02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ترنج کیش | toranj kish Hotel کیش

toranj kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: میدان جاسک -ابتدای جاده ی جهان
تعداد اتاق: 100
توضیحات:

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج کیش اقامت رویایی و منحصر به فرد، برای عزیزانی است که تمایل دارند از آرامش ویژه ای در طول سفر خود بهره مند شوند. با اسکان در این هتل زیبا که بر روی آب بنا شده است، شما می توانید با تور کیش تمام طول سفر خود را با آبی درخشان دریای خلیج فارس همسفر شوید. سوئیت های این هتل که بر روی آب قرار دارد تجربه وصف ناپذیری از یک زندگی دریایی را به شما هدیه می دهد. وقت آن است تا کوله بار ببندید و عازم سفر شوید. ترنج زیبا منتظر شماست. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات ویژه ای از این هتل جذاب به همراه امکانات ویژه آن با چاشنی تفریحات لاکچری کیش به شما ارائه دهیم.

اقامت رویایی در هتل 5 ستاره ترنج کیش

سفر به جزیره نیلگون خلیج فارس همیشه مورد انتخاب عمده مسافران در ایام تعطیلات، تابستان، اوایل بهار و پاییز می باشد. وقت آن است تا این بار ترنج زیبا را تجربه نمایید. این هتل که در جاده جهان واقع شده است حدود چند دقیقه تا مرکز جزیره فاصله داشته و از هیاهو به دور است. به همین منظور عمده مسافران این هتل را به علت آرامش وصف ناپذیر به همراه امکانات فوق العاده اش بر می گزینند. در سفر به این جزیره زیبا علاوه بر اقامت در هتل 5 ستاره ترنج کیش، شما می توانید از مناطق تفریحی، دیدنی، تاریخی، مراکز خرید، پارک دلفین کیش، سافاری پارک، جنگ ها و کنسرت های شبانه، کشتی یونانی، درخت سبز کیش و ... نیز دیدن نموده و خاطرات ویژه ای را ثبت کنید.

امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج با دارا بودن 5 ستاره درخشان همیشه مفتخر به همراهی مهمانان و مسافرانی است که ترجیح می دهند سفر را در آن جا سپری کنند. این هتل با دارا بودن بهترین خدمات و کادری متعهد و دلسوز توانسته است همیشه رضایت مسافران خود را جلب نماید. در ذیل به معرفی برخی از امکانات این هتل پرداخته شده است.

بهره مندی از استخر رایگان برای مهمانان
دارای اینترنت رایگان نامحدود در لابی 
بهره مندی از خدمات رستوران و کافی شاپ ملل
دارای چایخانه سنتی و کافی شاپ ساحلی
بهره مندی از زمین ورزشی و سالن بیلیارد
بهره مندی از خدمات سونا و جکوزی

کلام آخر 

در این مقاله سعی شد به معرفی جامعی از هتل 5 ستاره ترنج کیش پرداخته شود. لذت اقامت در این هتل وصف نشدنی و غیر قابل انکار است. پیشنهاد می دهیم برای سفر به کیش،با تور لوکس کیش اقامت در این هتل را انتخاب نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ