02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کاپتورن دبی | copthorne dubai Hotel دبی

copthorne dubai Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Deira - Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates
تعداد اتاق: 210
توضیحات:

هتل 4 ستاره کاپتورن دبی

هتل 4 ستاره کاپتورن دبی از جمله هتل‌های بسیار معتبر شهر دبی است که در منطقه دیره و در کنار کریک زیبای دبی قرار گرفته است. بسیاری از پنجره‌های این هتل باشکوه و مجلل به سوی کریک دبی باز می‌شود و چشم‌اندازی ناب را در برابر دیدگان مهمانان دبی قرار می‌دهد. کاپتورن بهترین پیشنهاد به آن دسته از مسافرین تور امارات است که شیفته‌ی خرید و علاقمند به بازارگردی هستند. این هتل دسترسی مستقیم به ایستگاه مترو دبی مال دارد و علاوه بر آن، صاحب موقعیتی کم‌نظیر است. منطقه‌ی تجاری دیره از قدیم‌الایام قلب تجاری دبی محسوب می‌شده و بسیاری از اهالی کسب و کار در همین منطقه آمد و رفت دارند. بهره‌مندی از کناره‌ی زیبای نهر دبی و نزدیکی به بازارها و پاساژهای مدرن شهر دبی، برای بسیاری از مهمانان یک اقامت بی‌نقص به حساب می‌آید. ما از طریق تور دبی با پرواز فلای دبی و تور دبی با پرواز امارات این اقامت بی‌نقص را برای همراهان و مهمانان شایسته‌ی خود تدارک دیده‌ایم.

هتل‌های زنجیره‌ای کاپتورن، این بار در قلب شهر دبی

هتل 4 ستاره کاپتورن دبی یکی از 79 شعبه‌ی هتل‌های زنجیره‌ای کاپتورن در سراسر دنیاست که در منطقه‌ی مهم تجاری دیره واقع شده است. این هتل باشکوه در سال 2008 در نزدیکی نهر دبی ساخته شده و در سال 2014 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. پذیرایی‌های لوکس این هتل از مهمانانش در 13 طبقه و مجموعا 210 اتاقِ این هتل انجام می‌گیرد. این هتل برای راحتی و آسایش مسافرانی که به منظور ملاقات‌های حرفه‌ای و قرارهای کسب و کار به دبی آمده‌اند، 4 اتاق جلسه مهیا کرده که تا 60 نفر گنجایش دارند. هتل کاپتورن دارای یک استخر روباز بزرگ است که ساکنین هتل در طول مدت اقامت خود می‌توانند تنی به آب بزنند و لذت ببرند. این هتل دارای 3 رستوران صاحب‌سبک است که برای اهالی منطقه‌ی دیره شناخته شده‌اند. رستوران کریستال به سرو انواع غذاهای عربی می‌پردازد. اگر هوس خوردن غذاهای هندی را کرده باشید می‌توانید به رستوران رانگیلا بروید. در کافه گازبو نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و اسنک‌های مختلف سرو می‌شود.

امکانات رفاهی و تفریحی در واحدهای اقامتی هتل 4 ستاره کاپتورن دبی

هتل 4 ستاره کاپتورن دبی همواره در سال‌های اخیر رضایت حداکثریِ مشتریان و مسافران را جلب کرده است. این هتل اتاق‌های متنوعی در دل خود جای داده و مهمانان به راحتی می‌توانند اتاقی متناسب با نیاز یا خواسته‌ی خود پیدا کنند. اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های سوپریور دابل و تریپل با مساحت 32 متر و با دید شهر یا کریک دبی، اتاق‌های دلوکس یک‌خوابه با دید شهر که در طبقات بالا قرار گرفته‌اند با 68 متر مساحت و ظرفیت پذیرش 2 بزرگسال و 1 کودک، واحد 2 خوابه اگزکیوتیو با مساحت 116 متر و مناسب برای 4 بزرگسال و 2 کودک، و واحد 4 خوابه 320 متری برای 8 بزرگسال و 4 کودک می‌باشند. کلیه‌ی واحدهای اقامتی این هتل از امکانات کامل و به‌روزی همچون مبلمان کامل، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، سشوار، گاو صندوق شخصی، چای‌ساز و قهوه‌ساز بهره‌مندند. ضمن اینکه تعدادی از اتاق‌ها، فضای آشپزخانه و اتاق غذاخوری مخصوص به خود را دارند. همراهان تور لحظه آخری دبی می‌توانند هر اتاقی که دلخواهشان  باشد را در نظر گرفته و به سادگی آن را رزرو کنند.

فاصله‌ی هتل 4 ستاره کاپتورن دبی از جاذبه‌ها و نقاط مهم شهر دبی

فاصله‌ی هتل 4 ستاره کاپتورن دبی تا برج ساعت دیره 500 متر و تا مرکز خرید سیتی‌سنتر دیره 600 متر است. فاصله‌ی این هتل از دبی مال و برج خلیفه حدود 8 کیلومتر است که از طریق مترو سریع‌تر از آنچه که فکرش را بکنید طی می‌شود. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز تنها 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ