02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

شهربازی هایلند کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره است. هر ساله تعداد زیادی گردشگر ایرانی و خارجی با تور کیش برای استراحت و تفریح به این جزیره کوچک سفر می‌کنند. آن‌ها علاوه بر بازدید از مکان‌های تاریخی مانند شهر زیرزمینی کاریز یا شهر باستانی حریره به مکان‌های تفریحی کیش نیز سری می‌زنند تا ساعاتی را همراه با خانواده‌شان به سرگرمی و بازی سپری کنند. شهربازی هایلند یک شهربازی جذاب و مجهز است. شما می‌توانید در این شهربازی مدرن بازی‌های جدیدی را تجربه کنید. اگر کنجکاوید که بدانید در این شهربازی چه خبر است و چه بازی‌هایی در آن وجود دارد؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

highland1

معرفی شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش در زمینی به مساحت سه هکتار ساخته شده است و به عنوان یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین شهربازی‌های کشور شناخته می‌شود. این شهربازی برای اولین بار در فروردین‌ماه 1378 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون میزبان هزاران گردشگری است که به جزیره کیش سفر می‌کنند. شهربازی هایلند به دو بخش تقسیم می‌شود. برخی از سرگرمی‌های این شهربازی در فضای باز هستند و برخی دیگر در فضای سرپوشیده قرار گرفته‌اند. همچنین به جز اسباب‌بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیز، در این شهربازی امکانات تفریحی دیگر نیز وجود دارد که در ادامه به طور مفصل به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

highland2

امکانات شهربازی هایلند کیش

در شهربازی هایلند کیش به جز وسایل بازی و سرگرمی، یک رستوران، کافی‌شاپ و فود کورت نیز وجود دارد. همچنین همه امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی و پارکینگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. جالب است بدانید که برخی از وسایل بازی این شهربازی مجهز ساخت کشور خودمان بوده و هر سال نیز وسایل بازی جدیدی به این مجموعه اضافه می‌شود. در قسمت فضای باز شهربازی شما می‌توانید بازی‌های متنوعی مانند سفینه فضایی، سورتمه، رولر کاستر، آبشار، چرخ‌وفلک و... را امتحان کنید.
 در قسمت سرپوشیده نیز وسایل بازی دیگری مانند اتاق فرار، سینما گیم، ترامپولین، اتاقک لیزر و سینما هفت بعدی وجود دارد. بازی‌های رایانه‌ای متنوعی نیز در قسمت سرپوشیده قرار دارد که برای کودکان مناسب هستند. همچنین بولینگ و مینی گلف نیز جزو سرگرمی‌های شهربازی هایلند هستند که بزرگسالان بیشتر از کودکان از آن‌ها استقبال می‌کنند.

highland3

آدرس شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش در نزدیکی پارک شهر واقع در میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این شهربازی دقیقاً کنار ورودی پیست کارتینگ است. فاصله شهربازی هایلند تا فرودگاه بین‌المللی کیش حدود 5 کیلومتر و تا اسکله تفریحی کمتر از 2 کیلومتر است. این شهربازی بزرگ در قسمت شرقی جزیره کیش قرار دارد؛ بنابراین اگر هتلتان در این قسمت از جزیره است می‌توانید با کمی پیاده‌روی نیز به شهربازی برسید.

قیمت بلیت شهربازی هایلند چقدر است؟

هزینه ورود به شهربازی به ازای هر نفر 50 هزار تومان است. البته این مبلغ ممکن است در ماه‌های آینده افزایش پیدا کند. همچنین هزینه استفاده از بازی‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. شما می‌توانید بلیت شهربازی هایلند را با آفرهای خوبی از برخی سایت‌های اینترنتی بخرید.

بهترین زمان برای بازدید از شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش هر روز از ساعت پنج بعد از ظهر تا یک بامداد باز است. اگر می خواهید در تابستان از شهر بازی هایلند دیدن کنید؛ بهتر است بعد از غروب آفتاب به آنجا بروید زیرا در گرمای روزهای تابستان عملاً امکان استفاده از بازی‌های فضای روباز وجود ندارد. در پاییز و زمستان نیز هوای کیش ممکن است بارانی باشد به همین دلیل بهتر است قبل از خرید بلیت شهربازی، هواشناسی را چک کنید.

highland4

معرفی جاذبه‌های گردشگری نزدیک شهربازی هایلند

جاذبه‌های گردشگری کیش بسیار متنوع‌اند به همین خاطر شما می‌توانید با خرید تور لحظه آخری کیش چندین روز در این جزیره زیبا به گشت‌وگذار بپردازید؛ بدون اینکه خسته شوید یا مجبور باشید به مراکز تفریحی تکراری بروید. شهربازی هایلند در منطقه‌ای از جزیره کیش قرار گرفته که بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دیگر نیز در همان منطقه هستند؛ بنابراین شما می‌توانید بعد از بازدید از شهربازی هایلند به مکان‌های تفریحی مختلفی مانند اسکله تفریحی، تله‌کابین میکامال، بولینگ مریم و... بروید.
اسکله تفریحی کیش: فاصله شهربازی هایلند کیش با اسکله تفریحی کمتر از نیم ساعت است. شما می‌توانید پس از بازدید از شهربازی با کمی پیاده‌روی به این اسکله برسید. در اسکله تفریحی، تفریحات آبی متنوعی مانند جت اسکی، غواصی و قایق‌سواری وجود دارد. البته که قدم زدن در کنار دریا نیز می‌تواند تجربه جذابی برای کسانی باشد که هنگام غروب به اسکله می‌رسند و دوست دارند ساعاتی را در آرامش و سکوت سپری کنند. اسکله تفریحی در بلوار دریا قرار دارد.
پیست کارتینگ کیش : این پیست در دو قدمی شهربازی هایلند کیش قرار گرفته است. کافیست از شهربازی بیرون بیایید تا پیست کارتینگ را ببینید. پیست کارتینگ کیش بزرگ‌ترین و مجهزترین پیست کارتینگ کشور است. اگر به اتومبیل‌رانی علاقمندید حتماً قبل از بازدید از شهربازی به این پیست هم سری بزنید. البته نباید فراموش کنید که افراد زیر 16 سال اجازه استفاده از امکانات این پیست را ندارند.
بولینگ مریم: بولینگ مریم نیز فاصله بسیار کمی تا شهربازی هایلند دارد. شما می‌توانید با بیست دقیقه پیاده‌روی به این سالن بولینگ برسید. بولینگ مریم یکی از پیشرفته‌ترین سالن‌های بولینگ جنوب کشور است که امکانات دیگری مانند رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، جکوزی و سونا نیز در آن وجود دارد. همچنین به دلیل فاصله کم سالن بولینگ مریم تا اسکله تفریحی شما می‌توانید چشم‌اندازی از دریا را نیز از آنجا مشاهده کنید.

highland5

معرفی مرکز خریدهای نزدیک شهربازی هایلند

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند از هر فرصتی برای رفتن به مرکز خریدهای کیش استفاده کنند؛ باید بگوییم که مرکز خریدهای زیادی در نزدیکی وجود دارند. تعدادی از این مرکز خریدها عبارت‌اند از

مرکز خرید رویامال: این مرکز خرید یکی از به‌روزترین و جذاب‌ترین مرکز خریدهای جزیره کیش است. رویامال تا شهربازی هایلند کمتر از 800 متر فاصله دارد. شما می‌توانید در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، عطر و ادکلن، ساعت و کالای خواب و... را خریداری کنید. در مرکز خرید رویامال حدود 76 مغازه وجود دارد که بیشتر آن‌ها متعلق به برندهای معروف هستند.
مرکز خرید زیتون: یکی دیگر از مرکز خریدهای نزدیک شهربازی هایلند، مرکز خرید زیتون است. بسیاری از کسانی که تا به حال به کیش سفر کرده‌اند این مرکز خرید را می‌شناسند. در مرکز خرید زیتون فروشگاه‌های متنوعی وجود دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید سوغاتی از جزیره کیش را دارید حتماً از آن دیدن کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ