02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ایفوریا باتومی | euphoria batumi Hotel باتومی

euphoria batumi Hotel باتومی

باتومی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 1 Lech and Maria Kaczynski St, Batumi, Georgia
تعداد اتاق: 416
توضیحات:

هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی

هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی Euphoria Hotel Batumi)) یکی از هتل‌های لوکس و نوساز این شهر است. ایفوریا در نزدیکی ساحل دریای سیاه (۲۰۰ متر) و آکوا پارک باتومی (۵۰۰ متر) قرار دارد. این مجموعه اقامتی ۵ ستاره با امکانات تفریحی و رفاهی متعددی که به مهمانانش ارائه می‌کند، گزینه‌ای ایده‌آل و مناسب برای تور باتومی به‌شمار می‌رود. ایفوریا با جاذبه‌های گردشگری باتومی فاصله کمی دارد و این نکته یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این هتل یکی از اقامتگاه‌های بزرگ در شهر باتومی است و مهمانانش همواره اقامتی رضایت‌بخش را تجربه کرده‌اند.

امکانات هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی

هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی امکانات تفریحی متعددی برای گذراندن اوقاتی خوش برای مهمانان فراهم کرده است. محوطه ساحل اختصاصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، باغ و فضای سبز، محوطه دوچرخه سواری، تنیس روی میز و…، بخشی از امکانات تفریحی این مجموعه‌اند.در کنار این‌ها ایفوریا امکانات سلامتی مثل سالن بدنسازی با تجهیزات کامل، کلاس‌های ایروبیک، سونا، جکوزی، حمام ترکی، مرکز آب‌گرم (اسپا)، سولاریوم و…، را نیز برای مهمانانش فراهم کرده است.ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، یک سالن بزرگ کنفرانس، سالن زیبایی (زنانه و مردانه)، صندوق امانات،‌ انبار چمدان، خدمات تور و بلیط، خدمات کرایه اتومبیل، امکانات و خدمات مخصوص برای افراد ناتوان و کم‌توان جسمی و…، بخش دیگری از خدمات و امکانات رفاهی هتل ایفوریا باتومی هستند.
خدمات نگهداری از کودکان، استخر مخصوص کودکان و زمین و محوطه بازی تعبیه شده برای آن‌ها، باعث شده هتل ایفوریا گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی باشد.اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. خدمه ایفوریا به زبان‌های ترکی، انگلیسی و روسی تسلط دارند.در کنار همه این امکانات و خدمات، این مجموعه ۵ ستاره یک رستوران برای سرو انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در وعده‌های صبحانه، نهار، شام و همچنین میان وعده‌ها برای مهمانان به‌صورت بوفه سرو می‌کند. بار هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی‌ها به مهمانان مجموعه سرویس‌دهی می‌کند.همچنین امکان سرو غذا برای منوهای رژیمی خاص برای مهمانان هتل ایفوریا فراهم است. صبحانه نیز روزانه به‌صورت بوفه سرو می‌شود.

اتاق‌های هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی

هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی در مجموعه ۴۱۶ واحد اقامتی دارد. برخی از این واحدها دارای فضای نشیمن هستند. برخی دیگر نیز تراس‌های اختصاصی با چشم‌انداز دریای سیاه و کوه‌های شهر باتومی دارند. چشم‌انداز بعضی دیگر از اتاق‌های ایفوریا نیز محوطه و فضای سبز هتل هستند. همه اتاق‌ها روزانه نظافت می‌شوند و خدمات اتاق یا روم سرویس این هتل ۲۴ ساعته است. تمامی وعده‌های غذایی و همچنین سرویس کافی‌شاپ، در اتاق‌های ایفوریا نیز قابل سرو هستند.تهویه هوای مطبوع، حمام اختصاصی با وان، ملزومات بهداشتی رایگان، مینی‌بار، سرویس چای، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاو‌صندوق و…، بخشی دیگر از خدمات و امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره شهر باتومی‌اند.

انواع اتاق‌های هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی

اتاق کینگ استاندارد
اتاق دابل بزرگ
سوئیت اختصاصی
سوئیت پرزیدنتال
سوئیت ماه عسل
اتاق VIP

فاصله هتل 5 ستاره ایفوریا با جاذبه‌های گردشگری باتومی

برج الفبا: ۴/۳ کیلومتر
پارک معجزه: ۴/۵ کیلومتر
مجسمه علی و نینو: ۴/۶ کیلومتر
ایستگاه قطار باتومی: ۴/۶ کیلومتر
تله‌کابین آرگو: ۵ کیلومتر
قلعه گونیو: ۷ کیلومتر
قلعه پترا: ۲۰ کیلومتر
ساحل گونیو: ۶ کیلومتر

هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی باتومی: ۳ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره ایفوریا باتومی

اینترنت بی‌سیم
آسانسور
آلارم بیدارباش
برق اضطراری
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
روم سرویس ۲۴ساعته
پذیرش ۲۴ساعته
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
ناهار در اتاق
شام در اتاق
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
مترجم برای مهمانان خارجی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جالباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دودیاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
سونا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
رستوران سنتی
کافه سنتی
کافی‌شاپ
ناهار یا شام بوفه
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری
روزنامه

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ