02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل خلیج فارس قشم | saheli khalije fars qeshm Hotel قشم

saheli khalije fars qeshm Hotel قشم

قشم
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
ساحل اختصاصی بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: قشم , میدان علم وصنعت,
تعداد اتاق: 123
توضیحات:

هتل 3 ستاره خلیج فارس قشم

هتل ۳ ستاره خلیج فارس قشم یکی از هتل های فوق العاده و بی نظیر قشم است. در این هتل از مسافران تور قشم با بالاترین سطح خدمات و امکانات پذیرایی می شود. هتل خلیج فارس را با نام هتل ساحلی می شناسند زیرا داری یک ساحل اختصاصی است. با استفاده از راهنمای سفر به قشم می توان با خدمات و امکانات هتل بیشتر آشنا شد.

امکانات هتل ۳ ستاره خلیج فارس قشم

هتل ۳ ستاره خلیج فارس قشم دارای یک ساختمان اصلی و ۴ بلوک مجزا است. ساختمان اصلی هتل شامل رستوران، لابی و بخش پذیرش می باشد. ۴ بلوک هتل نیز از اتاق ها و سوئیت ها تشکیل شده اند. فضای سبز، پینگ پنگ، سالن بیلیارد، زمین تنیس و ساحل اختصاصی از جمله امکانات رفاهی مهم هتل ۳ ستاره خلیج فارس قشم می باشند. پارکینگ اختصاصی، فوتبال دستی، اینترنت پر سرعت و روم سرویس از دیگر امکانات رفاهی هستند که در این هتل تعبیه شده اند.

قرار گیری ساحل در فاصله ۱ دقیقه ای از دریا، رو به دریا بودن اتاق ها و تفریحات دریایی از جمله بارزترین ویژگی های هتل ۳ ستاره خلیج فارس قشم می باشند. تفریحات ساحلی هتل نیز شامل  توپ های والیبال و فوتبال و راکت تنیس و غیره هستند. نکته قابل توجه درباره هتل خلیج فارس، دادن خدمات و سرویس های مختلف به مسافران در ساحل و تعبیه نمودن آلاچیق های زیبا در این مکان میباشد.

اتاق های هتل ۳ ستاره خیج فارس قشم

اتاق دو تخته با دید دریا, اتاق دو تخته با دید محوطه, سوئیت یک خوابه دو نفره با دید دریا,سوئیت یک خوابه دو نفره با دید محوطه,سوئیت دو خوابه چهار نفره با دید دریا, سوئیت دو خوابه چهار نفره با دید محوطه ,سوئیت سه خوابه شش نفره با دید دریا ,سوئیت سه خوابه شش نفره با دید محوطه

آدرس هتل خلیج فارس قشم

میدان علم و صنعت، انتهای خیابان ساحلی.

کلام آخر

دیدن جاذبه های دیدنی قشم و لذت بردن از سفر خود حتما نیازمند اقامت در مکانی خاص و ویژه است. بنابراین پیش از عزیمت به این شهر می توانید در هتل ۳ ستاره خلیج فارس قشم اتاق رزو نمایید و از امکانات قابل توجه آن نهایت استفاده را ببرید. بازار ستاره , سیتی سنتر ,غار نمکدان ,کوه ها و تندیس های قشم ,غار خربس ,درگهان قشم ,بازار قدیمی درگهان با توجه به تعدد اماکن تفریحی جزیره مسافران می توانند پیش از هر اقدامی از راهنمای سفر به قشم استفاده نمایند. این کار سبب می شود تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ