02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گرند دی نایت پاتایا | the grand day night pattaya Hotel پاتایا

the grand day night pattaya Hotel پاتایا

پاتایا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 4 Moo 10 South Pattaya Rd. Nongprue, Banglamung, Chonburi,20150 Pattaya South, Thailand
تعداد اتاق: 180
توضیحات:

هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا

هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا یکی از هتل هایی است که در مرکز شهر واقع شده است. خصوصیت ویژه این هتل قرار گرفتن در وسط و قلب شهر پاتایا می باشد که امکان دسترسی ساده و سریع به همه نقاط معروف شهر را برای مهمانانش فراهم می آورد.  این هتل دارای موقعیت عالی و امکانات رفاهی خوبی است. بسیاری از تور های مسافرتی تایلند از جمله تور پاتایا در این هتل 3 ستاره مفرح و زیبا اقامت می کنند. علت آن قرار گرفتن در مرکز شهر پاتایا می باشد. این هتل به دلیل ارائه امکانات رفاهی خوب نیز به یکی از هتل های معروف در سطح هتل های 3 ستاره تبدیل شده است. 

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا

هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا در فاصله 14 کیلومتری خیابان پاتایا قرار دارد. این خیابان یکی از خیابان های مهم و مشهور این شهر است. خیابان واکینگ استریت تا هتل دنایت فقط 0.9 کیلومتر فاصله است. همچنین فاصله موزه و گالری هنر در بهشت پاتایا فقط 3.8 کیلومتر می باشد.ساحل پاتایا تا هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا فقط 11 دقیقه پیاده روی فاصله است. برای رسیدن به جاده ساحلی و مراکز خرید اطراف آن فقط به 11 دقیقه پیاده روی نیاز است. همچنین برای رسیدن به کافه هارد راک 33 و برای رسیدن به مارکت بزرگ تیپارسیت فقط 35 دقیقه زمان نیاز است.  فاصله هتل گرند دی نایت تا برخی از مراکز مهم دیگر شهر نسبتا نزدیک است و می توان از سرویس های تورلیدری هتل برای دیدن مناطق دیدنی شهر استفاده کرد. 

امکانات و خدمات رفاهی هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا

هتل 3 ستاره گرند دی نایت دارای 180 اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی خوب است. اتاق های هتل گرند دی نایت دارای امکانت رفاهی چون؛
سیستم تهویه مطبوع
تلویزیون
یخچال
حمام خصوصی
لوازم آرایشی و بهداشتی
اتاق های نشیمن
میز کار
ماهواره
سشوار
کتری برقی و وسایل خانه داری روزانه است.
از دیگر امکانات رفاهی و خدماتی هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا می توان به صبحانه رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، اتاق ملاقات، اتاق چمدان، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام، فروشگاه و مارکت، خدمات اتاق و .... اشاره نمود. رستوران و بار این هتل نیز دارای انواع غذا ها و نوشیدنی های خوش طعم است. 

قیمت رزرو اتاق در هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا

هتل 3 ستاره گرند دی نایت پاتایا یکی از هتل های تقریبا ارزان قیمت به نسبت هتل های 4 و 5 ستاره محسوب می شود. این هتل مانند همه هتل های تایلند دارای قوانین رزرو می باشد. برای رزرو اتاق و اطلاع از نحوه رزرو اتاق و سوئیت ها می توان به وب سایت آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت مراجعه کرد. و یا با تور لحظه آخری پاتایا در این هتل اقامت داشته باشید . قیمت رزرو آنلاین از طریق تور های مسافرتی معتبر با تخفیفاتی همراه است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ