02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل الماس2 مشهد | almas2 mashhad Hotel مشهد

almas2 mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰
تعداد اتاق: 137
توضیحات:

هتل ستاره الماس2

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد از ویژه ترین انتخاب هایی می باشد که می توانید در سفر به شهر معنوی مشهدالرضا در آن اقامت برگزینید. در زمان رزرو تور مشهد از اهواز لازم است محل اقامت خود را نیز تعیین فرمایید. چرا که از مهم ترین اقدامات برای سفر انتخاب هتل مناسب برای سکونت می باشد. هتل الماس 2 مشهد به دلیل نزدیکی به حرم مطهر رضوی، همیشه مورد پسند عمده زیادی از زائرین واقع شده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی از این هتل به همراه مزایای خوب آن جهت رزرو، کسب نمایید.

اقامت رویایی در هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد

برای آن که بتوانید یک سفر دلپذیر و رویایی را در مشهد برای خود و همراهیانتان سپری کنید می توانید با اقامتی ویژه و منحصر به فرد در این هتل، قدم مثبتی در خاطرات خود ثبت نمایید. هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد با ارائه خدمات کامل توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. از جذاب ترین نکات این هتل می توان به دارا بودن اتاق ها و سوئیت هایی با معماری ملل مختلف همچون؛ آفریقایی، اروپایی، ترکی، روسی، ایران باستان، عربی و رومی اشاره کرد.
 این سوئیت ها سالانه پذیرای مسافران زیادی می باشد. با اقامت در این هتل شما علاوه بر زیارت حرم مطهر رضوی می توانید به مناطق دیدنی، تاریخی و تفریحی مشهد همچون؛ باغ نادری، موزه آستان قدس، مناطق ییلاقی طرقبه، جاغرق، زشک و مراکز خرید مشهد همچون؛ بازار های هفده شهریور، زیست خاور، آرمیتاژ، ویلاژ توریست و ...بروید.

امکانات هتل الماس 2

قبل از آغاز سفر مشهد رزرو اتاق ، لازم است از امکانات ویژه این هتل اطلاعات مناسبی را کسب نمایید. هتل الماس 2 مشهد با داشتن کادری مجرب و متعهد توانسته است شرایط اقامت آسان را با ارائه بهترین کیفیت برای مسافران خود مهیا نماید. به برخی از این امکانات در ذیل اشاره شده است.
دارا بودن ترانسفر رایگان برای رفتن به حرم مطهر
ترانسفر رایگان فرودگاه و راه آهن
اینترنت رایگان نامحدود 
بهره مندی از مجموعه آبی مناسب
دارای بازارچه اختصاصی
شامل خدمات رستوران و کافی شاپ و ...

سخن آخر

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفیدی از این هتل به شما ارائه شود. با اقامت در هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد می توانید از بهترین خدمات رفاهی بهره مند شده و سکونت دلپذیری را در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ