02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تفریحات لاکچری کیش

09 خرداد ، 1401
راز آسمان پایتخت

تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش

جزیره زیبای کیش امروزه به یکی از قطب های گردشگری و توریستی کشور ایران تبدیل شده است. این جزیره که جز مناطق آزاد کشور محسوب می شود از جاذبه های تاریخی، تفریحی و امکانات گردشگری و توریستی بسیار زیاد و قابل توجهی برخوردار می باشد. محبوبیت این منطقه در گردشگران به قدری زیاد است که هر سال ده ها هزار ایرانی در ایام نوروز به وسیله تور لحظه آخری کیش به این جزیره سفر میکنند. ما در این مقاله به معرفی تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش می پردازیم تا شما بتوانید از این تفریحات در ایام سفر خود به این جزیره زیبا بهره ببرید.

معرفی تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش

1-   اسکوتر زیر دریایی کیش

اسکوتر زیر دریایی بی شک یکی از لاکچریترین تفریحات آبی کیش می باشد. انجام این ورزش دریایی بسیار هیجان انگیز امروزه در ایران تنها در جزیره کیش امکان پذیر می باشد و تجهیزات و امکانات اسکوتر زیر دریایی در سایر نقاط کشور وجود ندارد. امکان استفاده از این وسیله برای افراد بالای ۱۲ سال امکان پذیر می باشد. شما با کمک اسکوتر های دریایی می توانید بدون هیچگونه آموزش غواصی و تجربه قبلی، به عمق آب های نیلگون خلیج فارس بروید و از زیبایی ها درون آن لذت ببرید. هزینه استفاده از این وسایل به صورت سالیانه تغییر می کند اما همیشه برای مراجعه کنندگان خانوادگی و دانشجویان تخفیف ۲۰ درصدی وجود دارد.

skoterkish

تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش

2-   ماهیگیری در جزیره زیبای کیش

ماهیگیری جز یکی از تفریحات سالم، هیجان انگیز و بی نظیر موجود در کیش می باشد که جز تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش نیز محسوب می شود. امکان ماهیگیری در تمام قسمت های دریایی جزیره وجود ندارد و شما تنها در مناطق خاصی از جزیره می توانید اقدام به ماهیگیری کنید. امروز در جزیره کیش کلوپ های دریایی و ماهیگیری متعددی وجود دارد که شما میتوانید به کمک ایشان به ماهیگیری بپردازید. فرآیند ماهیگیری معمولا بین ۳ تا ۵ ساعت طول میکشد و در گروه های ۱ تا ۵ نفره انجام میشود.

mahigiridarkish

3-   چتر پاراسل کیش

چتر پاراسل یکی دیگر از تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش می باشد که برای بسیاری از گردشگران و توریستان به ویژه گردشگران داخلی نا آشنا می باشد.. این وسیله در بین علاقه مندان به هیجان و آدرنالین بسیار محبوب است. هزینه استفاده از چتر پاراسل برای هر نیم ساعت حدود ۱۵۰ هزار تومان می باشد. شما با کمک این وسیله می توانید از یک ارتفاع مناسب به تماشای جزیره زیبای کیش بپردازید و  تجربه پرواز بر فراز آب های خلیج فارس را برا خود و خانوادتان به ثبت برسانید. استفاده از چتر پاراسل میتواند احساس آرامش و هیجان را به طور همزمان به شما هدیه کند.

paraselkishisland

تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش

4-   جت اسکی در جزیره کیش

ستفاده از جت اسکی جز تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش، شمال ایران، تهران و ... محسوب می شود. جت اسکی یک وسیله بی نظیر برای علاقه مندان به دریا و سرعت می باشد. شما میتوانید برای استفاده از جت اسکی در جزیره کیش به کلوب های دریایی یا ساحل دریا مراجعه فرمایید و این وسایل را کرایه کنید. امروزه هزینه استفاده از جت اسکی بیش از ۱۰۰ هزار تومان برای هر نیم ساعت می باشد. به این نکته دقت داشته باشید که استفاده از جت اسکی قوانین خاص خود را دارد به عنوان مثال افراد سنگین وزن باید از یک جت اسکی به تنهایی استفاده کنند و نمی توانند هیچ همراهی با خود سوار کنند.

jetskikish

5-   غواصی در جزیره کیش

غواصی در اعماق آب های خلیج فارس میتواند به یک تجربه فوق العاده هیجان انگیز برای تمام توریستان و گردشگران جزیره تبدیل شود. غواصی تفریحی در کنار اسکوتر زیر دریایی جز تفریحات خاص و لاکچری جزیره کیش می باشند که شما میتوانید به کمک آن ها میتوانید از زیبایی و تماشای حیوانات زیر آب لذت ببرید. به این نکته دقت داشته باشید که قبل از غواصی درون آب باید مدت زمان بسیار کوتاهی آموزش ببینید تا اصول اولیه شنا با کمک تجهیزات غواصی را یاد بگیرید. لازم به ذکر است که جزیره کیش جز جزیره های مرجانی کشور محسوب میشود و سایت های غواصی ان نه تنها جز زیباترین سایت های غواصی ایران بلکه جز زیباترین سایت های غواصی در دنیا محسوب میشوند. به شما پیشنهاد میکنیم که غواصی در آب های جزیره زیبای کیش را، حتما در لیست برنامه های تور کیش نوروز خود قرار دهید.

ghavasidarkish

6-   باگی سواری

پیست باگی کیش یکی از هیجان انگیز ترین مکان های تفریحی موجود در جزیره می باشد.  پیست باگی جزیره کی یک پیست خاکی با طول حدود ۴۰۰ متر می باشد که علاقه مندان به اتومبیل رانی میتوانند از ان برای تفریح خود و همراهانشان استفاده نمایند. درون جزیره کیش علاوه بر پیست باگی، تور های باگی سواری، موتور چهار چرخ سواری و ... نیز به صورت  بلند مدت تر در مسیر های بسیار جذاب و هیجان انگیز نیز برگزار میشود که شما میتوانید در آن ها شرکت کنید. مسیر حرکت تور های باگی سواری اغلب از درخت سبز کیش، کشتی یونانی، کلبه هور و ... عبور میکند و شما میتوانید همزمان از مناطق تاریخی و توریستی کیش نیز بازدید کنید.

bagikish

تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش

در لیست بالا تعدادی از تفریحات لاکچری و خاص جزیره کیش را به شما معرفی کردیم. اما به طور کلی این جزیره دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی مثل پارک دلفین ها، کارتینگ، کشتی های تفریحی، شتر سواری، اسب سواری، شاتل، فلای بورد، کرایه خودرو های لوکس و ... نیز می باشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفریحات لاکچری جزیره کیش، جاذبه های تاریخ، بهترین رستوران های کیش و ... به مجله آسمان پایتخت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ