02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل لیلیوم کیش | liliyom kish Hotel کیش

liliyom kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی
تعداد اتاق: 154
توضیحات:

هتل 4 ستاره لیلیوم کیش

هتل 4 ستاره لیلیوم کیش یکی از هتل های نوساز و تازه کار است که دارای امکانات رفاهی فوق العاده و ساختمان نو و شیک می باشد. ساختمان هتل در 8 طبقه واقع شده است و 154 اتاق آماده برای پذیرایی از مسافران دارد.  امکانات رفاهی مناسب و اتاق های مجهز، از ویژگی های برتر این هتل 4 ستاره می باشند. موقعیت مکانی هتل لیلیوم در بلوار رودکی است که به لحاظ دسترسی به مراکز خرید از موقعیت ایده آلی برخوردار است. به همین جهت بسیاری از افراد مایلند برای دیدن جاهای دیدنی کیش در زمستان و هر فصلی از سال با تور کیش اقدام به رزرو این هتل کنند.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره لیلیوم کیش

قرار گرفتن ساختمان هتل 4 ستاره لیلیوم کیش در بلوار رودکی امکان دسترسی ساده به مکان هایی چون مراکز خرید سارینا 2، پانیذ و پردیس 1 و 2 را فراهم ساخته است. علاوه بر آن دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس یکی از امکاناتی است که موقعیت جغرافیایی ساختمان هتل برای مسافران فراهم کرده است.  فاصله هتل لیلیوم با کوه نور فقط 2 دقیقه با ماشین است. همچنین برای دسترسی به بازار مروارید و سایر مراکز تجاری اطراف مسافتی 3 دقیقه ای با خودرو طی خواهد شد. دید هتل به دریا و خیابان و محوطه هتل است. همچنین لازم به ذکر است که این هتل خارج از محدوده ترافیکی قرار دارد.

امکانات رفاهی و خدماتی هتل 4 ستاره لیلیوم کیش

رستوران بزرگ و ظرفیت بالا و پارکینگ رایگان از خدمات رفاهی ویژه هتل 4 ستاره لیلیوم کیش می باشد. امکانات رفاهی اتاق های هتل لیلیوم برای رفع نیاز مسافران در سطح بسیار خوبی است. چای ساز، مبلمان، میز تحریر، روم سرویس، سیستم های تهویه مطبوع و اطفاء حریق و صندوق امانت از امکانات رفاهی اتاق های هتل می باشند. اینترنت در اتاق، تلویزیون، لوازم بهداشتی و ... از امکانات رفاهی دیگر این هتل می باشند. پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، کافی شاپ، صرافی و ترانسفر از دیگر خدمات ویژه هتل می باشند.ارتباط مثبت پرسنل با مسافران از دیگر نقاط قوت این هتل محسوب می شود که نظر بسیاری از کسانی که در این هتل اقامت داشته اند را به خود جلب کرده است.

قیمت رزرو این هتل 4 ستاره 

قیمت رزرو هتل 4 ستاره لیلیوم کیش به لحاظ امکانات رفاهی و خدماتی که برای مسافران تور لوکس کیش ارائه می دهند مناسب و متناسب با جایگاه هتل می باشد. موارد تعیین کننده قیمت رزرو اتاق استفاده از بار غیر رایگان، استفاده از ترانسفر، تعداد نفرات و فواصل سفر می باشند. در نتیجه قیمت رزرو متغیر خواهد بود. برای دریافت اطلاع دقیق قیمت به وب سایت رزرو هتل 4 ستاره لیلیوم مراجعه فرمایید. همچنین می توان از طریق شماره تماس مندرج اقدام به دریافت اطلاعات دقیق نمود.و با تور لحظه آخری کیش این هتل رو انتخاب کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ