02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ساحل درختان نارگیل کیش

تجربه ای رویایی و فراموش نشدنی در ساحل درختان نارگیل کیش

جزیره زیبای کیش به دلیل داشتن امکانات تفریحی و جاهای دیدنی و سواحل بسیار، همواره مورد توجه توریست ها و گردشگران بوده است. یکی از زیباترین سواحل جزیره زیبای کیش، ساحل درختان نارگیل است. درختان نارگیل معمولا در مناطق استوایی قرار دارند، اما در کشور ما این درختان در ساحل درختان نارگیل کیش به خوبی رشد می کنند. در تمام جنوب کشور و جزیره کیش، درختان نارگیل تنها در این ساحل وجود دارند، که این منطقه را شبیه به سواحل استوایی کرده اند. 

derakhtanenargilkish1

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش، مشرف به خلیج فارس نیلگون و زیبای کشورمان می باشد و مساحتی حدود 20000 مترمربع دارد. این ساحل بیش از 2500 درخت سر به فلک کشیده نارگیل دارد که این درختان دارای برگ های پهن و میوه های نارگیل بزرگی هستند. شما با آسودگی خیال می توانید زیر سایه درختان نارگیل بنشینید و از تماشای خلیج فارس و ساحل مرجانی آن لذت ببرید. البته باید مراقب باشید که نارگیل ها از روی درخت بر روی سر شما نیفتند! زیرا میوه نارگیل بسیار سنگین و سفت است. اما اگر نارگیلی از روی درخت سقوط کرد و در کنار شما پایین افتاد، می توانید آن را میل کنید و از طعم خاص و بی نظیر اش لذت ببرید.

derakhtanenargilkish2
ساحل درختان نارگیل کیش، با منظره خاص و رویایی که دارد، برای عکاسی بسیار مناسب است. اگر عکاسی حرفه ای بلد نیستید و یا دوربین حرفه ای برای عکاسی در اختیار ندارید، اصلا نگران نباشید. این ساحل به اندازه ای رویایی و زیبا است که حتی با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند خود، می توانید خیره کننده ترین و خاطره انگیزترین عکس ها را ثبت کنید.

زمان مناسب برای سفر به ساحل درختان نارگیل کیش

با توجه به گرمای زیاد جنوب ایران در فصل تابستان و میزان رطوبت بالا و شرجی بودن هوا، این فصل برای سفر به جزیره کیش مناسب نیست. در فصل پاییز و زمستان نیز در جزیره کیش باران بسیار می بارد و یا هوا طوفانی می شود و شما نمی توانید کشتی هایی که به ساحل نزدیک می شوند را ببینید. علاوه بر این، امکان انجام ورزش های ساحلی، مانند والیبال ساحلی را از دست می دهید. به همین دلیل بهترین و مناسب ترین زمان برای سفر به جزیره کیش و ساحل درختان نارگیل کیش، اوایل فصل بهار(فروردین و اردیبهشت) است که آب و هوا معتدل است.

derakhtanenargilkish3

امکانات ساحل درختان نارگیل کیش

در ساحل درختان نارگیل کیش آلاچیق هایی وجود دارد که می توانید در زیر آنها استراحت کنید و وسایل سفرتان را آنجا بگذارید و غذایتان را میل کنید. این آلاچیق ها به گونه ای در ساحل قرار گرفته اند که رو به روی شما خلیج نیلگون فارس و پشت سر شما درختان سر به فلک کشیده و زیبای نارگیل قرار دارند.در نزدیکی ساحل درختان نارگیل کیش، اسکله تفریحی کیش وجود دارد که خود شامل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری است.

امکانات اسکله تفریحی کیش 

جت اسکی برای جت سواری در آب های نیلگون و آزاد خلیج فارس
دارای امکانات برای غواصی کردن در زیر آب های خلیج فارس
دارای قایق های پدالی، پارویی، ماهی گیری و کف شیشه ای
دارای سکوی ماساژ داخل پلاژ ویژه آقایان
آموزش شنا در اسکله(فردی یا گروهی)
دارای سه چرخ های آبی برای تجربه ای متفاوت 
دارای پاراسل، شاتل، بنانا، کیبل اسکی، فلای بورد، پدل بورد و ...

اگر دوچرخه سواری را دوست دارید، می توانید در ساحل دوچرخه سواری کنید و لذت ببرید. پارک میر مهنا کیش در نزدیکی ساحل درختان نارگیل کیش قرار دارد و دارای رستوران و امکانات رفاهی می باشد. بوفه ها و کافی شاپ های هتل داریوش کیش نیز نزدیک این ساحل قرار دارند. 
ساحل درختان نارگیل کیش، دارای ورزش های ساحلی نظیر فوتبال، هندبال و والیبال است. شما می توانید این ورزش های نشاط آور را در این ساحل زیبا انجام بدهید و اوقات خوشی را درکنار خانواده و دوستانتان داشته باشید. علاوه بر این، دارای سرویس های بهداشتی و دوش های حمام است. بنابراین می توانید با خیال راحت در این ساحل ورزش کنید و سپس یک دوش دلچسب بگیرید و خستگی تان را در کنید. 
به دلیل اینکه ساحل درختان نارگیل کیش از شهر کیش کمی دور است، بسیار ساکت و آرام است. می توانید هنگام غروب آفتاب به این ساحل بروید و در آرامش کامل، غروب را تماشا کنید. منظره این ساحل هنگام غروب آفتاب بسیار دیدنی و جذاب است و شما می توانید دقایقی را به عکاسی بپردازید و عکس های بسیار زیبایی از این منظره ثبت کنید. 

derakhtanenargilkish4

مراکز خرید ارزان و لوکس و نزدیک به این ساحل

مراکز خرید مریم، پانیذ، رویا، پردیس و مرکز تجاری کیش

هتل های کیش نزدیک به این ساحل :

هتل داریوش، هتل آرامیس، هتل پارمیس، هتل کوروش، هتل آبادگران، هتل پارسیان، هتل ارم، هتل سارا , البته شما می توانید به جای هتل، در سوئیت ها و اقامتگاه های نزدیک ساحل درختان نارگیل کیش هم اقامت داشته باشید که هم مقرون به صرفه هستند و هم دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری و رفاهی دارند.

آدرس ساحل درختان نارگیل کیش 

ساحل درختان نارگیل کیش کمی دورتر از شهر کیش واقع شده است و با مرکز شهر 15 دقیقه فاصله دارد. شما می توانید از طریق خیابان فردوسی کیش به این ساحل زیبا بروید. ساحل درختان نارگیل به موازات خیابان فردوسی و در تقاطع با بلوار ساحل کیش قرار دارد. 

سخن پایانی

ساحل درختان نارگیل کیش، یکی از زیباترین سواحل استان هرمزگان می باشد. مجله گردشگری آسمان پایتخت به شما پیشنهاد می کند که اگر قصد سفر به جنوب ایران و جزیره کیش را دارید، بازدید و گردش در این ساحل زیبا را هرگز فراموش نکنید. 

derakhtanenargilkish5

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ