02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آماری واترگیت بانکوک | amari watergate bangkok Hotel بانکوک

amari watergate bangkok Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 847 Phetchaburi Rd, Khwaeng Thanon Phaya Thai, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand
تعداد اتاق: 569
توضیحات:

هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک

پایتخت کشور تایلند شهر توریستی و تجاری بانکوک یکی از شهرهای پر رفت‌وآمد در جنوب شرق آسیا به‌شمار می‌رود. این شهر سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. بانکوک یک شهر اداری و تجاری نیز محسوب می‌شود و تجار و بازرگانان بسیاری برای جلسات و سمینارهای خود به آن سفر می‌کنند. بنابراین اقامتگاه و هتل‌های متعدد در آن ساخته شده که رتبه‌بندی‌ها، امکانات و خدمات مختلفی را به مهمانانشان ارائه می‌کنند.یکی از مجموعه‌های اقامتی لوکس و مدرن این شهر توریستی که در سال ۲۰۰۸ ساخته شده، هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک است. آماری واترگیت در مرکز شهر و نزدیکی منطقه مشهور پرتونم ((Pratunam بانکوک قرار دارد. این مجموعه اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی متعددی که برای مهمانانش در نظر گرفته، گزینه‌ای ایده‌آل برای تور بانکوک به‌شمار می‌رود.

امکانات هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک

این مجموعه اقامتی چند سالن غذاخوری یا رستوران دارد که انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی را در وعده‌های اصلی برای مهمانان با بهترین کیفیت سرو می‌کنند. بوفه صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود و امکان سرو غذا برای رژیم‌های غذایی خاص و منوی مخصوص کودکان نیز در این هتل فراهم است.استخر روباز بزرگسالان و کودکان هتل آماری واترگیت بانکوک روی پشت‌بام قرار دارد و کنار آن یک بار برای سرو نوشیدنی و تنقلات و صندلی و چتر تعبیه شده است. مرکز آب‌گرم (اسپا)، استخر آب‌نمک، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بخار، سالن بدن‌سازی با مربی خصوصی، کلاس یوگا و سالن ایروبیک، خدمات سلامتی این مجموعه هستند. تنیس روی میز و سالن اسکواش نیز در هتل آماری واترگیت برای تفریح بیشتر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.اتاق و امکانات جلسه، میز تور و بلیط، خدمات تبدیل ارز (صرافی)، فروشگاه سوغاتی، سالن خدمات زیبایی، خدمات نگهداری کودکان، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، شاتل درون شهری (با هزینه)، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس، امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی و…، سایر خدمات رفاهی این هتل ۵ ستاره‌اند.اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک

هتل آماری واترگیت بانکوک در مجموع ۵۶۹ اتاق و سوئیت دارد. همه واحدهای اقامتی این هتل، دکوراسیون و طراحی داخلی مینیمال و کاملا مدرن دارند. چشم‌انداز پنجره‌های قدی این واحدها، باغ و استخر مجموعه یا منظره پر جنب‌وجوش شهر است. اتاق‌ها فضای نشیمن دارند و اینترنت رایگان در همه واحدها در دسترس مهمانان قرار دارد. 
تهویه هوای مطبوع، یخچال با مینی‌بار شارژ شده، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، حمام اختصاصی با وان، ملزومات بهداشتی، تجهیزات تهیه چای و قهوه، سرویس میوه و…، بخشی دیگر از امکانات و خدمات موجود در واحدهای اقامتی این مجموعه هستند.امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌های آماری واترگیت فراهم است.

فاصله هتل 5 ستاره آماری واترگیت با مراکز بانکوک

بازار مد پلاتینوم: ۰/۱ کیلومتر
مرکز خرید پلاتینیوم فشن مال: ۰/۱ کیلومتر
بازار پراتونام بانکوک: ۰/۲ کیلومتر
مرکز خرید پانتیپ پلازا: ۰/۳ کیلومتر
بازار شبانه تالاد نئون: ۰/۵ کیلومتر
مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک: ۰/۵ کیلومتر

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل آماری واترگیت

برج بایوکه بانکوک: ۰/۴ کیلومتر
مرکز فرهنگی هنری بانکوک: ۱/۱ کیلومتر
میدان سیام: ۵ کیلومتر

فاصله هتل آماری واترگیت با فرودگاه

فرودگاه سوارنابومی: ۲۳/۷ کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ: ۱۹/۳ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک

رستوران
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو‌صندوق
سشوار
سرویس رایگان رفت‌و‌‌آمد
پارکینگ
استخر روباز
سونا
جکوزی
ماساژ
باشگاه بدن‌سازی
اینترنت وای فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ