02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک شهر کیش

تفریح در پارک شهر کیش

فضای پارک شهر کیش شرایط ایده‌ آلی را برای گردشگران در تمام فصول سال فراهم می‌کند. این پارک 10 هکتاری از سال 93 مورد بهره‌برداری قرار گرفته و لوکس‌ترین امکانات تفریحی خاورمیانه را دارد. گونه‌های گیاهی و درختان سبز این پارک با آب و هوای جزیره تناسب دارند و به آن جلوه خاصی داده‌اند. آلاچیق‌هایی با طراحی منحصر به فرد فضای آرامش‌بخشی را به محیط داده و خلوت مناسبی برای استراحت گردشگران است. از فضای دلنشین پارک شهر با وجود سایبان‌های هوایی می‌توان در فصل‌های مختلف سال و تمام ساعات شبانه روز استفاده کرد.می تونید با تور لوکس کیش از این پارک دیدن کنید.

parkshahrkish1

افرادی که به کیش سفر می‌کنند با بازدید از دریاچه مصنوعی و فضای سرسبز چند هکتاری پارک شهر کیش اوقات خوشی خواهند داشت. این پارک شبانه روزی فضایی مفرح برای پرکردن اوقات فراغت، بازی و ورزش است. نقاشی‌های سرگرم کننده روی دیوارهای پارک بسیار هنرمندانه طراحی شده و نمای ویژه‌ای را به پارک بخشیده‌‌اند. آثار هنری و مجسمه‌هایی ساخته هنرمندان کیش در پارک شهر به نمایش گذاشته شده‌اند و این پارک را به گالری هنری با ارزش در خاورمیانه تبدیل کرده‌اند. گردشگران با گذشت و گذار در پارک از دیدن آب نمای زیبا همراه با موسیقی و میدان گل‌ها و سایر فضاهای تفریحی آن لذت می‌برند. طبیعت و آب و هوای مناسب این پارک همراه با نورپردازی‌های درخشانش در شب فضایی باشکوه و مناسب شب‌نشینی ساخته است. نمازخانه، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ از جمله امکانات رفاهی پارک شهر است. وسایل تفریحی ویژه معلولین نیز در این پارک در نظر گرفته شده و یکی از بهترین مکان‌ها برای این افراد می‌باشد.

پیاده روی کنار دریاچه مصنوعی 

هر چه زودتر برنامه‌ریزی کنید تا از پارک شهر کیش دیدن کنید! اگرچه همه کیش را به خاطر طبیعت بکر و اکوسیستم متمایز آن می‌شناسند. با این حال دریاچه مصنوعی آن یک مکان منحصر به فرد و سرگرم کننده است. دریاچه مصنوعی، اولین دریاچه بزرگ کیش می‌باشد که در قلب جزیره کیش قرار گرفته است. معماری دریاچه مصنوعی بسیار هنرمندانه و به وسیله جدیدترین فناوری های روز ساخته شده و چشم اندازهای دیدنی یک دریاچه را نمایش می‌دهد. اگرچه این دریاچه ساختگی است ولی در آن 20 تا 30 قایق تفریحی به آب انداخته می‌شود. قدم زدن در کنار این دریاچه بهترین ایده برای پیاده‌روی در فضای آرام این جزیره است.

parkshahrkish2

 

گردشگران می‌توانند در طول روز در اطراف این دریاچه قدم بزنند و از سایه درختان زیبا لذت ببرند. پیاده‌روی در کنار دریاچه هنگام غروب و در هوای گرم جزیره تجربه‌ای واقعا به یادماندنی برای گردشگران خواهد بود. همچنین نورپردازی‌های خارق العاده آن در شب، حال و هوای خاصی را ایجاد می‌کند. این دریاچه در هوای بارانی نیز فضای خوبی دارد و قایق سواری در آن تجربه جالبی خواهد بود. کافه کاپیتان بلک در کنار دریاچه مصنوعی این پارک فضای آرامش بخش و مناسبی برای گذراندن زمان با خانواده و دوستان فراهم کرده است.

فضای بازی پارک شهر کیش

در این پارک 3 زمین بازی بزرگ برای کودکان ساخته شده است. زمین‌های بازی کودکان به صورت سرپوشیده هستند تا آنها از امکانات بازی در هر زمان و هر نوع آب و هوایی لذت ببرند و به خاطر آفتاب سوزان تابستان اذیت نشوند. دنیای بازی‌هایلند با دستگاه‌های مدرن و جذاب در کنار زمین‌های بازی پارک شهر قرار دارد و کودک خاطرات شیرینی را از بازی در این محیط خواهند داشت. پارک بزرگ شهر کیش یک مجموعه تفریحی چند منظوره است که علاوه بر فضای باز و سرسبز، میزبان علاقه‌مندان به تفریحات ورزشی و ورزشکاران در رشته‌های ورزشی مختلف است. این پارک زمین‌های ورزشی متعددی دارد. پیست دوچرخه‌سواری، مسیرهای ویژه اسکیت، زمین‌های بازی فوتبال، والیبال، بسکتبال و پینگ پنگ از جمله فضاهای ورزشی پارک شهر هستند که مورد توجه قرار می‌گیرند. این مجموعه‌های ورزشی بازیکنان در تمام سنین و به ویژه جوانان و بزرگسالان را برای بازی‌های تیمی جذب می‌کنند. کسانی که به دوچرخه‌سواری علاقه دارند می‌توانند از پیست مخصوص این پارک برای دوچرخه سواری حرفه‌ای استفاده کنند.

parkshahrkish3

اطراف پارک شهر

پارک شهر کیش در مرکز جزیره کیش و در بلوار خلیج فارس قرار گرفته و طبیعت سرسبز و زیبای جزیره را به نمایش می‌گذارد. پارک ساحلی مرجان، دنیای بازی‌هایلند، پیست کارتینگ از دیگر جاهای تفریحی هستند که در فاصله نزدیک به پارک شهر قرار دارند. گردشگران بعد بازدید از جاهای دیدنی کیش در کافی شاپ‌ها و رستوران‌های اطراف پارک شهر انتخاب‌های مختلفی برای غذا خوردن دارند. کافه کیش لند، رستوران زمرد، رستوران ایوان مروارید از جمله رستوران‌های اطراف پارک شهر کیش هستند که خدمات خوب غذا و نوشیدنی را ارائه می‌دهند. سفر به شهرهای توریستی با خرید کردن از مراکز تجاری لوکس لذت‌بخش خواهد بود. برای کسانی که علاقه بسیاری به خرید کردن دارند سیتی سنتر کیش در ضلع جنوبی پارک شهر قرار گرفته است. مراکز خرید لوکس مروارید و مرکز تجاری سارینا در ضلع شمالی این پارک و ده ها مرکز خرید دیگر در اطراف پارک شهر قرار دارند. این فروشگاه ها تمام وسایل مورد نیاز را مانند پوشاک، کیف، کفش، زیورآلات، وسایل دکوراسیون منزل، لوازم الکترونیکی و... را در برندهای مختلف دارند و افراد می‌توانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

parkshahrkish4

در مجله گردشگری آسمان پایتخت مقالات زیادی درباره جاهای دیدنی کیش و مراکز تفریحی آن نوشته شده است. وقتی نوبت به تعطیلات و انرژی و هیجان ماجراجویی در طبیعت می‌رسد، مجله گردشگری آسمان پایتخت راهنمای مناسبی برای انتخاب بهترین و شگفت انگیزترین تفریحات در ایران و کشورهای مختلف در سراسر دنیا خواهد بود. همواره گردشگران هنگام سفر با تور کیش می‌توانند به این مجله دسترسی داشته و از نزدیکترین مراکز تفریحی و جاهای دیدنی به هتل خود مطلع شوند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ