02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کنیاک ارمنستان | konyak Hotel ارمنستان

konyak Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 24 Rostom St, Yerevan 0070, Armenia
تعداد اتاق: 40
توضیحات:

هتل 4 ستاره کنیاک ارمنستان

هتل 4 ستاره کنیاک ارمنستان یک هتل 4 ستاره واقع در بخش تاریخی پایتخت ارمنستان است. ارمنستان کشوری با دنیایی از جاذبه‌های طبیعی و رنگارنگ است و محیط طبیعیِ بکر و دست‌نخورده‌‌اش هرساله مورد توجه جهانگردان سرتاسر دنیا واقع می‌شود. یکی از این جاذبه‌ها رشته کوه آرارات است که براساس باورهای کهن مردم این سرزمین، محل فرود آمدن کشتی نوح نبی بوده است. آرارات همواره از احترام و تقدس خاصی در میان ارامنه برخوردار است. جاذبه‌های ارمنستان صرفا فضاهای سبز یا کوهستانی نیست، بلکه این کشور کلیساهای قدیمی و تاریخی بسیاری را نیز در خود جای داده که بسیار دیدنی‌اند. ارامنه از جمله اولین مردمانی بوده‌اند که دین مسیحیت را پذیرفته‌اند. بدین جهت است که کلیساهایی با بنای باستانی را در کشور خود دارند و هزاران هزار گردشگر را مجذوبِ سرزمین خود می‌بینند. هتل کنیاک که جزو هتل‌های بسیار خوبِ میان‌رده‌ است، میزبانی صمیمی برای مسافران تور ارمنستان خواهد بود. در این هتل چیزی کم نخواهید داشت و سفر خوشی را به یک کشور خارجی تجربه خواهید کرد.

ایروان، شهری جذاب برای پیر و جوانی که اهل سفرند

کلیساها، موزه‌ها، دریاچه‌ی شگفت‌انگیز سوان، میدان زیبای جمهوری و ده‌ها جاذه‌ی خارق‌العاده‌ در شهر ایروان وجود دارد که وصف هرکدام فرصتی جداگانه می‌طلبد. تئاتر اپرا و باله‌ی ارمنستان، موزه‌ی تومانیان، آبشار ایروان، قلعه‌ی اربونی و موزه‌ی پاراجانوف هر یک دنیایی از شگفتی‌اند که باید آن‌ها را از نزدیک دید. همینطور کلیسای جامع سنت گریگوری روشنگر که در فاصله‌ای اندک از هتل کنیاک قرار دارد را نمی‌توان نادیده گرفت. زوج‌های جوانی که سوئیت ماه عسل این هتل را رزرو کرده و در آن اقامت می‌کنند، با دیدن هرکدام از این جاذبه‌ها خاطره‌ای فراموش‌نشدنی می‌سازند. هتل 4 ستاره کنیاک ارمنستان که در سال 2019 افتتاح شده، اکنون با امکاناتی مناسب و ساختمانی نوساز میزبان مهمانان این شهر است. تور زمینی ارمنستان موقعیتی ایده‌آل را فراهم می‌کند که سفر مطمئن و به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌ای داشته باشید. همچنین اگر اهل ماجراجویی و سفرهای ناگهانی هستید، تور لحظه آخری ارمنستان و اقامت در هتل کنیاک یک پیشنهاد چشم‌گیر و قابل توجه برای شما خواهد بود. پس عجله کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل 4 ستاره کنیاک

امکانات رفاهی هتل کنیاک، هر شخص علاقمند به سفری را راضی نگه می‌دارد. اینترنت وای‌فای رایگان، سوئیت ماه عسل، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، صندوق امانات، فضای نگهداری چمدان‌ها، امکانات ویژه‌ی معلولین از جمله امکانات این هتل است. کتابخانه، اتاق سیگار، آسانسور برای دسترسی به طبقات، استخر رو باز، تاکسی سرویس، خدمات کرایه خودرو و فروشگاه نیز از دیگر امکانات عمومی هتل است. همچنین سالن ماساژ و سالن بدنسازی در کنار جکوزی نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل کنیاک می‌باشد. این هتل دارای 40 اتاق است که هریک از اتاق‌ها سیستم سرمایشی و گرمایشی یا همان تهویه مطبوع را دارا هستند. اتاق‌های هتل همگی به تلویزیون صفحه تخت با ماهواره، میز کار، سرویس بهداشتی به همراه لوازم بهداشتی و سشوار، کمد، قفسه و حمام اختصاصی مجهزند.

فاصله هتل کنیاک تا نقاط مهم و جاذبه‌های ایروان

هتل 4 ستاره کنیاک ارمنستان از فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 2/10 کیلومتر فاصله دارد که در یک کلانشهر فاصله‌ی زیادی محسوب نمی‌شود. این هتل از موزه‌ی پاراجانوف و ساختمان تئاتر اپرای ارمنستان 2 کیلومتر فاصله دارد. موزه‌ی تومانیان 4/2 کیلومتر و آبشار ایروان نیز 7/2 کیلومتر از هتل فاصله دارند. همچنین قلعه‌ی تاریخی اربونی در فاصله 4/3 کیلومتری از این هتل قرار دارد که رسیدن به آن به وسیله‌ی اتومبیل 7 دقیقه به طول می‌انجامد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ