02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

7 اوت لت برای خرید در استانبول

14 تیر ، 1403
راز آسمان پایتخت

بهترین اوت لت ها در استانبول

تور استانبول یعنی امکانی برای تجربه کردن دنیاهای خرید متنوع و جذاب که برای تمام سلایق و نیازها گزینه‌ای دارد. 7 اوت لت‌ برای خرید در استانبول در فروشگاه‌هایی هستند که با حذف واسط ارتباط بین تولیدکننده و خریدار را به طور مستقیم ایجاد می‌کنند. علت ارزان بودن این فروشگاه‌ها در محصولاتی است که در آن‌ها عرضه می‌شود. اغلب این محصولات جزو تولیدات از رده خارج شده، با عیب بسیار اندک یا بدون عیب، با طرح خاص و از این قبیل هستند که تولیدکنندگان با قیمت کمتری آن‌ها را به فروش می‌رسانند. این لباس‌ها همگی نو هستند.

در ادامه 7 اوت لت معروف برای خرید ارزان در تور استانبول را معرفی کرده و هر یک را جداگانه بررسی می‌کنیم.

OutLet

در استانبول سراغ اوت لت کاله بروید

اوت لت کاله (Kale Outlet Center) یکی از جذاب‌ترین اوت لت‌ها در تور استانبول است که قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارد. این مکان که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد، علاوه بر پوشاک در زمینه کیف و کفش یا جواهرات و مواردی از این قبیل، حدود 100 فروشگاه مختلف را پیش روی خریداران قرار می‌دهد. این اوت لت شهربازی، سینما، کافی شاپ و رستوران بین المللی دارد و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

نکته قابل توجه در مورد این اوت لت استانبول این است که در فروشگاه‌های آن نیازی به پرداخت مالیات نیست و همین مسئله در کاهش قیمت نیز تاثیر زیادی دارد. آدرس این اوت لت در محله گوون، خیابان اسکی لوندرا بوده و در آن امکان بازدید از نمایندگی‌های بسیاری از برندهای معروف مانند نایک، کوتون یا فلو وجود دارد.

OutLetkale

اوت لت معروف ونیزیا مگا دراستانبول

اوت لت ونیزیا مگا (Venezia Mega Outlet) یکی از جذاب‌ترین اوت لت‌ها در تور استانبول است که طراحی متفاوت و خاصی دارد. این مرکز خرید با الهام از ونیز ایتالیا ساخته شده و به همین جهت مکانی توریستی نیز در نظر گرفته می‌شود. برندهای بسیار معروف جهانی مانند نایک، آدیداس، ال سی، اسکیچرز و وایکیکی را به سادگی در این مرکز خرید می‌توان پیدا کرد.

علاوه بر امکان لذت بردن از فروشگاه‌ها و تجربه خریدی منحصر به فرد در این اوت لت، امکان بهره بردن از خدمات تفریحی و رفاهی دیگر مانند سینما، رستوران، کافه و موارد این چنینی نیز فراهم شده است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در اختیار مشتریان قرار گرفته و در منطقه قاضی عثمان پاشا، محله کارادنیز، خیابان اسکی آدرین واقع شده است.

OutLetvenezia mega

اوت لت ویاپورت را از دست ندهید

در تور 8 روزه استانبول انتخاب اوت لت ویاپورت (Viaport Asia Outlet Shopping) یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافران است و نزدیکی آن به میدان تکسیم باعث شده تا طرفداران بیشتری پیدا کند. این مرکز خرید، در طراحی خاص خود از بازارهای محلی روباز الهام گرفته و حدود 200 فروشگاه مختلف را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. این اوت لت برای علاقه‌مندان به مد و پوشاک بهشتی از برندهای جذاب بوده و در آن اکسسوری و جواهرات یا موارد مختلف دیگر نیز به فروش می‌رسند. 

این اوت لت خدمات رفاهی مانند پارکینگ، کارواش، اتاق مادر و کودک و تفریحاتی مانند سینما و سالن اسکی دارد و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توان سراغ آن رفت. این مکان در محله ینی شهیر، بلوار ددپاشا قابل دیدن است.

OutLetviaportasia

استانبول پاور اوت لت 212

استانبول پاور اوت لت 212 (212 Istanbul Power Outlet) از مراکز خرید ارزان استانبول است که در 8 طبقه ساخته شده و حدود 175 فروشگاه دارد. این مرکز خرید علاوه بر پوشاک در زمینه لوازم ورزشی، لوازم خانگی و محصولات آرایشی بهداشتی نیز فعالیت قابل توجهی دارد و در آن می‌توان برندهای معروف زیادی را پیدا کرد.
از برندهای معروف استانبول پاور اوت لت 212 می‌توان به آدیداس، نایک، فلو و کلینز اشاره کرد. همچنین در این اوت لت سینمای سه بعدی، محل بازی کودکان، امکان اسکیت و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی فراهم شده است. برای بازدید از این اوت لت می‌توان سراغ محله باجیلار، خیابان هالکالی و خیابان تاشاکوچی رفت.

oliviumoutletcenter

اوت لت سنتر اولیویوم در تور استانبول

از قدیمی‌ترین اوت لت‌های استانبول که نباید بازدید از آن را از دست داد، اوت لت اولیوم سنتر (Olivium Outlet Center) است. این مرکز خرید جذاب 130 فروشگاه متنوع در 4 طبقه دارد و روزهای سه شنبه تخفیفات قابل توجهی را ارائه می‌دهد. در این مکان می‌توان بهترین اجناس را از برندهای معروف خریداری کرد. همچنین امکاناتی مانند سالن بولینگ، سینما، محل بازی و رستوران و کافی شاپ نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

برای بازدید از این مرکز خرید معروف می‌توان همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به این اوت لت مراجعه کرد. اوت لت سنتر اولیویوم در خیابان پرفسور معمری آکسوری استانبول قرار گرفته است.

StarcityOutLet

اوت لت استار سیتی در تور استانبول

اوت لت استار سیتی (StarCity Outlet) مرکز خرید محبوبی است که در تور استانبول می‌توان سراغ آن رفت. این اوت لت در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته و در آن برندهای معروف زیادی مانند کوتون، مادام کوکو، تیمبرلند، پوما و موارد دیگر را می‌توان یافت. همچنین این مرکز خرید جذابیت زیادی برای خریداران لوازم ورزشی و عطر داشته و در آن علاوه بر لباس، کیف و کفش‌های متعددی از برندهای معروف می‌توان پیدا کرد. 
اوت لت استار سیتی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز بوده و برای مراجعه به آن باید به محله ینی بوسنا در خیابان دیرمین باغچه رفت.

OptimumOutLet

اپتیموم اوت لت استانبول را فراموش نکنید

اپتیموم اوت لت (Optimom Outlet) یکی از جذاب‌ترین اوت لت‌های بخش آسیایی استانبول است که محصولاتی با قیمت اقتصادی را عرضه می‌کند و در آن انواع لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، جواهرات و همچنین لباس و کیف و کفش را می‌توان خرید. این مجموعه همه روزه از 10 صبح تا 10 شب فعال است و برندهای معتبر زیادی از جمله زارا، یو اس پولو و اچ اند ام در آن حضور دارند.
برای رسیدن به این اوت لت باید به محله کادیکوی، آتاشهر، ینی سحرا رفته و از امکانات آن استفاده کرد.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ