02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ساحل پاتونگ

14 آذر ، 1400
راز آسمان پایتخت

ساحل پاتونگ کجاست 

با توجه به اینکه سالانه افراد زیادی کشور تایلند رو برای مسافرت انتخاب میکنن لازمه که با مناطق گردشگری و تفریحی این کشور آشنایی داشته باشن. تایلند هر ساله گردشگران تور لحظه آخری پوکت رو به سمت خودش میکشونه که این شهر بخش شمال تا جنوب کشور تایلند رو به خودش اختصاص داده . اما دلیل اینکه گردشگرا راهی این جزیره می شن قطعا طبیعت چشم نواز و تماشایی اونه که میتونه افراد رو شیفته ی خودش  کنه. اما این تموم ماجرا نیست و مهمترین چیزی که یک گردشگر رو به سمت پوکت می کشونه قطعا ساحل زیبا و دلنشین پاتونگ هستش که طرفداران زیادی از سراسر جهان هر سال واسه دیدن این ساحل زیبا وارد تایلند می شن. ساحل ماسه ای که یه جاذبه ی خیره کنندس اما خوب وقتی که این ساحل با جنگل های انبوه و دشت های سرسبز تشکیل شده تونسته در نوع خودش بی نظیر باشه. پس اگه می خوایید تو یه ساحل استراحت کنین و ساعتها در آرامش مطلق آفتاب بگیرین یکی از بهترین پیشنهادها همین ساحل پاتونگ هستش.

patongbeach

معرفی ساحل پاتونگ

اگه شما اهل سفر و گردش باشین قطعا اسم ساحل پاتونگ به گوشتون خورده. این ساحل زیبا در کشور تایلند شهر پوکت واقع شده که 150 کیلومتر وسعت داره. قطعا همه ی شما سفر رو واسه به آرامش رسیدن و استراحت انتخاب می کنین، پس اولویت اول شما مکانهایی که بتونه شما را به این هدفتون نزدیک کننده. پاتونگ تلفیقی از جنگ و دریاست و اگه عاشق دیدن غروب آفتاب هستین و میخواین از دیدن ساحل و آرامشش لذت ببرین پس پاتونگ یه انتخاب ایده آله. شبای این ساحل یه چیز فوق العادس نورپردازی و تفریحات آبی حسابی روز شما رو تکمیل می کنه و با یه شب متفاوت به رختخواب می رید.

patongbeachphuket

با سفر به جزیره پوکت و اقامت در جزیره پاتونگ یه سفر پر لذت و پر تجربه رو تجربه می کنین و طولانی بودن اون باعث شده تا امکانات و تفریحات  متنوعی در اون راه اندازی بشه. اگه جایی مروارید دریای آندامان به گوشت خورد در واقع اسم دیگه ی جزیره پوکته و تو کشور تایلند به عنوان بزرگترین و پهناورترین جزیره شناخته شده. تو این جزیره واسه گردشگرا و مسافرا اقامتگاهای زیادی وجود داره که هر مسافری می تونه بدون دغدغه محل اقامت به این جزیره سفر کنه و یه تعطیلات بی عیب و نقص و اونجا بگذرونه.

پس اگه چند روزی رو به سفر به شرق آسیا و کشور تایلند اختصاص دادین یادتون نره حتما سری به این بی نهایت زیبا بزنین چون تایلندیا ساحل پاتونگ رو به خاطر زیبایی محصور کنندش به این اسم نامگذاری کردن چون پاتونگ به معنی ساحل دیوانه کننده و گلچین شده هستش.

در کنار این زیباییها قطعا امکانات خوب هم می تونه این جزیره رو چندین برابر جذاب کنه. پس اگه قدم تو این جزیره گذاشتین و امکاناتش شما رو شگفت زده کرد تعجب نکنین چون هر زمان از سالی این جزیره خالی از گردشگر نیس و تموم مجموعه هایی که تو این ساحل فعالیت می کنن به صورت شبانه روزی هستن.

sahelpatongthailand

ساحل پاتونگ غرق در امکانات تفریحی و رفاهی

همونطور که گفتیم ساحل پاتونگ تو 15 کیلومتریه بخش غربی شهر پوکت واقع شده و تموم امکاناتی که تو این ساحل وجود داره کاملا مطابق با استانداردهای روز دنیاس و بسیار هم پیشرفتس. همین امکانات خوبشه که باعث می شه گردشگرا نتونن این محل رو ترک کنن و مشتاق باشن زمون زیادی رو تو خیابونا و مراکز خرید مجاور ساحل قدم بزنن. شما تا دلتون بخواد تو این ساحل کافه و رستوران وجود داره و وقتی از کنارشون رد می شید بوی غذا شما را از خود بیخود میکنه و دوست دارین کمی استراحت کنید و چیزی میل کنین. حالا امکانات رفاهی که تو این ساحل قرار داره شامل سرویس بهداشتی، دوش ، صندلی ها و تخت های ویژه حمام آفتاب در کنار ساحل ، فروشگاه ها و معروف ترین رستوران های پوکت و یا کافه های متعدد و گوناگون هستش.

اما این ساحل غرق در امکانات تفریحیه که شور و هیجان از تک تک این امکانات فوران میکنه شما تو این ساحل می توانید از حمام آفتاب، جت اسکی، پاراسل، اسکی روی آب، تیراندازی، قایق سواری، کلاس‌های آشپزی متفاوت و گوناگون، بولینگ، کلاس‌های نقاشی روی پارچه، کارتینگ پاراگلایدر و کلی از بازی های آبی لذت ببرین. اگه شما از اون دسته ادما هستین که جاهای خلوت رو بیشتر میپسندین پس بهتر به بخش جنوبی ساحل و زیر پل برین و تو یه روستای کوچک و خوشگل ساعتی رو به ماهیگیری و استراحت اختصاص بدین.

patongbeachthailand

نحوه حمل و نقل در ساحل پاتونگ در جزیره زیبای پوکت

خوب قطعا تموم گردشگرایی که وارد جزیره پوکت و ساحل پاتونگ می شن دغدغه جابجایی وجود داره حالا اگه تو ساحل اقامت دارین و میخواین به بخشش های دیگه ای از جزیره برین بهتره که از توک توک استفاده کنین. این وسیله ی  حمل و نقل چند تا شکل مختلف داره به طور مثال بعضیاش شبیه موتوره که تو قسمت عقبیش قسمتی واسه مسافر داره. از اونجا که هزینه های حمل و نقل با توجه به مسافت شما و نوع وسیله نقلیه تون متفاوته پس بهتره از اول با راننده صبحت کنین تا ببینین چه مقدار کرایه ازتون میگیره.

thailandpatongbeach

هتل ها و رستوران های اطراف پاتونگ بیچ

حالا چندتا از هتل ها و رستوران های ساحل پاتونگ را اسم می بریم که می تونین از قبل رزرو کنین یا همون موقع برین.

رستوران های اطراف ساحل : رستوران ساب وی، رستوران تراتوریا کاپری دا ریکو، رستوران سلطانی گری، اوتنتیک تور کیش اند، ایندیان کویین و رستوران سلوت ایتالین

هتل های اطراف ساحل : هتل کلاور پاتونگ پوکت، کی ریزورت اند اسپا، بیوند پاتونگ، تارا پاتونگ بیچ ریزورت اند اسپا

   
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ