02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پولو تفلیس | polo tbilisi Hotel تفلیس

polo tbilisi Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران فروشگاه ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه
باشگاه بدنسازی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: PV4C+HPG, Tbilisi, Georgia
تعداد اتاق: 18
توضیحات:

هتل 3ستاره پولو تفلیس 

اگر برای تور لحظه آخری تفلیس به‌دنبال یک مجموعه اقامتی اقتصادی و درعین حال باکیفیت هستید، هتل پولو تفلیس که یک مجموعه ۳ ستاره در این شهر است، گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. شهر زیبا و تاریخی تفلیس پایتخت کشور گرجستان، یکی از شهرهای توریستی منطقه قفقاز به‌شمار می‌رود. این شهر باستانی و کهن سال‌هاست میزبان گردشگران بسیاری از مناطق مختلف جهان است. در سال‌های اخیر بسیاری از ایرانیان نیز برای سفرهای خارجی خود با تور لحظه آخری تفلیس به این شهر زیبا و تاریخی سفر می‌کنند. در تفلیس گزینه‌های اقامتی متعددی با رتبه‌بندی‌های مختلف در اختیار گردشگران قرار دارد. یکی از مجموعه‌های اقامتی ۳ ستاره این شهر که خدمات و امکانات باکیفیت و کاملی را به مهمانانش ارائه می‌کند، هتل پولو تفلیس است.

این مجموعه در بخش شرقی تفلیس و در منطقه «وارکتلی» آن قرار دارد. ساختمان هتل مدرن و امروزی است و طراحی و دکوراسیون داخلی آن مدرن، مینیمال و بسیار زیباست. نورپردازی و رنگ‌بندی داخلی هتل در کنار پاکیزگی آن، محیطی بسیار دنج و آرامش‌بخش را برای مهمانان مجموعه فراهم می‌کنند. علاوه‌‌براین امکانات و خدمات رفاهی هتل پولو به‌نسبت سایر مجموعه‌های هم‌رده‌اش بیشتر و باکیفیت‌تر است و این موضوع میزان محبوبیت آن را افزایش می‌دهد.

امکانات هتل پولو تفلیس

رستوران هتل پولو تفلیس انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی را کیفیت مناسب در محیطی پاکیزه، زیبا و دنج برای مهمانان سرو می‌کند. صبحانه هتل روزانه به‌صورت بوفه سرد و گرم سرو می‌شود. کافی‌شاپ این مجموعه نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را برای مهمانان سرو می‌کند. هتل پولو محوطه پیک‌نیک و باربیکیو نیز دارد. سالن زیبایی، ترانسفر فرودگاهی رایگان،‌ سالن بدن‌سازی، سالن سمینار، اتاق جلسه، خدمات کرایه اتومبیل، خدمات حمل و نگهداری چمدان، فروشگاه سوغاتی و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی این هتل‌اند. خدمه این مجموعه به زبان‌های فارسی، روسی، گرجی و انگلیسی تسلط دارند و هتل پولو گزینه‌ای مناسب برای گردشگران ایرانی به‌شمار می‌رود. اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی مجموعه در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. نکته قابل‌توجه این‌که امکان ورود و اقامت حیوانات خانگی نیز در این هتل فراهم است و مجموعه اقامتی پولو گزینه‌ای ایده‌آل برای دوست‌داران حیوانات به‌شمار می‌رود.

اتاق‌های هتل پولو تفلیس

هتل پولو تفلیس در مجموع ۱۸ واحد اقامتی دارد و یک هتل نسبتا دنج و خلوت محسوب می‌شود. طراحی و دکوراسیون داخلی واحدهای اقامتی این هتل مانند سایر بخش‌های آن شیک و مینیمال است. اتاق‌های هتل پولو چشم‌اندازی از منظره زیبای شهر تفلیس دارند. در تمامی واحدها اینترنت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. تعدادی از واحدها دارای تراس اختصاصی هستند. تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی رایگان، تجهیزات تهیه چای و قهوه، یخچال، میزکار و…، امکانات و خدمات رفاهی اتاق‌های این مجموعه اقامتی ۳ ستاره هستند. خدمات اتاق یا روم سرویس هتل پولو به‌صورت ۲۴‌ساعته ارائه می‌شود. امکان سرو صبحانه در واحدها فراهم است.

فاصله هتل پولو با جاذبه‌های گردشگری تفلیس

کلیسای جامع سامبا: ۴ کیلومتر
مسجد جامع تفلیس: ۵ کیلومتر
کلیسای جامع سنت جورج: ۵ کیلومتر
میدان آزادی: ۶ کیلومتر
ساحل شهر تفلیس: ۶ کیلومتر
تئاتر روستاولی: ۶ کیلومتر 
پارک آبی گینو: ۷/۳ کیلومتر
باغ وحش تفلیس: ۸ کیلومتر
برج ساعت تفلیس: ۱۰/۵ کیلومتر
پل عشق: ۱۱/۳ کیلومتر
زیپ لاین تفلیس:‌ ۱۱/۴ کیلومتر
آبشار باغ گیاه شناسی: ۱۳ کیلومتر
دریاچه لاکپشت: ۱۷/۴ کیلومتر

هتل پولو با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی تفلیس: ۹ کیلومتر

امکانات

اینترنت در اتاق
ترانسفر فرودگاهی
ورود حیوان خانگی مجاز
بدن‌سازی
اینترنت در لابی
فروشگاه سوغاتی
پارکینگ
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
اعلام حریق
رستوران
لابی
کافی شاپ
اتاق جلسه
کرایه خودرو
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
سالن زیبایی

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ