02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کوروش کیش | kourosh kish Hotel کیش

kourosh kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: میدان پردیس
تعداد اتاق: 198
توضیحات:

هتل کوروش کیش

هتل 5 ستاره کوروش کیش یکی از زیباترین انتخاب هایی است که در سفر به این جزیره زیبا می توانید برای خود و عزیزانتان داشته باشید. در سفر با تور کیش لازم است تا با انتخاب بهترین هتل، اقامت خوبی و مطلوبی را سپری کنید. هتل کوروش یکی از درجه یک ترین انتخاب ها برای سفر به کیش می باشد. این هتل با توجه به امکانات مناسبی که دارد اقامت رویایی را برای شما تداعی خواهد نمود. تا بتوانید بدون هیچ دغدغه ای سفر خود را پشت سر بگذارید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این تجربه دلپذیر بیشتر آشنا شوید و اطلاعات مفیدی برای رزرو هتل بدست آورید.

بهترین زمان اقامت در هتل 5 ستاره کوروش کیش

بهترین زمان سفر به کیش اوایل بهار و پاییز است. در این فصل از سال شما با بهترین آب و هوای جزیره مواجه خواهید شد. در سفر با تور لحظه آخری کیش و اقامت در هتل کوروش می توانید از تفریحات ویژه ای بهره مند شوید. زمستان و تابستان نیز مخاطبان همیشگی و خاص خود را دارد. کیش یا همان نگین خلیج فارس یکی از مهم ترین نقطه های گردشگری می باشد. با اقامت در هتل 5 ستاره کوروش کیش می توانید به دلیل نزدیکی به دریا، مراکز تفریحی، دیدنی، تاریخی، مرکز خرید های متفاوت، رستوران ها و ... بهره مند شوید.

امکانات هتل کوروش

در این سفر لازم است با انتخاب هتل مناسب، از امکانات خوب آن بهره مند شوید. هتل کوروش با دارا بودن کادری مجرب و متخصص توانسته است بهترین خدمات را برای مسافران خود ارائه دهد. همچنین مفتخر است که میزبان مهمانان خود در تمام ایام سال در گوشه ای از خاطراتشان باشد.
بهره مندی اتاق ها از چشم انداز دریا
دارای استخر برای مسافران هتل
اینترنت با هزینه مشخص در لابی و اتاق ها
دارا بودن رستوران و کافی شاپ ملل
پوشش دهی اتاق ها با ملزومات مصرفی ضروری بهداشتی
بهره مندی از اتاق ها و سوئیت ها با امکانات کامل رفاهی
دارای سیستم اعلام و اطفاء حریق

رزرو هتل کوروش

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفیدی از هتل 5 ستاره کوروش کیش برای شما مسافران تور لوکس کیش آماده و ارائه شود. از یاد نبرید زمان تحویل اتاق ها راس ساعت 12 ظهر می باشد. همچنین زمان تخلیه هر اتاق راس ساعت 14 می باشد. با دانستن این نکته در هنگام رزرو بلیط هواپیما نیز می توانید تدابیر لازم را داشته باشید.

 
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ