02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بلکون آنتالیا | antalya belkon Hotel آنتالیا

antalya belkon Hotel آنتالیا

آنتالیا
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی سشوار ماساژ یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
ساحل اختصاصی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Uckum Tepesi Antalya, 07510 Belek, Turkey
تعداد اتاق: 182
توضیحات:

هتل بلکون آنتالیا

هتل بلکون آنتالیا چه مزایایی دارد ؟ تور آنتالیا یکی از محبوب ترین تورهای تفریحی برای ایرانیان است. یکی از دلایل این محبوبیت بخاطر نزدیکی کشور ترکیه به ایران است؛ اما این تمام ماجرا نیست. سواحل زیبای آنتالیا نیز یکی دیگر از مهم ترین دلایلی است که افراد جذب تور آنتالیا با پرواز سان اکسپرس می شوند. به علت متقاضیان زیاد سفر به این شهر در این نوشته تصمیم گرفتیم، اطلاعاتی در حوزه انتخاب هتل مناسب به شما عزیزان ارائه دهیم.

ویژگی های هتل 4 ستاره بلکون آنتالیا

با اقامت در هتل 4 ستاره بلکون آنتالیا می توانید از خدمات اینترنت پرسرعت رایگان در لابی و در اتاق ها استفاده کنید.پارکینگ اختصاصی رایگان برای مسافران این هتل 4 ستاره وجود دارد
این هتل زیبا استخر اختصاصی بسیار بزرگی جهت رفاه حال مسافران خود ساخته است.مسافران هتل 4 ستاره بلکون آنتالیا می توانند از خدماتی در حوزه لباس‌شویی و خشکشویی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.در این هتل زمین تنیس وجود دارد. کارمندان هتل 4 ستاره بلکون آنتالیا مسلط به اکثر زبان های زنده دنیا هستند.هتل 4 ستاره بلکون در تمامی ساعات روز مسافر می پذیرد.

پاسخ به برخی سوالات پرتکرار در مورد هتل 4 ستاره بلکون آنتالیا

هتل 4 ستاره بلکون آنتالیا آیا اتاق هایی برای برگزاری جلسات کاری در نظر گرفته است؟بله؛ به این دلیل که بسیاری از مسافران به قصد شرکت در جلسات کاری به آنتالیا سفر می کنند، در این هتل اتاق هایی تحت عنوان اتاق کنفرانس ساخته شده است.

آیا این هتل خدمات ویژه ای برای کودکان ارائه می دهد؟ بله؛ یکی از مشکلاتی که ممکن است شما را از انتخاب تور لوکس آنتالیا منصرف کند، این است که نگران کودکان خود هستید؛ چرا که در سفر امکان رسیدگی به کودکان خود را ندارید. این هتل نیز برای رفاه حال شما سالن های بازی برای کودکان و محیطی مانند مهدکودک برای نگهداری و سرگرمی آن ها در نظر گرفته است.

اتاق های هتل 4 ستاره بلکون آنتالیا چه خصوصیاتی دارند؟

تمامی اتاق های این هتل دارای: یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی اختصاصی و اتو هستند.آیا این هتل رستوران و بار نیز دارد؟ بله؛ یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن رستورانی بزرگ با منوی بین المللی است. جالب است بدانید که این رستوران در فضای باز قرار گرفته و ویو بی نظیری دارد.
فاصله این هتل با ساحل چقدر است؟ شما با اقامت در این هتل 4 ستاره بلکون آنتالیا تنها ده دقیقه با ساحل فاصله دارید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ