02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

اسکله تفریحی کیش

تفریحات اسکله کیش

برنامه‌های زمانی مختلف تور کیش سفر به این جزیره زیبا را در هر فصلی از سال ممکن کرده است. اسکله تفریحی کیش مکانی برای بازی‌های خارق‌العاده و لذت بردن از طبیعت استوایی کیش است. افرادی که تور لوکس کیش را برای مسافرت انتخاب می‌کنند، تجربه‌ای به یاد ماندنی از این اسکله و جاذبه‌های دریایی شگفت انگیز آن خواهند داشت. فضای چند هکتاری اسکله محیطی پویا با چشم‌اندازی وصف‌ناپذیر برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است. اسکله تفریحی کیش مناسب گردشگرانی است که به دنبال محیطی برای فعالیت‌های تفریحی مانند دوچرخه‌سواری، ماهیگیری، غواصی، قایق سواری یا حتی قدم زدن و تماشای دریا می‌گردند. در هنگام غروب نارنجی خورشید، استراحت در کنار ساحل این اسکله و دیدن مناظر آن بسیار لذت بخش است. ساحل کناری اسکله فضایی آرام برای کودکانی است که بازی با شن و ماسه را دوست دارند. 
eskelekish1

دوچرخه سواری در خط ساحلی جزیره کیش راهی عالی برای گذراندن اوقات فراغت و تماشای مناظر و جاهای دیدنی کیش است. همچنین دوچرخه سواری بهترین راه برای ورزش کردن و بهبود سلامتی است. اسکله تفریحی کیش مناظر دیدنی منحصر به فردی دارد که هنگام دوچرخه سواری می‌توان از آنها لذت برد. همچنین جاده مخصوص دوچرخه سواری در کنار این اسکله محیطی بسیار ایمن و دوست‌داشتنی برای افراد مبتدی و کودکان است تا دوچرخه سواری را یاد بگیرند. ماهیگیری یکی از فعالیت‌های تفریحی آرامش بخش در این جزیره است. هرچند ماهیگیری به عنوان یک سرگرمی در گذشته رایج بوده ولی علاقه ماهیگیری در بین جوانان امروز نیز رو به افزایش است. ماهیگیری بهترین راه برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان و خانواده است. با این حال برخی افراد هم ترجیح می‌دهند به تنهایی ماهیگیری کنند و از محیط آرام خود لذت ببرند.

eskelekish2

ماجراجویی در زیست بوم زیر دریای اسکله تفریحی کیش

کشتی‌ آکواریومی یک ماجراجویی سرگرم‌کننده برای گردشگران در هر سنی است. با حرکت در این کشتی‌های کوچک بازدیدکنندگان از تماشای ماهی‌ها و سایر جانوران دریایی خلیج فارس لذت می‌برند و حیات دریایی و تنوع زیستی آن را به راحتی از زیر کشتی تماشا می‌کنند. در کشتی‌های آکواریومی، گردشگران می‌توانند علاوه بر مشاهده حیات زیر دریا از آب و هوای گرم و ساحلی جزیره کیش لذت ببرند‌. برای افرادی که مایلند نگاه دقیق‌تری به زندگی زیر دریا داشته باشند تجهیزات غواصی در اسکله تفریحی کیش فراهم شده است. علاقه‌مندان به دنیای زیر آب برای مشاهده آن، کافی است که در میان ماهی‌ها شیرجه بزنند. غواصی تفریحی یکی از راه‌های ماجراجویی در آب‌های ساحلی است. بدون شک دنیای زیر آب شگفتی‌هایی دارد و از طریق غواصی می‌توان آنها را تماشا کرد. غواصی تفریحی می‌تواند پر هیجان، لذت بخش و آرامش بخش باشد. هنگام غواصی در در این مکان جریان‌های آبی ملایم هستند و نوسانات جزر و مدی زیادی وجود ندارد. 

eskelekish3

حرکت مرجان‌ها با امواج آب و چرخش انواع گونه‌های ماهی در اکوسیستم خلیج فارس بسیار دیدنی است. گردشگران با استفاده از اسکوتر زیر دریایی صخره‌های سنگی جزیره را از نزدیک می‌بینند و اکوسیستم زیر آب که مملو از گونه‌های گیاهی دریایی، ماهی‌ها و دیگر جانداران دریایی است آنها را احاطه می‌کند. اسکوترهای زیر دریایی سبک وزن و قابل حمل هستند و برای حرکت خیلی سریع طراحی نشده‌اند. اسکوتر زیر دریایی به افراد این امکان را می‌دهد تا در هنگام غواصی بتوانند از شگفتی‌های باشکوه حیات زیر دریا لذت ببرند.

بالون سواری بر فراز اسکله تفریحی کیش

اکثر افراد تفریح با بالون را بسیار سرگرم‌کننده می‌دانند. زمانی که افراد با بالون‌های تفریحی پرواز می‌کنند، احساس واقعا بی‌نظیری را تجربه خواهند کرد. پرواز با بالون‌های تفریحی و قرار گرفتن در ارتفاع بسیار هیجان‌انگیز است. گردشگران می‌توانند با گرفتن ویدئوی پرواز تجربیات منحصر به فرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.این اسکله عظیم یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش بوده و طیف متنوع و هیجان‌انگیزی از سرگرمی‌ها مانند شاتل و بنانا، جت اسکی، فلای برد و... برای گردشگران فراهم کرده است. از بین تمام ورزش‌های آبی، جت اسکی راحت‌ترین و سریع‌ترین آنها است. جت اسکی‌های تفریحی سبک وزن هستند و ظرفیت بسیار محدودی دارند. جت اسکی فرصتی برای تقویت عضلات، افزایش تمرکز ذهنی و کاهش استرس است. شاتل و بنانا از پرجنب و جوش ترین تفریحات دریایی این جزیره است. شاتل و بنانا تیوپ‌های آبی تک نفره یا چندنفره‌ای هستند که به وسیله قایق‌های تندرو یا جت اسکی‌ها کشیده شده و با سرعت و پرش زیاد بر روی سطح آب حرکت می‌کنند.

eskelekish4

استفاده از فلای برد از جالب‌ترین تجربیات طی بازدید از اسکله تفریحی کیش است. فلای بورد یک ورزش آبی نسبتا جدید و بسیار محبوب است. یادگیری فلای برد آسان‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و فقط با پوشیدن کلاه ایمنی و جلیقه نجات می‌توان آن را امتحان کرد. اکثر فلای بردهای تفریحی می‌توانند تا ارتفاع 15 متر در هوا کار کنند و البته قرارگیری در حداکثر ارتفاع برای افراد مبتدی ممکن است خطرناک باشد. قایق‌های پدالی از قایق‌های مورد علاقه خانواده‌ها هستند زیرا برخی مدل‌های آن تا 5 نفر را در خود جای می‌دهد. این قایق‌ها انتخابی مناسب برای لذت بردن از طبیعت خلیج فارس با دوستان و خانواده است و تجربه‌ای مهیج و زیبا از شناور ماندن با آنها بر روی دریا می‌باشد. 

eskelekish5

رصدخانه تیتان کیش

رصد خانه تیتان یکی از پیشرفته‌ترین رصدخانه‌های خاورمیانه می‌باشد. با این حال هنوز هم برای برخی از گردشگران جزیره کیش ناشناخته است. این رصد خانه در کنار اسکله تفریحی کیش قرار دارد و امکان دسترسی به آن برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان به علم نجوم با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته آن، می‌توانند شگفتی‌های بی‌نظیر در آسمان شب این جزیره را مشاهده کنند.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ