02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بیلتمور تفلیس | biltmore tbilisi Hotel تفلیس

biltmore tbilisi Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 29 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi 0108, Georgia
تعداد اتاق: 214
توضیحات:

هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس

تفلیس سال‌هاست از مقاصد گردشگری محبوب در منطقه قفقاز به‌شمار می‌رود. پایتخت گرجستان سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. بسیاری از هم‌وطنان ما نیز برای سفرهای خارج از کشور خود، این شهر زیبای تاریخی را انتخاب می‌کنند. تفلیس یک شهر باستانی است که در کنار معماری کهن آن، مدرنیته نیز در حال رشد است. بناها و آثار باستانی متعدد، برج‌ها زیبا و مدرن، کافه و رستوران‌هایی به سبک اروپای قدیم و… در سفر با تور تفلیس پیش روی گردشگران خواهد بود.یکی از مجموعه‌های اقامتی لوکس و مجلل تفلیس، هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس است. ساختمان ۳۲ طبقه این مجموعه اقامتی که در سال ۲۰۱۶ ساخته شده، اولین آسمان خراش شیشه‌ای تفلیس به‌شمار می‌رود. هتل بیلتمور تفلیس مرتفع‌ترین هتل گرجستان است و در منطقه تاریخی روستاولی قرار دارد. این هتل بسیار لاکچری و مدرن است و طراحی داخلی و دکوراسیونی شبیه به کاخ‌های کتاب‌های داستانی دارد.

امکانات هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس یک استخر روباز و تراس آفتاب دارد. سونا (خشک و بخار)، مرکز آب‌گرم (اسپا)، خدمات فوق‌العاده و کامل ماساژ، جکوزی، سالن خدمات زیبایی و سالن بدن‌سازی مجهز،دیگر امکانات و خدمات زیبایی و سلامتی این مجموعه اقامتی‌اند.این هتل یک رستوران دارد که انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های گرجی و بین‌المللی را برای مهمانان مجموعه سرو می‌کند. سالن بار و کافی‌شاپ بیلتمور نیز با سرو انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات سرویس‌دهی می‌کنند.خدمات تبدیل ارز (صرافی)، انبار چمدان، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، خدمات و امکانات نشست‌ها و جلسات کاری، امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی و…، سایر خدمات رفاهی این هتل در شهر تفلیس هستند. این مجموعه باغ و فضای پیک‌نیک نیز دارد و عصرها برنامه‌های شاد و مفرح برای سرگرمی مهمانان در آن برگزار می‌شود. اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوص مجموعه در دسترس مهمانان قرار دارد.

اتاق‌های هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس

هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس ۲۱۴ اتاق و سوئیت دارد. دکوراسیون و لوازم داخل اتاق‌ها بسیار لوکس و مدرن هستند و فضای داخل آن‌ها حس اقامت در قصر را به مهمانان هتل القا می‌کند. واحدها روزانه نظافت می‌شوند و خدمات اتاق (روم سرویس) نیز در این مجموعه ارائه می‌شود. اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها در دسترس است. تعدادی از واحدهای اقامتی بیلتمور دارای فضای نشمین هستند و همه آن‌ها تراس اختصاصی دارند. چشم‌انداز واحدها نیز منظره زیبای شهر تفلیس است.تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی، مینی‌بار رایگان، تجهیزات تهیه چای و قهوه، تخت کودک (در صورت درخواست) و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی اتاق‌های این مجموعه ۵ ستاره هستند. امکان سرو صبحانه نیز در واحدهای اقامتی هتل بیلتمور فراهم است.

فاصله هتل بیلتمور با جاذبه‌های گردشگری تفلیس

مجسمه شوتا روستاولی: ۰/۱ کیلومتر
خانه اپرا پالیاشویلی: ۰/۲ کیلومتر
مجسمه نوازنده ساکسیفون: ۰/۳ کیلومتر
سالن تئاتر باله و اپرای تفلیس:‌۰/۲ کیلومتر
فوتوگرافیا: ۰/۴ کیلومتر
سالن تئاتر روستاولی: ۰/۴ کیلومتر
پارک ۹ آوریل: ۰/۶ کیلومتر
میدان آزادی: ۱ کیلومتر
میدان قهرمانان: ۱/۶ کیلومتر
کاخ ریاست جمهوری: ۱/۶ کیلومتر
کلیسای جامع سامه‌با: ۱/۹ کیلومتر 
کلیسای جامع سنت جورج: ۱/۹ کیلومتر

فاصله هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی تفلیس: ۱۴/۶ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس

رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاوصندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی‌بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر روباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
باشگاه بدن‌سازی
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ