02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آوانی آتریوم بانکوک | avani atrium bangkok Hotel بانکوک

avani atrium bangkok Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 1880 New Petchburi Road, Huay Kwang, Bangkapi, Huai Khwang, 10310 Bangkok, Thailand
تعداد اتاق: 396
توضیحات:

هتل 4 ستاره آوانی آتریوم بانکوک

هتل 4 ستاره آوانی آتریوم بانکوک یکی از هتل های مشهور شهر بانکوک می باشد. این هتل در وسط شهر بانکوک واقع شده است و از این جهت دسترسی به همه نقاط معروف شهر را برای مسافران آسانتر کرده است. در اطراف هتل آوانی قریب به 10 مرکز خرید معروف وجود دارند. گردشگران برای رسیدن به مراکز خرید نیازی به طی کردن مسافت طولانی ندارند. بسیاری از گردشگران تور های مسافرتی شرق آسیا، تور بانکوک را به دلیل زیبایی های این شهر انتخاب می کنند. این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور لحظه آخری بانکوک می باشد. امکانات هتل در سطح بالایی قرار دارد و از هر نظر نیاز مهمانان خود را برطرف خواهد کرد.

ویژگی مکانی هتل 4 ستاره آوانی آتریوم بانکوک

هتل 4 ستاره آوانی آتریوم بانکوک در قلب شهر بانکوک واقع شده است. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در موقعیت عالی قرار دارد. گردشگران در هتل به مکان های مهم شهر دسترسی آسان دارند. این امر به دلیل موقعیت مکانی عالی و ایده آل هتل آوانی آتریوم می باشد.فرودگاه بین المللی سووارنابومی در فاصله 23کیلومتری هتل واقع شده است. همچنین گردشگران ساکن این هتل برای دسترسی به مراکز خرید از جمله؛ سنترال ورد با فاصله 1 دقیقه ای، فروشگاه پلاتین مد با فاصله 6 دقیقه ای و سی لایف بانکوک با فاصله 12 دقیقه ای دچار مشکلات رفت و آمد نخواهند شد. همچنین فاصله تا مرکز خرید ام بی کی و بازار شبانه پاتونگ و ترمینال شاپینگ کمتر از چند صد متر پیاده روی است.

امکانات هتل 4 ستاره آوانی آتریوم بانکوک

هتل 4 ستاره آوانی آتریوم بانکوک دارای 369 اتاق و سوئیت می باشد که دارای امکانات با کیفیت و در سطح بالایی می باشند.
2 رستوران بزرگ با غذا های باکیفیت
استخر
سونا
جکوزی
ماساژ و حمام آب گرم
بار
صبحانه
باشگاه بدنسازی و سرویس ماشین لیموزین به داخل شهر با هزینه بخشی از امکانات این هتل می باشند.
سرویس خشکشویی پارکینگ
وای فای رایگان
سرویس مراقبت از کودکان
سرویس ترانسفر و پذیرش 24 ساعته نیز از امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره می باشند.
تلویزیون
لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان
گاوصندوق
چای ساز و قهوه ساز نیز از امکانات اتاق های هتل آوانی هستند.
گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها را در رستوران و بار هتل تست کنند. محیط هتل به روز و مدرن می باشد و کیفیت امکانات و همچنین تمیزی اتاق ها مورد مهمی است که مسافران در انتخاب هتل برای اقامت به آن توجه داشته اند.

قیمت رزرو اتاق در این هتل 4 ستاره 

رزرو و اقامت در هتل 4 ستاره آوانی آتریوم بانکوک توسط آژانس های مسافرتی تور تایلند امکان پذیر است. برای دریافت اطلاعات دقیق از قیمت و نحوه رزرو اتاق می توان به وب سایت آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت مراجعه نمود.ما به مسافران بانکوک پیشنهاد می کنیم در این سفر از معبد آرون بانکوک و موزه هنر بانکوک دیدن کنید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ