02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل رسانس زوریخ تاور سوئیس | renaissance Hotel سوئیس

renaissance Hotel سوئیس

سوئیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Turbinenstrasse 20, 8005 Zürich, Switzerland
تعداد اتاق: 300
توضیحات:

هتل 5 ستاره رنسانس زوریخ تاور

هتل 5 ستاره رنسانس زوریخ تاور، در قلب زوریخ غربی واقع شده است. اتاق ‌ها و سوئیت ‌های بزرگ هتل پنج ستاره رنسانس زوریخ تاور، مجهز به وای‌فای رایگان هستند و هر اتاق چشم‌اندازی پانوراما از منطقه و شهر را ارائه می‌دهد. کلاب لانژ با غذا و نوشیدنی رایگان، سالن تناسب اندام، سونا و حمام بخار، اقامت عالی در تور لحظه آخری سوئیس را فراهم می کند. 

امکانات هتل 5 ستاره رنسانس زوریخ تاور

از غذاهای خوشمزه در رستوران EQUINOX لذت ببرید یا در بار و سالن LUCID هتل، استراحت کنید و یک کوکتل، نوشیدنی یا میان وعده میل کنید. اگر چیز خارق‌العاده‌ای برای جشن گرفتن دارید، «پشت بام» را توصیه می‌کنیم. یکی از بالاترین و منحصر به فردترین مکان ‌های زوریخ، واقع در طبقه پانزدهم این هتل است.300 اتاق و سوئیت مهمان بزرگ هتل رنسانس زوریخ تاور، همگی دارای پنجره های کف تا سقف و چشم انداز پانوراما هستند. خواب عالی با تشک های درجه یک، تخت های پر، لحاف و ملحفه های لوکس، در این هتل تضمین شده است. اینترنت رایگان، تلویزیون LCD و رادیو، در تمام اتاق ها موجود است.همه اتاق‌ های هتل دارای AC، گاوصندوق و یخچال کوچک با بطری آب هستند. میز بزرگ، صندلی ارگونومیک، نور مناسب و دوشاخه های بین المللی برای به حداکثر رساندن بهره وری، تهیه شده است. همه اتاق ها مجهز به امکانات حمام و دسترسی رایگان به باشگاه بدنسازی 24 ساعته هستند. باشگاه هتل در طبقه پانزدهم قرار گرفته است و به صورت شبانه روزی، در دسترس است. برای استفاده از سونا، باید بین ساعت 3 بعدازظهر تا 11 شب مراجعه کنید. باشگاه هتل مجهز به رختکن، اتاق بخار و حوله رایگان است.تجهیزات موجود در باشگاه، شامل دوچرخه، تردمیل، مربی بدنسازی، دمبل‌، تجهیزات قلب و عروق و ... است. 

چگونه در هتل 5 ستاره رنسانس زوریخ تاور اقامت داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید وارد خاک سوئیس شوید و از تور سوئیس لذت ببرید، نیاز به ویزای این کشور دارید. همان طور که می دانید، سوئیس، یکی از 26 کشوری است که با ویزای شنگن، می توان به آن سفر کرد. شرایط اخذ ویزای شنگن، در کشور های مختلف، متفاوت است. گردش مالی سه ماهه به یورو و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شنگن دارد. برای این ویزا نیازی به مصاحبه نیست و مدت زمان دریافت آن بین یک هفته تا یک ماه است. متقاضیان دریافت ویزای شنگن، ملزم به دریافت بیمه هستند. بیمه ویزای شنگن، در صورت بروز حوادث ناخواسته و بیماری ها، یک بیمه معتبر، تلقی می شود. حداقل پوشش این بیمه، 30 هزار یورو است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ