02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

اسپانیا

کشور اسپانیا در شبه جزیره ایبری در جنوب غرب اروپا واقع گردیده. این کشور از جنوب و شرق با جبل الطارق و دریای مدیترانه مرز مشترک دارد. کشورهای پرتغال / آندورا و فرانسه با اسپانیا همسایه هستند. از لحاظ نالخص داخلی سیزدهمین اقتصاد برتر دنیا به اسپانیا تعلق گرفته است. کشور اسپانیا یکی از پرطرفدارترین و پرجاذبه ترین کشورهای اروپایی شناخته شده است . قسمت شرقی این کشور که کاتالونیا است یکی از جذاب ترین مناطق شناخته شده است. این کشور به دلیل جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و منابع طبیعی که دارد سالانه گردشگران و توریست های بسیاری را به خود جذب کرده است. عزیزانی که قصد سفر به کشور اسپانیا را دارند میتوانند از طریق مشاوران مجرب راز آسمان پایتخت به صورت رایگان اطلاعات سفر را دریافت نمایند تا بتوانند از جاذبه های اسپانیا بازدید کنند. مشاورین کلیه اماکن دیدنی و پرطرفدار را از لحاظ هزینه / دسترسی / زمان بازدید / بررسی و رتبه بندی میکنند. جهت ورود به کشور اسپانیا متقاضیان میبایست ابتدا وقت سفارت دریافت کنند سپس جهت ویزای شینگن اقدام نمایند.

اخذ ویزای ویزای اسپانیا

عزیزانی که میخواهند ویزای کشور اسپانیا را دریافت نمایند پیشنهاد می‌شود به صورت گروهی اقدام نمایند. سفارت اسپانیا اصولا جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا مصاحبه ندارد. جهت دریافت ویزا متقاضیان میبایست برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به بی ال اس مراجعه کنند. معمولا سه هفته پس از انگشت نگاری به درخواست ویزای شما سفارت پاسخ می‌دهد. بخاطر داشته باشید کلیه مدارکی که به سفارت تحویل میدهید به زبان اسپانیایی باید ترجمه شود.

بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا ؟

کشور اسپانیا از نظر آب و هوایی تقریبا مشابه ایران است . حتی زمستان ها هوا انقدر سرد نیست که نشود سفرکرد. اگرجزء افرادی هستید که سفر در فصل گرما را دوست دارید شهرهای مادرید /کوردوبا و سویل جزء شهرهای پرطرفدار میباشند. در فصل زمستان سواحل کشور اسپانیا بسیار جذاب است. شهر بارسلون نسبت سایر شهرها خنک تراست. فصل پاییز و بهار بهترین تایم سفر به کشور اسپانیا است . دراین تایم درجه هوا در بهترین حالت خود قرار دارد.

اماکن گردشگری اسپانیا

شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا است .دراین شهر بیشترین موزه ها و میدان ها مشاهده میشود . اغلب میادین گاوبازی نیزدر این شهرقرارگرفته است . شهربارسلون یکی از شهرهایی که است هرگز نباید بازدید از این شهررا از دست بدهید. خیابان لارامبلا یکی از توریستی ترین خیابان ها شناخته شده است. اغلب کلیسا ها و موزه ها نیز در شهربارسلون واقع شده اند. از سایر جاذبه های گردشگری اسپانیا میتوان کلیسای سنت پیتر / کلیسا ی سویل / موزه گوگنهایم و میدان پلازامایور اشاره کرد.

خدمات تور اسپانیا 

رازآسمان پایتخت برای تور اسپانیا خدماتی ازقبیل :

ویزای توریستی شینگن 

اقامت در هتل های 3ستاره 4ستاره و 5ستاره به همراه صبحانه

تراسفر فرودگاهی 
بیمه مسافرتی 
گشت شهری 

اگر شما هم جزء کسانی هستید که به دنبال تور ارزان اسپانیا هستید و میخواهید بهترین و ارزان ترین سفراروپایی را تجربه کنید پیشنهاد میکنم با مشاورین راز آسمان پایتخت در تماس باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ