02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گرند میلان استانبول | grand milan istanbul Hotel استانبول

grand milan istanbul Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Yenikapi Katip Kasim Mah. Langa Hisari Sok. No:16 D:1 Kumkapi, Fatih, Istanbul Turkey
تعداد اتاق: 34
توضیحات:

هتل 3 ستاره گرند میلان استانبول

کشور ترکیه سهم بزرگی در صنعت توریسم دنیا دارد. استانبول که پایتخت گردشگری این کشور به حساب می آید، جزء 10 شهر برتر جهان در حوزه توریسم است. تور استانبول همواره مورد توجه گردشگران بوده و مقصد مسافران زیادی در فصل های مختلف سال است. وجود هتل های 2 تا 5 ستاره با خدمات متنوع دست گردشگران را برای انتخاب باز گذاشته است. اگر به دنبال سفری ارزان و اقتصادی به این شهر هستید ما تور لحظه آخری استانبول و اقامت در هتل 3 ستاره گرند میلان استانبول را پیشنهاد می کنیم.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره گرند میلان استانبول

هتل 3 ستاره گرند میلان استانبول در قلب منطقه تجاری و تاریخی شهر و در منطقه آکسارای قرار گرفته است. فاصله تا میدان تکسیم استانبول 15 دقیقه و در حدود 7 کیلومتر است. تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر راه است. این هتل در نزدیکی کاخ توپکاپی استانبول، مسجد ایاصوفیه استانبول و موزه باستان شناسی استانبول قرار گرفته و با تراموا و به صورت پیاده می توانید از این مکان ها دیدن کنید. ایستگاه های مترو، اتوبوس و تراموا به این هتل بسیار نزدیک است. فاصله تا بندر نیز حدود 10 دقیقه است.

امکانات هتل 3 ستاره گرند میلان استانبول

هتل 3 ستاره گرند میلان استانبول هتلی ساده با امکانات ابتدایی است. اقامت در این هتل برای کسانی که بیشتر اوقات خود را در خارج از هتل می گذرانند و فقط برای خواب به هتل باز می گردند مناسب است. موقعیت مکانی و ارزان بودن مهمترین دلایل انتخاب این هتل است. برخی از امکانات هتل عبارتند از
پذیرش 24 ساعته
ترانسفر رایگان فرودگاهی
اینترنت رایگان
لاندری
رستوران با سرو صبحانه رایگان
پارکینگ
هتل 3 ستاره گرند میلان استانبول 34 اتاق دارد که امکانات رفاهی ساده و اولیه دارند
سیستم تهویه هوا
تلویزیون و تلفن
یخچال و مینی بار
گاوصندوق

سخن پایانی 

استانبول به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان مسافران زیادی را به خود جذب می کند. لذت قدم زدن در خیابان استقلال استانبول و خرید از فروشگاه های مدرن و سنتی و خوردن غذاهای ترکی و آسیایی از جاذبه های این شهر است. پیشنهاد می کنیم تور استانبول 7 شب و 8 روز را انتخاب کنید تا زمان کافی برای گردش در این شهر و بازدید از مکان های تاریخی مثل قلعه یدیکوله استانبول را داشته باشید. فرصت کنید در محله بالات استانبول قدم بزنید و در کنارساختمان ها و خانه های رنگارنگ آن عکس یادگاری بگیرید. از شهرهای مختلف ایران امکان سفر به این شهر است و می توانید تور استانبول از اهواز، مشهد، اصفهان و.. را اینترنتی رزرو کنید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ