02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل فرست دولچه ایتالیا | first roma dolce Hotel ایتالیا

first roma dolce Hotel ایتالیا

ایتالیا
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک یخچال سرویس فرنگی کافه بار
آدرس: Via del Corso 63, Spagna, 00187 Rome, Italy
تعداد اتاق: 23
توضیحات:

هتل 5 ستاره رم ایتالیا

هتل فرست دولچه یکی از بهترین هتل های شهر رم است. شهر رم پایتخت ایتالیا یادگاری تماشایی از امپراطوری روم است. در سفر به رم گویی در زمان سفر کرده و قدم در امپراطوری روم بزرگ گذاشته‌ اید . اغلب افراد تنها کولوسئوم رم ایتالیا را می‌شناسند. در حالیکه رم ایتالیا مناطق دیدنی فراوانی دارد. به ويژه گوشه و کنار بافت تاریخی شهر مملو از شاهکارهای معماری قرون وسطی است . به همین دلیل بسیاری از هتل های خوب رم در مناطق تاریخی راه‌اندازی می‌شوند . مهمانان این هتل‌ها به راحتی می‌توانند از اماکن تاریخی رم بازدید کنند . ما در این مطلب ضمن معرفی یکی از بهترین هتل های رم ایتالیا نکاتی در مورد جاهای دیدنی رم و مدارک لازم برای سفر به ایتالیا نیز بیان می‌کنیم .

جاهای دیدنی رم

اماکن دیدنی رم مجموعه‌ ای از شاهکارهای معماری قرون وسطی است. عمارت‌های تماشایی،‌ کلیساهای باشکوه، میدان‌ها و فواره‌های دوست داشتنی و کولوسئوم بی‌نظیر، دنیای شگفت‌انگیزی در این شهر ایجاد کرده‌اند . در کنار آن، بخش مدرن شهر با بوتیک‌های مجلل و فروشگاه‌های متنوع و شب‌های پرهیاهو نیز برای گردشگران بسیار جذاب است . ضمن اینکه موزه‌ها و گالری‌های هنری رم نیز بسیار تماشایی هستند . به خاطر تعداد بالای دیدنی های رم تمهیدات مختلفی برای جلب رضایت گردشگران اندیشیده شده است . به عنوان مثال کارت‌های اعتباری مخصوصی برای توریست‌ها وجود دارد که بتوانند از تخفیف ورودی اماکن دیدنی استفاده کنند و یا حتی از برخی اماکن به صورت رایگان بازدید کنند . 

مدارک لازم برای سفر به ایتالیا 

ایتالیا یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن است . بنابراین گردشگرانی که ویزای شینگن از هریک از کشورهای عضو داشته باشند می‌توانند به راحتی برای خرید تور ایتالیا اقدام کنند . به جز آن، همه افراد می‌توانند برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا اقدام کنند . صدور ویزای ایتالیا در اغلب موارد به سادگی انجام می‌شود . مدارک دریافت ویزای سفر به ایتالیا عبارتند از:
- فرم درخواست ویزا
- مدارک سفر (رزرو بلیط ،‌ رزرو هتل ،‌ بیمه مسافرتی)
- مدارک هویتی به همراه کپی (شناسنامه ، گذرنامه معتبر،‌ ویزاهای قبلی)
- دو قطعه عکس
- مدارک تحصیلی یا شغلی
- مدارک مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی

نحوه دریافت ویزای ایتالیا

برای دریافت ویزای ایتالیا مراحل خاصی از قبیل مصاحبه سفارت وجود ندارد . تنها شرط دریافت ویزای ایتالیا جمع‌آوری مدارک کامل و ارائه آن به سفارت ایتالیا است . برای این منظور پس از خرید تور و دریافت وقت سفارت فرصت دارید مدارک خود را کامل کنید . مهمترین مدرکی که در سفارت مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد گواهی تمکن مالی و گردش حساب بانکی است . البته ضمانت بازگشت افراد نیز در تأیید درخواست اثرگذار است . برای این منظور لازم است اطلاعات دقیق از وابستگی خانوادگی، وضعیت تحصیلی و وضعیت شغلی خود ارائه کنید. 

مشخصات The first roma dolce

پهتل The first roma dolce یکی از هتل‌های لوکس در بافت تاریخی شهر رم است . این هتل ۵ ستاره در بنایی متعلق به قرن نوزدهم برپا شده است . طراح این هتل معمار معروف ایتالیایی «جوزپه والادیه» است که طراحی میدان Del Popolo یکی از معروف‌ترین آثار اوست . هتل عمر زیادی ندارد و دکوراسیون و تجهیزات هتل کاملاً‌ نو و مدرن هستند. این هتل که در خیابان معروف Del corso  قرار دارد دارای ۲۳ اتاق است . اتاق‌های هتل به گونه‌ای طراحی شده که به دلخواه مشتری قابلیت اتصال اتاق‌ها و ایجاد یک سوئیت وجود دارد . ضمن اینکه برخی اتاق‌های ویژه هتل دارای حمام بخار اختصاصی هستند . اتاق‌های مختلف هتل عبارتند از:

- اتاق استودیو: ۲۷ متر مربع، مناسب برای دو نفر، دارای کتابخانه

- اتاق پرستیژ: ۲۵ متر مربع، مناسب برای دو نفر، رو به حیاط هتل

- اتاق پرستیژ با چشم‌انداز: ۲۰ متر مربع، مناسب برای دو نفر، رو به خیابان، قابلیت اتصال به اتاق دیگر

- دوبلکس دویچه: ۳۶ متر مربع، مناسب برای دو نفر،‌دارای اتاق خواب مجزا، قابلیت اتصال به اتاق دیگر

امکانات هتلThe first roma dolce

در هتل The first roma dolce پذیرایی از مهمانان در یک رستوران و یک کافه دنج صورت می‌گیرد . رستوران این هتل شهرت خوبی برای غذاهای جدید با طعم خاص دارد . نه تنها گردشگران بلکه افراد محلی نیز صرف غذا در این رستوران را توصیه می‌کنند . 

قوانین هتل فرست دولچه

- پذیرش ۲۴ ساعته
- وای فای رایگان
- اتاق سیگار ممنوع
- ترانسفر فرودگاهی
- ورود حیوانات خانگی کوچک مجاز است. 
- پارکینگ اختصاصی (با پرداخت هزینه جداگانه)
- لباسشویی و خشکشویی (با پرداخت هزینه جداگانه)
- کرایه دوچرخه (با پرداخت هزینه جداگانه)

جاذبه های اطراف هتل

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این هتل قرارگیری آن در بافت تاریخی شهر رم است . مهمانان این هتل با پای پیاده می‌توانند از اماکن تاریخی اطراف هتل بازدید کنند . این هتل درست در مجاورت پله های اسپانیایی قرار دارد که در میان گردشگران بسیار محبوب است . از بالای این پلکان چشم‌انداز بسیار زیبایی از بافت تاریخی رم قابل مشاهده است . اماکن دیدنی اطراف هتل عبارتند از:

- پله های اسپانیایی: ۶ دقیقه پیاده‌روی
- گلخانه Serra: ۳ دقیقه پیاده‌روی
- میدان Del Popolo: ۳ دقیقه پیاده‌روی
- باغ موزه Borghese: ۴ دقیقه پیاده‌روی
- فواره Trevi: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
- میدان Navona: ۱۴ دقیقه پیاده‌روی

نظرات مهمانان هتل The first roma dolce

هتل The first roma dolce از جدیدترین هتل های رم ایتالیا است . بنابراین تعداد مهمانان این هتل چندان زیاد نبوده است . اما بیش از ۱۵۰ نفر از مهمانان این هتل در سایت معتبر Tripadvisor از اقامت خود در این هتل رضایت داشتند . بسیاری افراد هتل را با عباراتی نظیر هتل استثنایی توصیف کردند . سرویس‌دهی و رفتار کارکنان هتل نیز مورد پسند اغلب مهمانان هتل بوده است . جالب است بدانید بالاترین امتیاز هتل مربوط به نظافت هتل است .  


   
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ