02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بهترین سواحل جزیره کیش

زیبا ترین سواحل کیش کجاست؟

جزیره کیش یکی از جزایر مرجانی واقع شده در جنوب ایران و در آب های نیلگون خلیج فارس می باشد. این جزیره امروزه به یکی از قطب های برتر گردشگری ایران تبدیل شده است. جزیره کیش از نظر امکانات تفریحی، جاذبه های تاریخی، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید مجلل، سواحل زیبا، تفریحات آبی و ... جز مناطق غنی کشور محسوب میشود. ما در این مقاله به معرفی بهترین سواحل جزیره کیش می پردازیم تا شما بتوانید از این سواحل در زمان برگزاری تور لحظه آخری کیش خود از آنها بازدید کنید.

eskeletafrihikish

معرفی زیباترین سواحل جزیره کیش

1-  ساحل مرجان

ساحل مرجان بی شک یکی از زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد. ساحل مرجان یکی از تمیزترین سواحل موجود در ایران می باشد. درون این جزیره شما میتوانید انواع مرجان ها، صدف ها، سنگ های زینتی و ... را در لب ساحل پیدا کنید. همچنین موجودات دریایی بسیار زیبایی مثل شقایق دریایی، مرجان، گوش ماهی و ... نیز در این ساحل وجود دارد که شما می توانید از آن ها بازدید کنید. ساحل مرجان کیش یکی از بهترین لوکیشن های جزیره برای عکاسی، مشاهده غروب زیبای آفتاب و ... محسوب میشود. این ساحل هر ساله میزبان توریستان و گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران می باشد.

sahelemarjankish

2-  ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر یکی دیگر از زیباترین سواحل جزیره کیش می باشد. این ساحل دارای مساحت بیش از ۴ هزار متر مربع می باشد و بخش شرقی جزیره واقع شده است. علت نامگذاری این ساحل، وجود مجسمه بسیار بزرگ از یک مرد ماهیگیر با ارتفاعی حدود ۱۲ متر می باشد. ساحل مرد ماهیگیر یکی از نقاط پر از آرامش جزیره می باشد. به شما توصیه می کنیم اگر میخواهید از شلوغی بخش های مختلف جزیره دور باشید، حتما به ساحل مرد ماهیگیری مراجعه کنید. امکان ساخت قلعه های شنی، مشاهده غروب زیبای آفتاب، نورپردازی بسیار هیجان انگیز و ... همگی جز امکانات و ویژگی های این ساحل محسوب میشوند.

sahelmardemahigir

3-  ساحل سیمرغ

ساحل سیمرغ یکی از بزرگترین و زیباترین سواحل جزیره کیش می باشد به طوری که مساحت این پارک ساحلی بی نظیر به بیش از ۱۵ هزار متر مربع می رسد. ساحل سیمرغ به پارک دلفین های جزیره کیش بسیار نزدیک است و شما میتوانید ضمن استفاده از زیبایی این ساحل به پارک دلفین های کیش برای تفریح و ... نیز مراجعه فرمایید. ساحل سیمرغ دارای یک مجموعه بازی و سرگرمی بسیار هیجان انگیز می باشد که داخل این مجموعه انواع امکانات تفریحی مثل  تنیس، بدمینتون، اسکیت، دوچرخه و ... وجود دارد. پارک ساحلی سیمرغ یک مکان تمام عیار برای استراحت، تفریح، بازی، انجام ورزش های دریایی و ... می باشد.

sahelesimorghkish

4-  ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش یکی دیگر از زیباترین سواحل جزیره کیش می باشد که شما را به یاد سواحل استوایی و ... می اندازد. درون این ساحل بیش از ۲۵۰۰ عدد درخت نارگیل حضور دارد. حضور درختان نارگیل، این ساحل به یکی از بهترین سواحل جزیره کیش تبدیل کرده است. از سری امکانات و ویژگی های این ساحل زیبا می توان به حضور هتل های لوکس و مجلل در نزدیکی ساحل، چشم انداز فوق العاده زیبا، حضور مراکز خرید بزرگ کیش به این ساحل، وجود امکانات تفریحی مثل جت اسکی و قایق سواری، امکان غواصی در آب و ... اشاره کرد.

sahelederakhtnargil

5-  ساحل میرمهنا

امروزه از ساحل میرمهنا به عنوان بزرگترین پارک ساحلی موجود در کیش یاد میشود. این ساحل یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش نیز می باشد و وسعت آن  بیش از ۹۰ هزار متر مربع می باشد. ساحل میرمهنا دارای یک اسکله بسیار زیبا می باشد. درون ساحل میرمهنای کیش انواع امکانات تفریحی و رفاهی مثل ماهیگیری، قایق سواری، زمین بازی برای کودکان و نوجوانان، مسیر دوچرخه سواری، نورپزداری زیبا، چایخانه و ... نیز می باشد. همچنین تعدادی از بزرگترین مراکز خرید، رستوران ها، سالن بولینگ و ... در نزدیکی این ساحل واقع شده است. به شما توصیه میکنیم در صورت سفر به جزیره زیبای کیش، فرصت بازدید از این ساحل بسیار زیبا را را از دست ندهید و بازدید از آن را در لیست برنامه های تور کیش خود قرار دهید.

sahelemirmohanakish

6-  اسکله تفریحی

اسکله تفریحی کیش یکی از مکان های پرطرفدار جزیره در بین مسافران و توریستان داخلی می باشد. این اسکله چوبی دارای بیش از ۴۰۰ متر طول و ۱۸ متر عرض می باشد. اسکله تفریحی کیش نه تنها بر بین توریستان و گردشگران بلکه در بین مردمان محلی جزیره نیز بسیار محبوب است به طوری که از این مکان به عنوان یکی از تفرجگاه های اصلی مردم بومی کیش یاد می شود.  شما میتوانید به همراه خانواده خود برای ساعت ها بر روی اسکله قدم بزنید و از زیبایی دریا و ... لذت ببرید. درون اسکله تفریحی کیش خبری از مرکز خرید و و ... نیست و این مکان تنها به ورزش های آبی و بازدید از زیبایی های دریا و صخره های مرجانی جزیره اختصاص داده شده است.
در انتها دقت داشته باشید که هنگام سفر به جزیره کیش، از سواحل و زیبایی های خلیج فارس غافل نشوید. همانطور که گفته شد جزیره کیش جز جزیره های مرجانی کشور محسوب میشود و یک جزیره ی سنگی نمی باشد به همین دلیل ارای سواحل و پارک های ساحلی بسیار زیبایی می باشد. سواحل موجود در این جزیره جز زیباترین سواحل کشور می باشند که شما میتوانید در کنار بازدید از مکان های تاریخی، تفریحی، مراکز خرید و ... به این ساحل نیز مراجعه فرمایید. برای کسب اطلاعات در زمینه جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش به به مجله آسمان پایتخت مراجعه فرمایید. 

eskeletafrihikish

     
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ