفت و آمد به مکان های تفریحی را دلایل اصلی هزینه های کسر شده عنوان کرد.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ