02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول

14 فروردین ، 1403
راز آسمان پایتخت

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول که شاید ندانسته باشید و آگاهی نسبت به آن ها به شما کمک می کند تا بتوانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید. نقاط دیدنی استانبول به منزله جاذبه گردشگری هستند و در جذب توریست ها نقش به سزایی ایفا می کنند. بسیاری از ایرانی ها دوست دارند که به این شهر سفر کرده و کالاهای برند را از فروشگاه های مختلف خریداری کنند. شما می توانید بعد از خرید کالاهای دلخواه خود از بازارها و مراکز تجاری، از اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید کنید.

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول درواقع همان نقاط گردشگری هستند که می توانید از شرکت های گردشگری جویا شوید. استانبول مقصد گردشگری بسیاری از توریست های داخلی و خارجی کشور ترکیه محسوب می شود. تور لحظه آخری استانبول با قیمت ارزان عرضه می شود.

istanbul

شناخت موزه کاخ بزرگ

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول را با موزه کاخ بزرگ شروع می کنیم. موزه کاخ بزرگ به قدری جذاب است که گردشگران خارجی را جذب می کند. در این موزه آثار تاریخی مهمی به نمایش گذاشته شده است. این موزه در پشت مسجد آبی قرار دارد. شما می توانید در این موزه، آثار گرانبهایی را شاهد باشید. موزه کاخ بزرگ بسیار باشکوه است. در این کاخ، آثار به نمایش گذاشته شده برای شما جالب و جذاب خواهد بود.آثار با بهترین شرایط نگهداری می شود. گردشگران می توانند با رعایت مقررات موزه، عکس یادگاری بگیرند.

arastabazar

معرفی بازار آراستا

بازار آراستا یکی از نقاط دیدنی استانبول است. این محل 300 سال قدمت دارد. این بازار، مکانی مناسب برای خرید سوغاتی هایی مانند فرش، سرامیک، حوله، ادویه و انواع و اقسام شیرینی محسوب می شود. 
می توانید در این بازار فرش و گلیم های زیبایی را مشاهده کنید. در میدان سلطان احمد، مغازه ها و فروشگاه های زیادی قرار دارد. با چانه زنی می توانید کالاهای مورد نظر خود را با قیمت پایین تری خریداری کنید. آراستا یکی از بازارهای سنتی استانبول محسوب می شود. موزه کاخ بزرگ در کنار بازار اوستا قرار دارد. شما بعد از بازدید از موزه می توانید کالاهای مورد نیاز خود را از این بازار خریداری کنید.

ayairini

مروری بر ایا ایرنه

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول را با ایا ایرنه ادامه می دهیم. ایا ایرنه یکی از مراکز مهم گردشگری استانبول محسوب می شود. ایا ایرنه یکی از قدیمی ترین کلیساهای استانبول به شمار می آید. تاریخچه این بنا به 1600 سال قبل بر می گردد. این محل مرمت و بازسازی شده است. 

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول می تواند برای گردشگران جالب باشد. بازدید از این مکان تاریخی برای دانشجویان علاقمند به تاریخ ترکیه مفید خواهد بود. دولت ترکیه جهت جذب گردشگران تلاش می کند تا در این محل سرمایه گذاری کند. این کار برای رونق اقتصادی کشور تاثیر به سزایی دارد. 
هر چقدر که نقاط دیدنی بیشتر باشد به همان اندازه می توان انتظار داشت که در جهت جذب گردشگران خارجی، دولت ترکیه موفق عمل کرده است. آمار گردشگرانی که هر ساله به ترکیه وارد می شوند گویای موفقیت دولت این کشور در جذب گردشگر بوده است.

mouzeasarturkivaeslami

شناخت موزه آثار ترکی و اسلامی

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول را می توانید از اینترنت نیز پیدا کرده و در مورد آن ها تحقیق کنید. این کار به طور یقین قبل از سفر شما مفید خواهد بود. موزه آثار ترکی و اسلامی یکی از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود. در این موزه می توان مجموعه‌ای زیبا از نقاشی‌، خوشنویسی، فرش، کاشی و کنده‌کاری روی چوب را مشاهده کرد. 

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول که شاید ندانسته باشید می تواند به صورت بروشوری توسط شرکت های جهانگردی تهیه شده و در اختیار مسافران قرار گیرد. مسافران می توانند براساس این اطلاعات، به راحتی نقاط گردشگری استانبول را یافته و از آن ها بازدید کنند. 

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول را می توانید در اینترنت نیز جستجو کنید. تصاویر و ویدئوهایی در رابطه با نقاط گردشگری استانبول تهیه شده است. این پارک یکی از بهترین مناطق گردشگری استانبول به شمار می رود. شما می توانید در این محل، از وسایل تفریحی آن لذت ببرید. برخی از بناهای تاریخی دوره عثمانی را می توان در آن مشاهده کرد. بناهای تاریخی این پارک مرمت شده اند. 

Yildiz

9 مکان جالب و دیدنی در استانبول برای ایرانی ها جذاب است. مسافران ایرانی سعی می کنند که در سفرهای خود از این محل ها بازدید کنند.کاخ یلدیز یکی از بناهای تاریخی است. سلطان سلیم آخرین پادشاه عثمانی این کاخ را برای مادرش بنا کرد. تاریخچه این کاخ بس طولانی و خواندنی است. گردش در این پارک و موزه به طور یقین برای شما جذاب خواهد بود. انواع درختان و گل ها این محل را جذاب کرده است. دولت ترکیه در جهت جذب گردشگر، در این پارک اصلاحاتی انجام داده که نتایج مثبتی داشته است.

beylerbeyi

شکوه کاخ بیلربی 

 9 مکان جالب و دیدنی در استانبول که شاید ندانسته باشید در واقع به جذب گردشگران کمک می کند. در استانبول کاخ های زیادی وجود دارد. بیلربی یکی از باشکوه ترین محل های تاریخی استانبول به شمار می رود. معماری باشکوه این محل توجه هر مسافری را جلب می کند .برای ساخت این محل از بهترین مصالح ساختمانی استفاده شده است. توریست هایی که از این محل بازدید کرده اند، زیبایی و شکوه آن را ستایش نموده اند. از آنجایی که این کاخ در کنار تنگه بسفر قرار دارد، بنابراین میتوان نتیجه گرفت این منطقه خوش و آب و هوا است. این مزیت در جذب گردشگران موثر عمل می کند. پادشاهان عثمانی در این محل اقامت داشتند.

kilisayeestephan

کلیسای ارتدوکس استفان

معماری این محل در جذب گردشگران، نقش مهمی دارد. هنوز هم مسیحی های استانبول از این کلیسا استفاده می کنند. 
9 مکان جالب و دیدنی در استانبول را می توانید با تحقیق و مطالعه بشناسید. دولت ترکیه هر سال جهت افزایش درآمد گردشگری در این محل ها، اصلاحاتی انجام می دهد. بنا به گفته مدیریت این کلیسا، از زمان بازگشایی در حدود 300 هزار نفر از این محل بازدید کرده اند. بنا به دستور رجب طیب اردوغان، قرار بر این شد که این کلیسای 120 ساله مرمت شود. در این محل مراسم مختلف برگزار می شود. 
9 مکان جالب و دیدنی در استانبول را می توانید از کارشناسان شرکت های جهانگردی بپرسید. پرسش و پاسخ در این زمینه به شما کمک می کند تا با اطلاعات بیشتری، سفر خود را شروع کنید. از آنجایی که این محل به بهترین شکل ممکن ساخته شده، بنابراین گردشگران در سفر خود به ترکیه دوست دارند که از آن بازدید کنند.

metro

نمایشگاه عکس مترو استانبول

روزانه 2 میلیون نفر در استانبول از طریق مترو جابجا می شوند. در برخی از ایستگاه های مترو استانبول، نمایشگاه عکس می تواند توجه مسافران را جلب کند. از آن جایی که مردم استانبول روزانه از مترو استفاده می کنند به همین دلیل این چنین فرصتی را باید مغتنم شمرد. هنرمندان و عکاس ها می توانند آثار خود را برای مردم به نمایش بگذارند. دولت ترکیه با این کوشش ها سعی می کند که گردشگران بیشتری از این کشور بازدید کنند. استفاده از ظرفیت های اماکن مختلف کمک می کند که بتوان به این هدف دست یافت.

مترو استانبول

کارشناسان شرکت جهانگردی رازآسمان پایتخت در مورد استفاده از محل های گردشگری استانبول، اطلاعات ارزشمندی دارند. بهتر است قبل از این که سفر خود را به ترکیه شروع کنید از توصیه های کارشناسان این شرکت بهره مند شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ