02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل شایان کیش | shayan kish Hotel کیش

shayan kish Hotel کیش

کیش
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه
استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل
تعداد اتاق: 191
توضیحات:

هتل 5 ستاره شایان کیش

یکی از هتل های شیک و مجلل و با سابقه جزیره هتل 5 ستاره شایان کیش است. این هتل در مساحت بزرگ 55000 متر مربع در سال 1354 ساخته شده است. هتل دارای 4 طبقه و 191 اتاق و سوئیت می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین هتل های جزیره کیش می باشد که آماده پذیرایی از تور لوکس کیش از سراسر ایران می باشد.این هتل در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است که در نزدیکی ساحل زیبا و نیلگون خلیج فارس قرار گرفته شده است. فضای این هتل با وجود قدیمی بودن اما همچنان مدرن و زیبا می باشد. امکانات رفاهی این هتل نیز در خور شان مسافران و گردشگران عزیز می باشد.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش تا مکان های مهم شهر همچون مراکز تجاری، بولینگ مریم، بازار های مختلف و هایپر مارکت ها بسیار نزدیک می باشد. مهم ترین ویژگی این هتل، نزدیک بودن به ساحل خلیج فارس و ویوی زیبای آن است. قطعا قدم زدن در ساحل نیلگون فارس برای هر مسافر و گردشگری جذاب خواهد بود.
فاصله این هتل تا مرکز تجاری تنها 7 دقیقه با پای پیاده می باشد. همچنین تا بازار پانیذ فقط 10 دقیقه پیاده روی است.نزدیک بودن به مراکز تجاری و بازار های معروف و اسکله تجاری از ویژگی های مثبت موقعیت مکانی ایده آل این هتل می باشند. به طور کلی موقعیت مکانی این هتل مورد تایید همه مسافران و گردشگرانی است که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره شایان کیش

رستوران بزرگ هتل 5 ستاره شایان کیش با ظرفیت 250 نفر نشان از بزرگی و عظمت هتل دارد. استخر و اینترنت در لابی و پارکینگ سرپوشیده از دیگر امکانات مهم رفاهی هتل می باشند. اتاق های هتل نیز دارای امکانات ویژه چون اینترنت رایگان، روم سرویس، صبحانه، بالکن، آب رایگان، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی و ... هستند.
خدمات عالی این هتل شامل؛ آتلیه، نمازخانه، مرکز خرید، دستگاه واکس کفش، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته و ... می باشند.

قیمت هتل 5 ستاره شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش با توجه به موقعیت مکانی فوق العاده و امکانات رفاهی و خدماتی ویژه دارای قیمت نسبتا مناسبی است. برای اطلاع دقیق از قیمت های رزرو اتاق در این هتل می توانید به وب سایت هتل مراجعه فرمایید.امکانات رفاهی این هتل آمادگی پذیرایی از تورهای مختلف از جمله تور کیش و تور لحظه آخری کیش را دارد. برای اطلاع از نحوه رزرو اتاق هتل 5 ستاره شایان کیش می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت هتل تماس حاصل فرمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ