02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش کجاست؟

تنوع جاذبه‌های گردشگری کیش بسیار زیاد است. با این حال اکثر افراد تصور می‌کنند که در کیش فقط می‌توانند به مرکز خریدهای رنگارنگ بروند، در ساحل تفریحات آبی را تجربه کنند و در نهایت برای ناهار یا شام سری به رستوران‌های لوکس جزیره بزنند. اگر تا به حال به کیش سفر نکرده‌اید و تصورتان از این جزیره زیبا همین چیزهایی است که گفتیم؛ بهتر است با ما با تور کیش تا انتهای این مطلب همراه شوید. ما در ادامه درباره یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی که می‌توانید در سفرتان به کیش از آن دیدن کنید صحبت خواهیم کرد. ما به شما خواهیم گفت که در نمایشگاه خزندگان کیش چه چیزی در انتظارتان است.

khazandegan

نمایشگاه خزندگان کیش

در نمایشگاه خزندگان کیش بیش از صد گونه خزنده مختلف نگهداری می‌شود. این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خزندگان در خاورمیانه است. شما می‌توانید در این نمایشگاه خزندگان عجیب و نادری مانند مار بوآ، مار پیتون، عقرب سیاه و مار پرنده تایلندی را ببینید. دیدن این خزندگان از نزدیک می‌تواند تجربه شگفت‌آوری برای شما و حتی کودکان باشد. تصور کنید در جایی قدم می‌گذارید که مارها و عقرب‌ها در کنار هم هستند و کمی آن‌طرف‌تر هم تعدادی مارمولک و سوسمار به شما خیره شده‌اند. بازدید از نمایشگاه خزندگان برای همه افرادی که به حیات‌وحش و به ویژه خزندگان علاقه دارند می‌تواند بسیار جذاب باشد.

khazandegan2

چگونه به نمایشگاه خزندگان جزیره کیش برویم؟

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام بازدید از این نمایشگاه فرزندانتان را نیز با خود همراه کنید. حضور در این نمایشگاه حتماً برای آن‌ها هیجان‌انگیزتر است. مدیران نمایشگاه خزندگان کیش تلاش کرده‌اند که اطلاعات لازم درباره هر خزنده را نیز در اختیار بازدیدکنندگان بگذارند. شما با حضور در این نمایشگاه می‌توانید با نوع زیستگاه، نحوه تولیدمثل و شیوه تغذیه بسیاری از خزندگان آشنا شوید و اطلاعات جالبی درباره زندگی آن‌ها به دست بیاورید.

اطلاعات بازدید از نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش در خیابان فردوسی قرار دارد. این نمایشگاه دائمی در ساختمان کانون هنر جزیره کیش بر پا شده است. نمایشگاه خزندگان از ساعت 8 صبح تا 8 شب به روی علاقمندان باز است. برای بازدید از نمایشگاه باید بلیت تهیه کنید. هزینه بلیت نمایشگاه خزندگان در حال حاضر به ازای هر نفر 70 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که برای بازدید از نمایشگاه به طور میانگین بین یک تا دو ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. همچنین حضور کودکان خردسال نیز در این نمایشگاه بلامانع است.

khazandegan3

جاذبه‌های گردشگری اطراف نمایشگاه خزندگان کیش

جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف نمایشگاه خزندگان کیش وجود دارد. در این بخش تعدادی از جاذبه‌های گردشگری اطراف این نمایشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید برای بازدید از آن‌ها نیز برنامه‌ریزی کنید.

پارک هنگام: یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جزیره است که در نزدیکی نمایشگاه خزندگان کیش قرار دارد. اگر بعد از دیدن نمایشگاه به دنبال جایی زیبا و خوش آب و هوا هستید می‌توانید با دوستان یا خانواده‌تان به پارک هنگام بروید و ساعاتی را زیر سایه درختان سر به فلک کشیده این پارک استراحت کنید.
پارک آبشار: پارکی زیبا در شرق جزیره کیش است. این پارک فاصله بسیار کمی تا نمایشگاه خزندگان دارد. درختان، بوته‌های گل، فواره‌ها و آبشارهای کوچک مصنوعی بخشی از دیدنی‌های پارک آبشار هستند. پارک آبشار محل خوبی برای استراحت و پیاده‌روی است.
مرکز خرید پردیس: اگر اهل خرید هستید و دوست دارید که در سفرتان به کیش سوغاتی‌های رنگارنگی برای دوستان و فامیل بخرید؛ به مرکز خرید پردیس یک و دو سری بزنید. این مرکز خریدها فاصله چندانی با نمایشگاه ندارند. شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی به این مرکز خریدها برسید و برای مدتی با خرید کردن و دیدن مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف سرگرم شوید.

مرکز خرید میکا: یکی از بزرگترین مرکز خریدهای جزیره کیش که علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، امکانات تفریحی دیگری را نیز در خود جای‌داده است. شما می‌توانید در مرکز خرید میکا تفریحات مختلفی مانند تونل باد و اسکی روی یخ را تجربه کنید یا به دیدن بزرگترین آکواریوم جزیره بروید و از دیدن جانداران دریایی لذت ببرید.

khazandegan5

هتل‌های نزدیک نمایشگاه خزندگان 

برای اقامت در جزیره کیش انتخاب‌های زیادی دارید. شما می‌توانید در هتل‌های لوکس و پنج ستاره جزیره اقامت کنید و یا یکی از اتاق‌ها یا سوئیت‌های هتل‌های ارزان‌قیمت کیش را رزرو کنید. در نزدیکی نمایشگاه خزندگان کیش نیز هتل‌های مختلفی وجود دارد. دو مورد از هتل‌های پنج ستاره نزدیک این نمایشگاه عبارت‌اند از
هتل بزرگ داریوش: این هتل یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. شما در این هتل می‌توانید از همه امکانات و خدمات یک هتل پنج ستاره و شیک استفاده کنید. معماری هتل داریوش از تخت جمشید الهام گرفته شده است. ستون‌های بلند و مجسمه‌های سنگی سربازان هخامنشی بخشی از نمای هتل را تشکیل می‌دهند. هتل داریوش در سه‌طبقه ساخته شده و در این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی وجود دارد. برخی از اتاق‌های این هتل رو به باغ هستند و برخی دیگر چشم‌اندازی رو به دریا دارند.

khazandegan6

هتل بزرگ ارم: یکی از هتل‌های قدیمی و بزرگ جزیره کیش است. این هتل از 210 اتاق و حدود 140 سوئيت مختلف تشکیل شده است. رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، آرایشگاه و سالن بدنسازی بخشی از امکاناتی هستند که در اختیار مسافران این هتل قرار می‌گیرند. در هتل ارم نیز برخی از اتاق‌ها منظره‌ای رو به دریا دارند. همچنین همه اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر اینترنت، سرویس بهداشتی مجهز، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و... دارند. شما می‌توانید با توجه به تعداد همراهانتان و بودجه‌ای که در اختیار دارید یکی از اتاق‌ها یا سوئیت‌های این هتل بزرگ را برای اقامت در کیش انتخاب کنید.

در آخر

جزیره زیبای کیش هر سال در ایام تعطیلات نوروزی و در فصل تابستان میزبان تعداد بی‌شماری از گردشگران ایرانی است. افرادی که می‌خواهند برای تعطیلات به یک جزیره دیدنی و جذاب سفر کنند. شما در جزیره کیش می‌توانید تفریحات متنوعی را تجربه کنید.

khazandegan4

همچنین هتل‌ها و مرکز خریدهای لوکس زیادی در این جزیره کوچک وجود دارند که بازدید از آن‌ها برای بسیاری از گردشگران جالب و هیجان‌انگیز است. اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می‌خواهید از تعطیلاتتان لذت ببرید؛ با ما در ارتباط باشید. آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت تورهای متنوعی را از شهرهای مختلف برگزار می‌کند. برای مثال تور کیش از اهواز یکی از تورهای محبوبی است که می‌توانید آن را به صورت آنلاین و از طریق سایت رزرو کنید. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ