02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل لایک تفلیس | like tbilisi Hotel تفلیس

like tbilisi Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: RQ3C+JR5, Tbilisi - Senaki - Leselidze Hwy, Tbilisi, Georgia
تعداد اتاق: 18
توضیحات:

هتل 3 ستاره لایک تفلیس

شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان، یکی از شهرهای تاریخی و کهن منطقه قفقاز است. این شهر در کنار پیوست به مدرنیته جهانی حالت باستانی و تاریخی خود را کاملا حفظ کرده و برج‌ها و ساختمان‌های مدرن آن در کنار آثار و بناهای قدیمی ساخته شده‌اند. شهر تفلیس را می‌توان خاستگاه‌ها هنرهای نمایشی نیز دانست. همچنین کافه و رستوران‌هایی به سبک اروپای قدیم آن بسیار جذاب هستند. همه این‌ها باعث شده تفلیس سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا باشد. تعداد زیادی از هم‌وطنان ما نیز برای یک سفر خارجی به‌ یاد ماندنی با تور لحظه آخری تفلیس به این شهر سفر می‌کنند. در تفلیس نیز مانند سایر مناطق توریستی دنیا هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد با رتبه‌بندی‌های متفاوت وجود دارد. یکی از هتل‌های میان‌رده و اقتصادی این شهر، هتل لایک تفلیس است که در منطقه امتاتسمیندا قرار دارد.ساختمان ۴ طبقه هتل لایک در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده و یک مجموعه کاملا نوساز است. هتل ۳ ستاره لایک تفلیس با امکانات و خدمات رفاهی کامل و باکیفیتی که ارائه می‌دهد، اقامتی به‌یاد ماندنی را برای مهمانانش رقم می‌زند.

امکانات هتل 3 ستاره لایک تفلیس

رستوران هتل انواع غذا، نوشیدنی و دسرهای گرجی و بین‌المللی را برای مهمانان مجموعه سرو می‌کند. امکان سرو منوی مخصوص کودکان و غذاهای رژیمی نیز در هتل لایک تفلیس فراهم است. صبحانه روزانه به‌صورت بوفه سرو می‌شود. سالن بار هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی‌ها به مهمانان سرویس‌دهی می‌کند.تراس آفتاب، اتاق بازی، تنیس روی میز، میز بیلیارد، فضای سبز و کلوپ شبانه، امکانات تفریحی این مجموعه اقامتی شهر تفلیس‌اند.ترانسفر فرودگاهی، میز تور و بلیط، خدمات تبدیل ارز (صرافی)، خدمات نگهداری کودک، امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی، اتاق و امکانات جلسه، خدمات نگهداری چمدان و…، سایر امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی ۳ ستاره هستند.اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی هتل در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. امکان ورود و اقامت حیوانات خانگی نیز در هتل 3 ستاره لایک تفلیس بدون نیاز به پرداخت هزینه فراهم است.

اتاق‌های هتل 3 ستاره لایک تفلیس

هتل 3 ستاره لایک تفلیس یک مجموعه اقامتی خلوت است و تنها ۱۸ اتاق دارد. اتاق‌های هتل فضای بزرگ به‌همراه دکوراسیون و طراحی شیک دارند و بسیار نورگیر هستند. چشم‌انداز واحدها کوه‌های تفلیس، فضای سبز مجموعه یا چشم‌انداز شهر است. اتاق‌ها دو نوبت در روز نظافت می‌شوند و در همه آن‌ها اینترنت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، حمام اختصاصی، روم سرویس، تجهیزات تهیه چای و قهوه، ملزومات بهداشتی، میز نهارخوری و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی این هتل در شهر تفلیس گرجستان هستند.

فاصله هتل 3 ستاره لایک با جاذبه‌های گردشگری تفلیس

میدان انقلاب رز: ۰/۵ کیلومتر 
پارک پوشکین: ۰/۷ کیلومتر
سالن کنسرت تفلیس: ۱/۱ کیلومتر
کاخ ریاست جمهوری: ۱/۲ کیلومتر
کلیسای جامع سنت جورج: ۱/۲ کیلومتر
کلیسای جامع سامبا: ۱/۴ کیلومتر
میدان قهرمانان: ۱/۵ کیلومتر
باغ گیاه شناسی: ۱/۵ کیلومتر 
سیرک تفلیس: ۲ کیلومتر
موزه فضای باز قوم شناسی: ۳/۵ کیلومتر
میدان آزادی: ۶ کیلومتر
پل کویین تامار تفلیس: ۱۲/۱ کیلومتر
دریاچه لیسی: ۱۲/۴ کیلومتر
تئاتر اپرا ملی گرجستان: ۱۴ کیلومتر

فاصله هتل 3 ستاره لایک با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی تفلیس: ۳۰ کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس: ۱۷۵ کیلومتر

سایر امکانات هتل 3 ستاره لایک تفلیس

لباسشویی (با هزینه)
اتو (با هزینه)
مینی‌بار
رستوران
تهویه مطبوع
ورود حیوانات خانگی آزاد
تلویزیون
نظافت روزانه
رفت‌و‌برگشت به فرودگاه (با هزینه)
پارکینگ رایگان
اینترنت رایگان

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ