02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل قصر طلایی مشهد | ghasr talae mashhad Hotel مشهد

ghasr talae mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: مشهد- بلوار امام رضا (ع)
تعداد اتاق: 358
توضیحات:

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد با دارا بودن بهترین خدمات رفاهی و مسافرتی از گزینه های درجه یکی است که می توانید برای سفر به خراسان رضوی انتخاب نمایید. در رده بندی لوکس ترین هتل های مشهد، قصر طلایی از برترین ها قرار می گیرد. با اقامت منحصر به فرد در این هتل که در نزدیکی حرم مطهر رضوی با چشم انداز معنوی گنبد طلایی رنگ واقع شده است، می توانید خاطرات زیبایی را برای خود ثبت نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و مفیدی برای خود از این هتل کسب نموده و پس از آن انتخاب ویژه ای داشته باشید.

اقامت ویژه در هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد

در سفر به مشهد با داشتن اقامتگاه مناسب، آرامش خاطر بیشتری برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد. در صورتی که پیش از سفر با تور لحظه آخری مشهد، قصد رزرو هتل را داشتید بهترین انتخاب می تواند برای شما هتل قصر طلایی باشد. این هتل که از امکانات و خدمات فوق العاده ای بهره مند است با دارا بودن کادری مجرب و متعهد توانسته است پاسخگو مسافران و زائران رضوی باشد. در سفر به مشهد علاوه بر زیارت  می توانید از بهترین مناطق تفریحی، دیدنی و تاریخی همچون؛ چالیدره، کوه پارک مشهد، باغ نادری، مسجد تاریخی آخوند خراسانی و مراکز خرید زیست خاور، هفده شهریور، آرمیتاژ و ... دیدن نموده و ساعات خوشی را سپری کنید.

امکانات هتل قصر طلایی

در هر سفر باید ابتدا ملزومات ضروری خود را لیست نموده و پس از آن به دنبال هتلی باشید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد با داشتن امکانات ویژه توانسته است رفع نیاز مسافران خود را به نحو احسن انجام دهد. برخی از امکانات این هتل که در ذیل به آن پرداخته شده است.

ارائه خدمات کامل رفاهی رستوران و کافی شاپ
برخورداری از مجموعه آبی اختصاصی
بهره مندی از اتاق کودک 
اینترنت رایگان در لابی
دارای آتلیه عکاسی
بهره مندی از خدمات آرایشگاهی
دارای سالن ورزشی و بیلیارد
اختصاص سالن مشخص به بازی های رایانه ای و VR

رزرو هتل قصر طلایی

در این مقاله سعی شد اطلاعات جامع و کاملی از هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد خدمت شما ارائه شود. امید است ضمن رعایت قوانین حاکم در آنجا از جمله تحویل اتاق راس ساعت 14 بعد از ظهر و تخلیه آن در ساعت 12 ظهر، بتوانید سفر دلپذیری را برای خود و عزیزانتان در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم ثبت نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ