02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل فولتون قشم | botikfulton qeshm Hotel قشم

botikfulton qeshm Hotel قشم

قشم
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
سونا
آدرس: میدان استقلال-بزرگراه خلیج فارس-بعدازکمپ هامون
تعداد اتاق: 16
توضیحات:

هتل 3 ستاره فولتون قشم

  

شهر قشم یکی از شهرهایی است که در چند سال اخیر، مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی شده است. جاذبه‌های گردشگری فراوان و زیبایی‌های طبیعی و بکر این شهر، مقصد جذابی را برای مسافران به ارمغان آورده است. هتل 3 ستاره فولتون قشم یکی از بهترین هتل‌های این منطقه محسوب می‌شود. این هتل نوساز از سه ساختمان جدا تشکیل شده است که یکی از ساختمان‌ها به سوئیت‌ها اختصاص دارد، یکی مربوط به آپارتمان‌ها می باشد و دیگری هم مربوط به ویلاها است. تنوع اتاق‌های این هتل، فرصت یک اقامت جذاب را برای کسانی که تور لحظه آخری قشم را انتخاب کرده‌اند، فراهم می‌کند.

ویژگی‌های هتل 3 ستاره فولتون قشم

اگر بخواهیم از نظر موقعیت مکانی به بررسی هتل 3 ستاره فولتون قشم بپردازیم باید بگوییم که علی رغم تاسیس در سال 1394، این هتل در یک موقعیت مکانی فوق العاده قرار دارد و دسترسی به مکان‌هایی نظیر پارک زیتون قشم، بازار سنتی قشم و غار نمکدان به راحتی امکان پذیر است.این هتل 16 اتاق دارد و 100 تخت نیز داراست.اکثر اتاق‌های این هتل ویویی رو به ساحل و دریا دارند.هتل 3 ستاره فولتون قشم دارای یک رستوران با ظرفیت 70 نفری نیز می‌باشد.استفاده از پارکینگ این مجموعه برای مسافرانی که تور قشم را انتخاب کرده اند، رایگان است.اتاق‌های این هتل دارای روم سرویس، حمام، مبلمان، بالکن، تلویزیون، دراور، کمد لباس، یخچال، آباژور، چای‌ساز و لوازم بهداشتی می‌باشند.سرو صبحانه در این هتل، رایگان است.شما می‌توانید با رزرو هتل 3 ستاره فولتون قشم از خدمات ماساژ نیز بهره مند شوید.هتل 3 ستاره فولتون قشم دارای کافی شاپ، چایخانه سنتی، استخر، سونا و خدمات تهیه‌ی بلیط نیز می‌باشد.یکی از نواقصی که این هتل دارد، عدم داشتن سرویس رفت و برگشت به فرودگاه می‌باشد. برای همین پیشنهاد ما به شما سفر به قشم به تور زمینی قشم است.

پاسخ به سوالات متداول پیرامون هتل 3 ستاره فولتون قشم

این هتل تدابیری برای راحتی معلولین اندیشه است؟بله؛ هتل 3 ستاره فولتون قشم تمامی موارد لازم برای راحتی و آسایش معلولین را در نظر گرفته است.
فاصله‌ این هتل تا فرودگاه چقدر است؟باید گفت فاصله‌ این هتل تا فرودگاه با ماشین نزدیک به 40 دقیقه زمان می‌برد.
برای کودکان 4 سال هم باید تخت در نظر گرفت؟بله؛ برای کودکان زیر 3 سال در این هتل، اقامت رایگان است.
طرح ترافیک برای دسترسی به این هتل مشکل‌زا نیست؟خیر؛ هتل 3 ستاره فولتون قشم خارج از طرح ترافیک است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ