02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پیکاپ پاسپورت در سال 2024

20 اسفند ، 1402
راز آسمان پایتخت

نحوه دریافت خدمات پیکاپ درسال 2024

برای درک بهتر پیکاپ پاسپورت چیست؟ باید ابتدا بدانید که کلمه پیکاپ در زبان انگلیسی به معنی تحویل گرفتن چیزی از کسی می‌باشد. جالبی این ماجرا اینجاست که پیکاپ ویزا یا پاسپورت چیست در معنی لغت با اصطلاح کاملاً متفاوت است. در صنعت مهاجرت معمولاً به پیکاپ پاسپورت معنی دیگری اطلاق می‌شود. شما برای ورودتان به یک کشور دیگر به اجازه نامه یا ویزا نیاز دارید. برای دریافت ویزا باید به سفارت خانه کشور مد نظر مراجعه نموده و مدارک لازم را به آفیسر سفارت ارائه دهید. در صورت تایید در زمان مصاحبه می‌توانید ویزای مد نظر را دریافت کنید و خودتان را برای سفر به کشور مقصدتان آماده کنید. برخی مواقع برای دریافت ویزا شما به یک کشور واسطه نیاز دارید که سفارت خانه کشور مد نظر شما را درون خود جای داده باشد.

pickup

زمانی که برای دریافت ویزا قبول شده‌اید و قصد دارید پاسپورتتان را برای بار دیگر به سفارت خانه ببرید تا ویزا درون آن درج داده شود، دیگر الزامی به حضور خودتان نیست. در چنین شرایطی این امکان وجود دارد که شما از یک نماینده قانونی و حقوقی استفاده نمایید. به این روش در اصطلاح پیکاپ پاسپورت گفته می‌شود. 

اگر هر از چند گاهی برای سفر به کشورهای مختلف مراجعه میکنید، نام پیکاپ پاسپورت را به خوبی شنیده‌اید. برای توضیح این مورد که دلیل نیاز به پیکاپ پاسپورت چیست ؟ باید عنوان کنیم که به دلیل مشکلات بین المللی موجود در ایران برخی از کشورهای خارجی سفارت خانه ای جهت انجام امور خدمات دریافت ویزا و ... ندارند. به همین منظور شما برای دریافت ویزا و همچنین انجام فعالیت‌های مورد نیاز برای خروج از کشور نیاز دارید به سفارت کشورهای همسایه و اطراف ایران مراجعه نمایید. در چنین مواردی برای یک سفر ساده ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی را برای شما در بر داشته باشند. برای مثال ممکن است چند بار به کشورهای مختلف همسایه سفر کنید و مجبور باشید در هتل‌های کشورهای مختلف اقامت داشته باشید.

امروزه خدمات حقوقی رشد گسترده‌ای داشته اند و شما به وسیله خدمات حقوقی می‌توانید مشکل سر راهتان را حل کنید. با دریافت خدماتی به عنوان پیکاپ پاسپورت هم می‌توانید برای دریافت ویزای مسافرتی از طریق سفارت کشور مد نظر اقدام کنید و همچنین می‌توانید هزینه بسیار کمتری را برای دریافت ویزا پرداخت نمایید.

pickup

مدارک لازم برای پیکاپ پاسپورت چیست؟

بعد از آنکه منظور از پیکاپ پاسپورت چیست؟ را به خوبی درک کردید، حال باید بدانید که به چه مدارکی برای انجام چنین موارد قانونی نیاز دارید؟ در نظر داشته باشید که قبل از انجام چنین عملی شما باید ویزا و درخواست ویزای تان با موافقت روبرو شده باشد. به عبارت دیگر مصاحبه در سفارت، انگشت نگاری و همچنین ثبت بیومتریک اطلاعات شما از سوی سفارت باید انجام شده باشند. از مهمترین مدارکی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

وکالت‌نامه حاوی پیکاپ پاسپورت

امضای موجود درون پاسپورت و حضور خود پاسپورت امضا شده جهت دریافت پیکاپ پاسپورت

برای آنکه موسسات حقوقی مانند سفارت‌ها، پاسپورت شما را از طرف فرد دیگری به رسمیت بشناسند شما باید به متقاضی یک وکالت‌نامه قانونی یا محضری تحویل دهید. برخی از شرکت‌های مهاجرتی برای انجام پیکاپ‌های پاسپورت از وکالت‌نامه‌های محضری استفاده نمی‌کنند و تنها یک رضایت‌نامه کتبی به اضافه امضای شخص متقاضی می‌تواند برای آنان کافی باشد. دومین نکته در خصوص امضای موجود در پیکاپ پاسپورت است. برخی از افراد بر این باورند که امضا نمودن پاسپورت و صفحه اول آن می‌تواند خدشه‌ای به اعتبار پاسپورتشان وارد کند. باید عنوان کنیم که نگران این موضوع نباشید، چرا که کار قانونی است و در صفحه ابتدایی پاسپورت خود محل مد نظر برای امضا را نیز مشاهده خواهید نمود. برای دریافت ویزا می توانید کشورهای امارات، ترکیه و ارمنستان را انتخاب نمایید. 

pickup

سفر به چه کشورهایی به پیکاپ پاسپورت نیاز دارد؟

همانطور که در معنی پیکاپ پاسپورت چیست؟ عنوان کردیم برخی از کشورها در ایران سفارت ندارند. برای مثال کشور کانادا و یا آمریکا دو کشوری هستند که به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی ایران امکان داشتن سفارت در ایران را ندارند. بدین روش شما می‌توانید به وسیله فرد و یک کشور واسطه برای انجام امور اداری خود برای مهاجرت و همچنین برای سفر اقدام نمایید. در نظر داشته باشید مدارک لازم عنوان شده برای سفر به کشورهایی مانند کانادا و آمریکا با توجه به سفارتی که انتخاب می‌کنید، ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. 

pickup

نکات مهم پیکاپ پاسپورت چیست؟

تنها درک پیکاپ پاسپورت چیست؟ برای دریافت ویزا کافی میباشد؟ باید نکات مهم پیکاپ پاسپورت را بدانید و سپس بر اساس نکات مهم اقدام کنید تا هرچه سریع‌تر با هزینه مقرون به صرفه تری برای دریافت ویزای مد نظر خود اقدام نمایید. اولین نکته آن است که شما در هر شهرستانی که باشید می‌توانید به وسیله آژانس مسافرتی راز آسمان برای دریافت پیکاپ پاسپورت خود اقدام کنید. 
نکته دوم در خصوص پیگیری وضعیت عملکرد امور اداری برای دریافت پیکاپ پاسپورت است. بسیاری از افراد زمانی که انجام امور خدمات مختلف مانند پیکاپ خود را به آژانس‌های مسافرتی می‌سپارند، نگران آن هستند که وضعیت پیکاپ پاسپورت خود را بررسی کنند. در زمان پیکاپ پاسپورت باید به سو استفاده کردن از پاسپورت خودتان و خطرات موجود در این ضمیمه توجه داشته باشید. زمانی که شما پاسپورتتان را به شرکت‌های معتبر می‌سپارید دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید اما توجه داشته باشید که در زمان حمل پاسپورت شما از ایران به خارج از کشور باید پلیس گذرنامه مجوز انجام چنین اموری را بدهد.

pickup

هزینه قابل پرداخت برای دریافت خدمات پیکاپ پاسپورت در سال 2024 از آژانس مسافرتی راز آسمان

هزینه پیکاپ پاسپورت در سال 2024 قطعاً با سال‌های دیگر متفاوت است. معمولاً پیکاپ پاسپورت به هزینه‌های متنوعی اطلاق می‌شود و از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پیکاپ پاسپورت در سال 2024 می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

هزینه قابل پرداخت برای انجام فعالیت‌های حقوقی پیکاپ پاسپورت

هزینه پست پیکاپ پاسپورت به کشورهای مقصد

هزینه قابل پرداخت برای دفاتر خارج از کشور مانند سفارت و غیره

هزینه پیگیری‌های پیکاپ ویزای پیکاپ پاسپورت لحظه‌ای از سوی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات

pickup

با توجه به چنین مواردی قطعاً خوب می‌دانید که هزینه خدمات ارائه شده پیکاپ پاسپورت در سال 2024 ممکن است با سال‌های دیگر متفاوت باشد. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات با یکدیگر در این زمینه متفاوتند و شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات از آژانس مسافرتی راز آسمان با آنها در ارتباط باشید و بعد از درک پیکاپ پاسپورت چیست؟ می‌توانید برای دریافت این خدماتی از طریق آژانس مسافرتی راز آسمان اقدام نمایید. در این حالت قطعاً از خدمات ارائه شده رضایت خاطر خواهید داشت و سفری عالی را در کنار عزیزانتان تجربه خواهید نمود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ