02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل الگانس تفلیس | ٍelegance tbilisi Hotel تفلیس

ٍelegance tbilisi Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 5 Besarion Jgenti St, Tbilisi, Georgia
تعداد اتاق: 54
توضیحات:

هتل 3 ستاره الگانس تفلیس

یکی از گزینه‌های مناسب برای تور لحظه آخری تفلیس مجموعه اقامتی الگانس است. هتل 3 ستاره الگانس تفلیس (Elegance Tbilisi  Apartment) در نزدیکی دریاچه زیبای لیسی پایتخت گرجستان واقع شده و در دسته‌بندی هتل‌های ۳ ستاره قرار دارد. می‌دانیم که هتل‌های ۳ ستاره عموما مناسب سفرهای مقرون‌به‌صرفه هستند و امکانات آن‌ها را نمی‌توان با یک مجموعه لوکس ۵ ستاره مقایسه کرد. با این حال در میان این مجموعه‌ها نیز باید به‌دنبال گزینه‌هایی با امکانات و شرایط بهتر بود؛ هتل الگانس را می‌توان در این دسته قرار داد. این مجموعه انتخابی مناسب برای مسافرانی است که قصد دارند در قلب بافت تاریخی پایتخت گرجستان یک سفر جذاب را تجربه کنند.

امکانات هتل 3 ستاره الگانس تفلیس

هتل 3 ستاره الگانس تفلیس یک کافی‌شاپ و اسنک‌بار اختصاصی دارد. همچنین همه روزه برای مهمانان هتل، صبحانه رایگان سرو می‌شود. اما نبود رستوران در این مجموعه را می‌توان یکی از نقاط ضعف آن دانست. مهمانان الگانس برای وعده‌های غذایی روزانه باید به رستوران‌های اطراف هتل بروند. خبر خوب این‌که در حوالی این هتل تعداد زیادی کافه و رستوران محلی و بین‌المللی وجود دارد.همان‌طور که اشاره کردیم ساختمان هتل در نزدیکی دریاچه لیسی تفلیس واقع شده است. کسانی که علاقه‌مند به ماهیگیری هستند می‌توانند وسایل مخصوص آن را از هتل اجاره کنند. همچنین امکان کرایه دوچرخه برای گشت‌وگذار در اطراف دریاچه و شهر تفلیس نیز برای مسافران الگانس فراهم است.
خدمه این هتل به زبان‌های انگلیسی، ترکی، گرجی و روسی تسلط دارند. یک سالن ملاقات با ظرفیت ۱۰۶ نفر، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این مجموعه اقامتی است. مهمانان الگانس تفلیس می‌توانند قرارها و جلسات کاری خود را در این سالن برگزار کنند.
خدمات دیگری چون ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان در فضاهای عمومی و اختصاصی مجموعه،‌ امکانات مخصوص برای مهمانان کم‌توان یا ناتوان جسمی و…، بخشی دیگر از خدمات این مجموعه اقامتی‌اند.

اتاق‌‌های هتل 3 ستاره الگانس تفلیس

هتل 3 ستاره الگانس تفلیس ۵۴ واحد اقامتی دارد. دکوراسیون کلی و مبلمان داخل اتاق‌های آن، محیطی آرامش‌بخش را برای مهمانان مجموعه فراهم می‌کند. تمامی اتاق‌ها فضای نشیمن کافی دور از فضای مخصوص خواب دارند. نورگیر بودن واحدها و تابش نور روی هارمونی رنگ دکوراسیون، به مهمانان حس آٰرامش را القا می‌کند.تهیه هوای مطبوع، یخچال اختصاصی، تلویزیون و ماهواره، حمام اختصاصی، میز‌کار، لوازم بهداشتی رایگان، چای‌ساز، گاز (آشپزخانه مجهز)، خدمات روم سرویس به درخواست مهمان، صندوق امانات و…، در تمامی واحدهای این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. دسترسی به اینترنت نیز در همه واحدها رایگان است. هنگام انتخاب اتاق خود در هتل الگانس می‌توانید اتاق‌های دارای تراس را برای اقامتی جذاب‌تر انتخاب کنید. چشم‌انداز اتاق شما نیز به‌سوی منظره پر‌جنب‌و‌جوش شهر تفلیس خواهد بود.

فاصله هتل 3 ستاره الگانس با جاذبه‌های گردشگری تفلیس

کاخ Presidential: حدود ۰/۹ کیلومتر
کلیسای جامع گرجستان: ۱/۴ کیلومتر
باغ گیاه‌شناسی تفلیس: ۲ کیلومتر
کلیسای جامع تثلیث: ۰/۷ کیلومتر
کلیسای ارتدکس شرقی تفلیس: ۰/۸ کیلومتر
باغ وحش تفلیس: ۷ کیلومتر
تئاتر روستاولی: ۹ کیلومتر
تئاتر اپرا و باله تفلیس: ۱۰ کیلومتر
دریاچه لیسی: ۱/۴ کیلومتر
پارک واک: ۲/۸ کیلومتر
موزه فضای باز قوم‌شناسی: ۳/۱ کیلومتر
دریاچه لاک پشت: ۳/۸ کیلومتر
میدان آزادی تفلیس: ۲/۹ کیلومتر

فاصله هتل الگانس تفلیس با فرودگاه 

فرودگاه تفلیس: حدود ۲۰ کیلومتر

سایر امکانات هتل 3 ستاره الگانس تفلیس

 صندوق امانات
 آسانسور
 خشکشویی
خدمات فکس و کپی
پذیرش ۲۴‌ساعته
اینترنت رایگان در لابی
اینترنت رایگان در اتاق‌ها
بار
 پارکینگ رایگان در هتل
 تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
تهویه مطبوع
اتاق با عایق صدا
تلفن
امکانات مخصوص افراد ناتوان
میز‌کار در اتاق
فضای نشیمن در اتاق
چای‌ساز و قهوه‌ساز در اتاق
گاوصندوق
دارای کلید
بطری آب
دمپایی
دستمال توالت
دوش حمام
آیینه
کمد و دراور
خدمات اتاق (درساعات خاص)

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ