02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا | delphin imperial antalya Hotel آنتالیا

delphin imperial antalya Hotel آنتالیا

آنتالیا
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:344, Lara Cd., 07112 Aksu/Antalya, Türkiye
تعداد اتاق: 650
توضیحات:

هتل 5ستاره دلفین ایمپریال آنتالیا

شهر زیبا و ساحلی آنتالیا را می‌توان مرکز تفریحی لوکس کشور ترکیه دانست. این شهر سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست و یکی از شهرهای ساحلی و تفریحی محبوب در جهان به‌شمار می‌رود. در سال‌های اخیر بسیاری از هم‌وطنان ما نیز برای سفرهای خارجی خود با تور لوکس آنتالیا راهی این منطقه زیبا و سرسبز می‌شوند. شهر آنتالیا پر است از هتل‌ها و ریزروت‌های لوکس و گران‌قیمت که اقامت در آن‌ها تجربه‌ای رویایی و فراموش نشدنی است. یکی از مجموعه‌های اقامتی بسیار لوکس و مجلل این شهر، هتل دلفین ایمپریال آنتالیا یکی از زیرمجموعه‌های هتل‌های زنجیره‌ای دلفین (Delphin) است. این هتل در منطقه لارا و در بخش ساحلی آن قرار گرفته و معماری و طراحی بسیار لوکس، زیبا و چشم‌نوازی دارد. این مجموعه اقامتی با ۵۴هزار مترمربع وسعت و در دو طبقه در سال ۲۰۱۲ ساخته شد. هتل دلفین ایمپریال در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان لوکس‌ترین مجموعه اقامتی در شهر آنتالیا انتخاب شد.

امکانات هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

خدمات هتل دلفین ایمپریال آنتالیا به‌صورت UAll ارائه می‌شود. چندین رستوران و بار به‌صورت شبانه‌روزی و بدون نیاز به پرداخت هزینه برای مهمانان مجموعه انواع غذا، نوشیدنی، دسر و تنقلات ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن بدن‌سازی و حمام ترکی خدمات سلامتی این هتل‌اند. همان‌طور که گفتیم دلفین ایمپریال یک مجموعه اقامتی ساحلی است که محوطه ساحل اختصاصی نیز دارد. در محوطه ساحل و استخر هتل، چتر و صندلی ساحلی در اختیار مهمانان قرار دارد.

بازی‌های تخته‌ای و پازلی، سرگرمی‌های شبانه، امکانات ورزش‌های آبی موتوری و غیرموتوری، دارت، کرایه دوچرخه، تنیس روی میز، سالن بیلیارد، سالن بازی و…، امکانات تفریحی این هتل هستند. ارائه خدماتی چون شبکه، موسیقی، کتاب و بازی‌های مخصوص کودکان، زمین بازی برای آن‌ها و کلوب کودکان و نوجوانان، هتل دلفین ایمپریال آنتالیا را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی کرده است. سالن زیبایی، فروشگاه، بوتیک، فروشگاه سوغاتی، خدمات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی، خدمات تبدیل ارز (صرافی)، میز تور و بلیط، ترانسفر فرودگاهی و…، بخشی دیگر از امکانات رفاهی این مجموعه لوکس و ۵ ستاره هستند اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی هتل در دسترس است.

اتاق‌های هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا در مجموع ۶۵۰ واحد اقامتی دارد و یک مجموعه بزرگ پرجنب‌وجوش است. اتاق‌های هتل نیز مانند سایر بخش‌های دکوراسیون لوکس، زیبا و مدرن دارند. اینترنت رایگان در تمامی واحدها در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. چشم‌انداز اتاق‌های دریا و محوطه هتل است. روم سرویس، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، میزکار، یخچال با مینی‌بار شارژ شده، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی و…، بخشی از امکانات و خدمات موجود در اتاق‌های این هتل‌اند. درصورت درخواست امکانات مخصوص مهمانان نوزاد نیز (شیشه شیر، پوشک و…) در این مجموعه ارائه می‌شود.

فاصله هتل دلفین ایمپریال با جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

آکسو دلفیناریوم:‌ ۰/۶ کیلومتری
مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: ۰/۸ کیلومتر
پروانه پارک آنتالیا: ۲/۲ کیلومتر
پارک ساحلی لارا: ۵/۵ کیلومتر
آبشار لوور دودن: ۸ کیلومتر
مرکز خرید تراسیتی: ۱۰/۴ کیلومتر
باشگاه گلف آنتالیا: ۱۱/۲ کیلومتر
مرکز خرید لورا: ۱۱/۳ کیلومتر
دروازه هادریان: ۱۵ کیلومتر
برج ساعت: ۱۷/۴
آکواریوم آنتالیا: ۱۹/۳

فاصله هتل دلفین ایمپریال با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۰ کیلومتر

امکانات

رستوران
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
کافی‌شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
گاو‌صندوق
رستوران فضای باز
کافی‌شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
سرویس رایگان رفت‌و‌آمد
پارکینگ
استخر روباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
ورزش‌های آبی (غیر موتوری)
ورزش‌های آبی (موتوری)
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
تیم انیمیشن
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
کافی‌نت
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ