02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل سارینا مشهد | sarina mashhad Hotel مشهد

sarina mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: چهارراه بی سیم – نرسیده به بیمارستان سینا – جهاد 5
تعداد اتاق: 210
توضیحات:

هتل 4 ستاره سارینا مشهد

هتل 4 ستاره سارینا مشهد یکی از هتل های خوب شهر مشهد هستش که در سال 1398 افتتاح شده و باید بدونیم که به حرم نزدیک نیست . اکثر افرادی که برای درمان در بیمارستان سینا وارد شهر مشهد میشن در این هتل اقامت میکنن و زائرانی که با تور زمینی مشهد برای زیارت میان از اونجایی که مسافت با هتل براشون مطرح نیست و میخوان در یک هتل خیلی خوب اقامت داشته باشن هتل سارینا رو انتخاب میکنن.این هتل با نمایی طلایی رنگ جلوه ی خاصی داره. 

امکانات هتل 4 ستاره سارینا مشهد

این هتل دارای 6 طبقه هستش و 210 اتاق داره .اتاق های هتل 2 خواب و سوئیت یک خوابه واتاق مخصوص افراد سینگل و دبل و تریپل هستش که میتونید هر کدوم رو تمایل دارید رزرو کنید.از امکانات این هتل میتوان موارد زیر را نام برد.

سیستم تهویه مطبوع
پارکینگ
خشکشویی
سرویس فرنگی
سیستم سرمایشی و گرمایشی
حمام به همراه وسایل مورد نیاز
یخچال 
تلویزیون
مبلمان
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
استخر 
رستوران
کافی شاپ
پشتیبانی 24 ساعته
خدمات برای معلولین و جانبازان
آسانسور

سخن پایانی

این هتل در خیابان جهاد و کوچه جهاد پنجم واقع شده که نزدیک به بیمارستان سینا هستش علاوه بر این کارکنان این هتل 24 ساعته آماده ی پذیرایی از مهمانان عزیز تور مشهد هستند تا بتونن سفر بینظیری رو با اقامت در این هتل برای خود ثبت کنند.برای اطلاع از قیمت اتاق های هتل سارینا مشهد میتونید با وب سایت هتل و یا کارشناسان راز آسمان پایتخت در ارتباط باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ