02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان آزادی تهران | parsian azadi Hotel تهران

parsian azadi Hotel تهران

تهران
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: هتل تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره)
تعداد اتاق: 475
توضیحات:

هتل 5 ستاره آزادی تهران

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود که حدوداً ۷۰ سال پیش تاسیس شده است. این هتل زیر مجموعه‌ هتل‌های معروف پارسیان است. هتل 5 ستاره آزادی تهران در موقعیت مناسبی از لحاظ خرید و گردشگری واقع شده است. اقامت در هتل آزادی تهران می‌تواند به ما این امکان را بدهد که اقامت در یک مکان زیبا با امکانات رفاهی فوق‌العاده را تجربه کنیم. این هتل زیبا توسط کارشناسان سوئیس، ایتالیا و .. با سرمایه‌ای هنگفت دوباره بازسازی شده است. همین موضوع سبب شده که این هتل زیبا در سطح هتل‌های بین‌المللی قرار بگیرد. 

معرفی هتل 5 ستاره آزادی تهران

اگر شما به دنبال هتلی با امکانات رفاهی بسیار بالا هستید هتل 5 ستاره آزادی تهران بهترین انتخاب برای شما است. این هتل دارای سطح بالایی از امکانات رفاهی برای مسافران است. همچنین از نظر آب و هوایی در منطقه‌ خوش آب و هوایی از شهر بزرگ تهران قرار گرفته است. نکته قابل توجه اینجا است که با این حال که این هتل بسیار قدمت دارد اما خدمات بسیار مدرن و جدیدی را به مسافران ارائه می‌دهد. ما پیشنهاد می‌دهیم اگر شما به دنبال یک هتل با بافت قدیمی اما مدرن هستید، هتل 5 ستاره آزادی تهران را از دست ندهید.  هتل آزادی دارای ۲۶ طبقه است و مساحتی نزدیک به پنجاه هزار متر مربع دارد. ساخت این سازه به دهه 1970 برمی‌گردد. این هتل با انتخابی هوشمندانه در منطقه‌ای قرار گرفته است که به همه‌ نقاط شهر دسترسی دارد.

امکانات هتل 5 ستاره آزادی تهران

از نظر امکانات هتل 5 ستاره آزادی تهران بسیار کامل است و خدمات بسیار گوناگونی را به مسافران ارائه می‌دهد. اگر بخواهیم برخی از امکانات بسیار ویژه‌ هتل 5 ستاره آزادی تهران را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:
پارکینگ بزرگ، اجاره ماشین با راننده، خدمات تور، اتاق سیگار

کافی نت، اینترنت رایگان، عایق صدای صوتی، قنادی، مراکز تجاری

اتاق های ورزش مخصوص، استخر رو باز و سر بسته، خدمات ویژه معلولین و ...مدیران این هتل برای رفاه مسافران مجموعه کاملی از امکانات رفاهی را در نظر گرفته‌اند.

مشخصات هتل هتل 5 ستاره آزادی واقع در شهر تهران دارای26 طبقه است. تعداد اتاق‌های این هتل 475 عدد می‌باشد. آدرس هتل تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ