02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

رستوران لنگ کی پاتایا

رستوران لنگ کی در پاتایا کجاست؟

شهر پاتایا یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند می باشد. هر ساله گردشگران زیادی  این شهر را به عنوان مقصد سفر خود با تور پاتایا انتخاب می کنند. در شهر پاتایا هتل های باکیفیت بسیاری وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای اقامت خود انتخاب کنید.یکی از مهم ترین مسائلی که باید در سفر به شهر پاتایا مورد توجه قرار گیرد، انتخاب رستوران برای صرف غذا است.

lengkee1

اگر قرار است به شهر پاتایا سفر کنید، باید حتما غذاهای بی نظیر این شهر را در بهترین رستوران های پاتایا امتحان کنید. سالاد تند پاپایا سبز، سوپ میگو تند، نودل تند شفاف، مرغ با برنج چسبناک، ماهی نمکی کبابی با لیمو و برنج سرخ شده با نوعی میگو از معروف ترین غذاهای تایلندی محسوب می شوند.در ادامه این مقاله، قصد داریم شما را با رستوران لنگ کی پاتایا و شش مورد دیگر از بهترین رستوران های این شهر آشنا کنیم.

رستوران لنگ کی در پاتایا

جالب است بدانید که تنها یک رستوران چینی در کشور تایلند وجود دارد. این رستوران که با نام رستوران لنگ کی (Leng Kee) شناخته می شود، در جاده مرکزی پاتایا قرار دارد. رستوران لنگ کی پاتایا در بیست و چهار ساعت شبانه روز فعال است و انواع غذاهای دریایی، آسیایی و چینی را در منوی خود دارد. از افتتاح این رستوران، سال های زیادی می گذرد و در حال حاضر، محبوبیت زیادی بین مردم محلی و گردشگران دارد.

lengkee2

رستوران لنگ کی در محله چینی ها (China Town) واقع شده است. در تمام ایام سال به جز سال نوی چینی می توانید انواع غذاهای چینی را در این رستوران سفارش دهید. ولی در سال نوی چینی تنها غذایی که در این رستوران سرو می شود، نوعی غذای گیاهی به نام Noodles Golden Luck Noodles است. از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران، کیفیت بالای غذاها در کنار قیمت مناسب آنهاست. به ندرت پیش می آید که این رستوران خلوت باشد. دکوراسیون این رستوران و مبلمان راحتی که در آن قرار داده شده هم در نوع خود قابل توجه است.می توان گفت اکثر غذاهای رستوران لنگ کی، غذاهای شرقی هستند. این رستوران علاوه بر صندلی هایی که داخل رستوران قرار گرفته اند، تعدادی صندلی هم بیرون رستوران و در پیاده روی اطراف آن دارد. کسانی که تمایل دارند غذای خود را در فضای باز میل کنند، می توانند از میز و صندلی های بیرون از رستوران استفاده کنند.برخی از غذاهایی که در رستوران لنگ کی سرو می شوند، شامل موارد زیر می باشند.

lengkee3- خرچنگ دریایی بخارپز در سویای سوسوی چینی

- مارماهی در شیر نارگیل
- انواع میگوهای سرخ شده
رستوران لنگ کی یکی از بهترین رستوران ها در شهر پاتایا است که غذاهای مختلفی را با انواع میگو، ماهی و اردک تازه درست می کند.

lengkee4

دیگر رستوران های شهر پاتایا

- رستوران غذاهای دریایی موم آروی (Moom Aroi Sea Food): این رستوران به دلیل قرار داشتن در ساحل شمالی پاتایا و همچنین غذاهای بی نظیر خود، معروف شده است. این رستوران محیطی وسیع و حدود 100 میز برای صرف غذا دارد. ساعت کاری این رستوران، هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های رستوران موم آروی، موزیک زنده آن است که هر روز از ساعت 8  شب پخش می شود.
- خانه استیک رویال (Royal Grill Room): به جرات می توان گفت این رستوران از بهترین رستوران های شهر پاتایا می باشد که استیک های فوق العاده خوشمزه ای را سرو می کند. از مهم ترین ویژگی های این رستوران، فضای ساکت و دوستانه آن است. ساعت کاری خانه استیک رویال، هر روز از ساعت 18:30 تا 22:30 می باشد. البته این رستوران در روزهای سه شنبه فعالیت ندارد.

lengkee5

- رستوران تایلندی روئن (Ruen): این رستوران، غذاهای متنوعی را با کیفیت و طعمی فوق العاده سرو می کند. در این رستوران، برنامه های مفرح دیگری مثل موسیقی زنده و پایکوبی هم وجود دارد.
- رستوران مانترا (Mantra): غذاهای این رستوران هم تنوع بالا و طعم لذیذی دارند. از ویژگی های رستوران مانترا این است که فرایند طبخ و آماده کردن غذا در معرض دید مهمانان انجام می گیرد.
- رستوران رادیوس (Radius): غذاهای این رستوران با مواد اولیه تازه و فوق العاده باکیفیت طبخ می شوند. رستوران رادیوس دو منوی غذای اروپایی و آسیایی دارد. امکان صرف غذا بیرون از رستوران و در فضای باز هم وجود دارد.
- رستوران غذاهای دریایی لانگ ساوای (Langsawai): این رستوران طی سی سال اخیر همواره به عنوان معروف ترین رستوران شهر پاتایا شناخته شده است. غذاهای دریایی مختلف از قبیل میگو و ماهی در این رستوران سرو می شود.

lengkee6

نتیجه گیری

کشور تایلند از آن کشورهایی است که باید برای یک بار هم که شده آن را از نزدیک ببینید. جذابیت های طبیعی این کشور در کنار آثار تاریخی و فرهنگ منحصر به فرد مردم تایلند، خاطراتی به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهند زد. شهر پاتایا در شمال شرقی کشور تایلند واقع شده و با شهر بانکوک، حدود 100 کیلومتر فاصله دارد.این شهر از دیدنی های طبیعی فوق العاده زیبا، جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار است. مردم شهر پاتایا بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. از ماه های ژوئن تا اکتبر به دلیل بارندگی فراوان در پاتایا، می توانید با هزینه کمتری به این شهر زیبا سفر کنید. البته از ماه های نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به این شهر با تور لحظه آخری پاتایا می باشد. چون در این زمان، آب و هوای این منطقه در بهترین حالت خود است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ