02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

قصر وناریا

چگونه به کاخ زیبای وناریا ایتالیا برویم؟

کشور ایتالیا جاذبه های گردشگری زیادی دارد که هر یک از آنها زیبایی شان منحصر به فرد است. قصر وناریا ایتالیا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می رود که امروزه افراد زیادی از این کاخ بازدید می کنند. اگر شما در تور ایتالیا شرکت کرده اید باید به خوبی در مورد جاذبه های گردشگری این کشور اطلاعات بیشتری به دست آورید.

venaria1

در صورتی که تمامی جاذبه های گردشگری این کشور را بشناسید می توانید در بهترین بازه زمانی از آنها بازدید کنید. با دریافت ویزا شنگن می توانید به بیشتر کشورهای اروپایی سفر نمایید. بسیاری از افراد برای رفتن به ایتالیا اقدام به دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا می نمایند. ویزا ایتالیا نوع D هم به عنوان یکی دیگر از ویزاهایی به شمار می رود که با دریافت آن می توانید به کشور زیبای ایتالیا بروید.

موقعیت جغرافیایی کاخ زیبای وناریا ایتالیا

شما می توانید در نزدیکی شهر تورین از کاخ وناریا بازدید کنید. این کاخ بسیار بزرگ می باشد و این ویژگی کاخ موجب شده که افراد چندین ساعت برای بازدید از کاخ زمان بگذارند. در سال 1997 این کاخ در یونسکو به ثبت رسیده است. از آنجایی که این کاخ زیبایی بی نظیری دارد افراد برای بازدید از این کاخ دوربین عکاسی همراه خود می برند تا عکس های یادگاری به ثبت برسانند.

venaria2

در صورتی که می خواهید به این کاخ بروید می توانید از قطار، اتوبوس، تاکسی و ماشین شخصی استفاده کنید. هر یک از تاکسی ها شما را می توانند به این کاخ برسانند. بسیاری از افرادی که با تور گردشگری به ایتالیا می روند می توانند با اتوبوس یا ون های گردشگری به این کاخ بروند.

ویژگی های قصر وناریا ایتالیا

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که قصر وناریا دارد این است که متشکل از باغ و اقامتگاه سلطنتی می باشد. شما می توانید در باغ این قصر قدم بزنید و از آب و هوای بی نظیر باغ لذت ببرید. عمر درختانی که در این باغ قرار گرفته اند زیاد است. این ویژگی موجب شده که در فصل بهار و تابستان این باغ هوای خنک و دلپذیری داشته باشد. این قصر حدود 80 هزار متر مربع زیر بنا دارد و حدود 950 هزار متر مربع می باشد. از آنجایی که مساحت این قصر زیاد است آن را به عنوان یکی از بزرگترین قصرهای دنیا می شناسند. در بین انواع جاذبه های گردشگری کشور ایتالیا اگر می خواهید از قصر زیبا و بزرگی بازدید کنید باید بگوییم که این قصر انتخاب بی نظیری می باشد.

venaria3

تاریخچه کاخ بزرگ وناریا ایتالیا

برای رفتن به قصر وناریا باید در مورد تاریخچه آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. در این صورت می توانید با آگاهی بیشتری از کاخ بازدید نمایید. این کاخ مربوط به سال 1675 می باشد. معماران بزرگ ایتالیایی در آن دوره این کاخ را بنا کردند. اکنون نیز این کاخ به عنوان خاص ترین کاخ های دنیا معرفی می شود که معماری خاصی دارد. کارگران زیادی در آن سال مشغول ساخت این کاخ شدند. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد این کاخ باید بدانید، نحوه ساخت آن می باشد. این کاخ را کارگران به صورت شبانه روزی طراحی می کرده اند. در واقع برای اینکه ساخت کاخ سریعتر انجام شود، بهترین کارگران برای طراحی کاخ استخدام می گشتند.

venaria4

معماری قصر وناریا ایتالیا

هر یک از قصرها و کاخ هایی که در کشورهای متنوع طراحی گشته اند معماری خاصی دارند. قصر وناریا ایتالیا با معماری باروک طراحی شده است. معماری باروک برای بیشتر قصرهای سلطنتی در نظر گرفته می شده است. در گذشته شاهان بزرگ برای اینکه با یکدیگر رقابت کنند از یک سبک خاص برای طراحی قصرها استفاده می کرده اند. معماری باروک یکی از معماری های خاص و منحصر به فرد است که زیبایی خاصی دارد. بیشتر افرادی که از این سبک معماری استفاده می کرده اند باید در مورد جزئیات آن اطلاعات کافی کسب می کرده اند. ظرافتی که در معماری باروک وجود دارد نسبت به دیگر معماری ها بیشتر است. بر همین اساس تنها باید معماران حرفه ای برای معماری هر یک از قصرهای سلطنتی استخدام می گشتند.

venaria5

بخش های داخلی کاخ بزرگ وناریا ایتالیا

برای بازدید از قصر وناریا ایتالیا باید در مورد بخش های متنوع این کاخ اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این صورت به خوبی می دانید که باید به کدام بخش کاخ بروید و کدام یک از قسمت ها با چه معماری طراحی گشته اند. در واقع بسیاری از افرادی که به تاریخچه بناهای سلطنتی اهمیت می دهند مایل هستند در مورد تمامی بخش های کاخ و ویژگی های آنها اطلاعات بیشتری به دست آورند. این کاخ یکی از بهترین کاخ های ایتالیا به شمار می رود که قسمت های متنوعی دارد. اتاق های متنوع این کاخ را با تزئینات مرمری طراحی کرده اند. باغ بزرگ این کاخ سرشار از گل و گیاهانی سرسبز است که نظر هر یک از بینندگان را جذب می کنند.

venaria6
پارک کاخ وناریا شهرت زیادی دارد، چرا که بهترین گل ها را در این پارک کاشته اند و زیبایی پارک با این گل ها چندین برابر شده است. سنگ های زیبایی را برای تزئین هر یک از بخش های کاخ به کار گرفته اند. دقت داشته باشید که برای رفتن به این کاخ باید تمامی بخش های کاخ را از نظر ویژگی هایی که دارند بررسی نمایید. افرادی که در تور گردشگری همراه شما هستند می توانند راهنمایی تان کنند تا هر یک از بخش های کاخ را بازدید کنید. تورلیدر در مورد هر یک از بخش های کاخ اطلاعات لازم را به شما ارائه می دهد.
venaria7

بهترین زمان بازدید از قصر وناریا ایتالیا

اگر می خواهید با تور ایتالیا به کشور بزرگ ایتالیا بروید باید بهترین زمان را جهت گردشگری انتخاب کنید. در واقع شما برای رفتن به ایتالیا مایل هستید که بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور را مشاهده کنید. بهترین فصل برای بازدید از قصر وناریا و دیگر جاذبه های گردشگری فصل بهار و تابستان می باشد. شما می توانید این دو فصل را برای گردشگری انتخاب کنید و بلیط تان را در ماه های این دو فصل رزرو نمایید. آب و هوای ایتالیا در فصل بهار و تابستان بسیار عالی است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ