02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

رستوران های باتومی

23 دی ، 1400
راز آسمان پایتخت

بهترین رستوران های باتومی 

اگه اهل امتحان کردن مزه های جدید هستید و یا این که رفتن به یک غذا خوری لاکچری برایتان خیلی مهمه و حاضرید به هر قیمتی نشستن و غذا خوردن در این نوع رستوران ها رو امتحان کنید، شهر زیبا و ساحلی باتومی گرجستان و تور لحظه آخری باتومی راز آسمان پایتخت رو از یاد نبرید. پس بهتره بهترین رستوران های باتومی را بشناسید. عده زیادی از افراد سفر رو به خاطر آشنایی با فرهنگ غذایی ملت های دیگه انجام میدن. این نوع سفر ها رو در اصطلاح سفر های غذایی میگن. در هر صورت غذا خوردن و چشیدن طعم های جدید یکی از قسمت های مهم سفر هستش که در یاد و خاطر افراد واسه مدت های طولانی می مونه. صرف غذا در محیطی مدرن و یا سنتی با غذاهایی در همین سبک ها باعث میشه لذت سفر چندین برابر بشه.

لیست بهترین رستوران های باتومی

رستوران قصر طلایی باتومی

این غذاخوری یکی از مدرن ترین و لاکچری ترین رستوران های باتومی هستش که به حق هم نام زیبای قصر طلایی در خور و شایسته اون هست. به محض وارد شدن به این مکان حس زیبایی و نو بودن، تمام وجود انسان رو در بر می گیره. تمام تجهیزات و وسایل این مکان از میز و صندلی گرفته تا قاشق و بشقاب و لیوان همه و همه نمادی از زندگی اشرافی امروزی هستش. منوی این غذا خوری خیلی متنوعه به طوری که انواع غذا ها و سوپ ها و سالاد های اروپایی و آسیایی و آمریکایی در اون دیده میشن. مهم ترین و معروف ترین غذا های این مکان خوراک های ترکی و گرجی هستن که به شکل فوق العاده ای طبخ و سرو میشن.

ghasrtalairestaurantbatomi

رستوران قلب باتومی

در لیستی که تریپ ادوایزر در دست داره، قلب باتومی در صدر رستوران های باتومی قرار داره. دکوراسیون این مکان حال و هوای زندگی و خانه های بومی شهر رو داراست. غذا خوردن در این غذاخوری حس بودن در میان خانواده رو واسه افراد تداعی می کنه.

restaurantghalbbatomi

رستوران میمینو باتومی

میمینو یکی دیگه از بهترین رستوران های باتومی هستش و از مجموعه بزرگ پیازا هست. ایجاد سبکی جدید و مدرن در کنار سادگی زیباترین دکوراسیون رو به وجود آورده. این مکان در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد و اسمش برگرفته از یک فیلم کمدی از شوروی سابق میباشد. در و دیوار این غذاخوری پر است از تصاویر و عکس های مربوط به این فیلم. آشپزخونه این مکان اوپنه و مشتری ها میتونن سرآشپز رو موقع طبخ غذا ببینن. غذاهای این محل از انواع  خوراک های سنتی و مدرن گرجی هستن که مشهور ترین و محبوب ترین اون ها خوراک مرغ تنوری با سس شاتوت هستش. اجرای موسیقی زنده در محیط باز از ویژگی های منحصر به فرد این مکانه.

miminobatomi

غذا خوری مونیخ باتومی

این مکان کوچیک و جمع و جور در عین زیبایی آرام ترین و صمیمی ترین فضاهارو داره. رنگ ها، مصالح و نقاشی هایی که در طراحی این رستوران به کار گرفته شدن  فضایی شبیه به منطقه ای از آلمان و شهر مونیخ رو به نمایش میزاره. ماهی های خوشمزه و لذیذ بهترین غذای عرضه شده در این غذاخوری هستن.

munichrestaurant

غذا خوری گرند گریل باتومی

این مکان یکی از مشهور ترین و بهترین رستوران های باتومی هستش که مشهور بودن اون به دلیل موقعیت استراتژیک و تسلط زیاد بر روی دریاچه Ardagani داره. با نشستن در فضای این غذاخوری میشه آبنما و فواره موزیکال این دریاچه رو تماشا کرد.‌ منوی این محل پره از غذاهای ترکی خوشمزه و ماهی های صید شده از دریای سیاه.

grandgrillrestaurantbatomi

رستوران اولد شیپ باتومی

این مکان زیبا که به اون رستوران کشتی هم میگن در میان انبوهی از درخت های سبز و زیبا قرار داره که از دور، نمای اون شبیه به کشتی دیده میشه. این غذاخوری یکی از بزرگترین رستوران های باتومی هستش که گنجایش تقریبا ۲۰۰ نفر رو داره.

oldshiprestaurantbatomi

رستوران بلوار قدیمی باتومی

پخش موسیقی زنده به همراه دکوراسیونی کلاسیک و خانوادگی از مهم ترین مشخصه های این غذاخوری است. این مکان جزء گرون ترین رستوران های باتومی به شمار میاد چون مالک اون اعتقاد داره هیچ رستورانی مثل غذاخوری او به کیفیت و تازگی مواد خوراکی اهمیت نمی ده. در منوی اون واسه همه ی سلیقه ها خوراکی یافت میشه. از عاشقای کباب گرفته تا دوستداران غذاهای دریایی و گیاه خوارها. به طور کلی هیچ کس بدون صرف غذای مورد علاقش از این محل خارج نمیشه.

oldboulevardbatomi

رستوران گلدن گلاس باتومی

این غذا خوری در یک هتل چهار ستاره مجلل به نام گلدن گلاس قرار داره. فضای غذاخوری هم مثل خود هتل فوق العاده زیبا و لاکچری هست. دیوارهای پوشیده شده با رنگ تیره در کنار کفپوش های روشن زیبایی خاصی به این مکان داده. تنها دلیلی که با وجود گرون بودن غذا ها ش موجب محبوبیتش شده نزدیکی اون به دریاست به طوری که تنها در ۵ دقیقه پیاده روی به ساحل دریا خواهی رسید.

رستوران مارکوپولو باتومی

یک غذاخوری شیک و در عین حال رمانتیک که رفتن به این مکان خاطره ای به یاد ماندنی رو واسه افراد رقم خواهد زد. این غذا خوری در طبقه ۴ مجموعه پیازا قرار داره. مجموعه پیازا در میدان تاریخی پیازا قرار داره که خودش جزء جاذبه های شهر باتومی به حساب میاد. به محض وارد شدن احساس می کنید به یک کشتی وارد شدید چون فضای داخلیش به شکل فضای داخل کشتی طراحی شده.  سقف داخلی اون شبیه به سقف شیروانیه.

marcopolorestuarantbatomi

رستوران کلودز باتومی

این غذا خوری هم جزء گرون ترین رستوران های باتومی هستش که با وجود گرون بودن منوی این مکان ولی باز هم در اغلب روزهای هفته شلوغ هستش. این شلوغی و محبوبیت چندین دلیل داره اما مهم ترینش، واقع شدن در طبقه ۱۹ هتل ۵ ستاره رادیسون بلو و داشتن نمای ۳۶۰ درجه روبه شهر باتومی هست. قسمتی از این غذا خوری رو وی آی پی با ظرفیت ۱۰ نفر طراحی کردن. انواع غذاهای معروف اروپایی در این محل طبخ و سرو میشه.

cloudsrestaurantbatomi


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ