02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ویزای استرالیا

فرم ثبت نام ویزای استرالیا

اخذ ویزای استرالیا و وقت سفارت استرالیا

اگر شما شهروند استرالیا نباشید برای ورود به کشور احتیاج به ویزای استرالیا دارید. شما می توانید طیف وسیعی از ویزاها از جمله ویزای توریستی استرالیا ، ویزای کار استرالیا، ویزای تحصیلی و... را از سفارت استرالیا درخواست کنید. انواع ویزای استرالیا برای مسافران وجود دارد . نوع ویزایی که باید برای آن درخواست کنید بستگی به مدت اقامت در استرالیا ، پاسپورت و هدف ویزیت شما دارد. 

سفر به استرالیا سفر به زیباترین قاره جهان است. آب و هوای معتدل ، بیشترین تنوع زیستی و گیاهی ، چهار فصل بودن و انگلیسی زبان بودن مردم ، استرالیا را به یکی از مقاصد جذاب توریستی تبدیل کرده است. اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید باید به این نکته توجه کنید که این کشور بسیار مدرن جزو کشورهای گران قیمت برای زندگی محسوب می شود در نتیجه شما باید وضع مالی نسبتا خوبی برای تامین مخارج خود مانند خرید منزل ، ادامه تحصیل در استرالیا ، رفت و آمد و ... را داشته باشید.

برای دانلود فرم ویزای استرالیا اینجا کلیک کنید

visatouristiaustralia  visayekaraustralia  visayetahsiliaustralia  rejectshodanevisa       

بیشتر از 70 درصد مهاجران ایرانی هستند که این نشانگر شرایط زندگی ایده آل در استرالیا برای ایرانیان است.که حدود 30 درصد از این جمعیت از طریق ویزای کار استرالیا اقدام به مهاجرت کرده اند. آمارها نشان می دهد که در بین سال های 2015 تا 2016 اکثر جوانان از طریق ویزای تحصیلی استرالیا وارد این کشورشده اند ، زیرا استرالیا از به روزترین متد تدریس استفاده می کند.جالب است بدانید به دلیل اقتصاد قوی این کشور نرخ بیکاری بسیار کم است و این سبب افزایش میزان رضایت شغلی و درامدی در استرالیا شده است. یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش نرخ مهاجرت استرالیا شده است ، نحوه زندگی مردم این کشور است ، استرالیایی ها افرادی آرام و بدون تنش عصبی هستند که این سبب کاهش جرم و جنایت در این کشور شده است.

در کل ابتدا باید هدف خود را از مهاجرت به استرالیا مشخص کنید، اگر قصد ادامه تحصیل دارید، ویزای تحصیلی استرالیا ، اگر قصد کار و تحصیل به طور همزمان را دارید ویزای کار و تعطیلات استرالیا, اگر برای بازدید اقوام و دوستان می روید ویزای توریستی فامیلی استرالیا ، اگر هدفتان گردشگری است ویزای توریستی استرالیا ، اگر به قصد عقد قرارداد تجاری و کارهایی ازین قبیل می روید ویزای کاری بیزینس استرالیا ، اگر شرکتی می خواهد شمارا استخدام کند ویزای اسپانسری استرالیا و اگر مهارت کاری خاصی دارید باید از ویزای مهارت کاری استرالیا استفاده کنید. در مقالات بعدی قصد داریم تمامی موارد ذکر شده را با جزئیات بیشتر خدمتتان ارائه کنیم و مدارک لازم جهت اخد ویزای استرالیا بنابر نوع درخواست متقاضی را نیز شرح خواهیم داد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ