02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پانیذ کیش | paniz Hotel کیش

paniz Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب رویا مال
تعداد اتاق: 84
توضیحات:

هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش یکی از هتل های ارزان قیمت شهر توریستی کیش می باشد که دارای امکانات رفاهی خوبی است. رزرو هتل های دو ستاره کیش برای تور های ارزان قیمت بسیار مناسب است. هتل 2 ستاره پانیذ از بهترین هتل های دو ستاره این شهر است.گردشگران و توریست های عزیز با تور کیش برای گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش می توانند هتل 2 ستاره پانیذ کیش را برای مدت زمان اقامت خود رزرو کنند. هتل پانیذ دارای موقعیت مکانی و جغرافیایی عالی است. همچنین دارای ساختمانی مجهز و اتاق های تمیز می باشد. امکانات رفاهی این هتل مطابق با استاندارد ها می باشد و نیاز مسافران را به این امکانات برطرف خواهد کرد. خدمات رسانی رزرو هتل پانیذ به صورت آسان و سریع برای می باشد.

موقعیت مکانی هتل 2 ستاره پانیذ کیش

موقعیت مکانی هتل 2 ستاره پانیذ کیش در یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی قرار دارد. هتل پانیذ در مجاورت مجتمع های تجاری و بازار ها قرار دارد. همچنین روبروی پاساژ مروارید معروف واقع شده است. به همین جهت این هتل مورد توجه بسیاری از گردشگران است زیرا مراکز تجاری متعدد در جوار این هتل باعث شده است تا برای دسترسی به بازار ها و مجتمع ها هیچ مشکلی نداشته باشند.ساختمان هتل 2 ستاره پانیذ کیش در سه طبقه و 84 اتاق دو، سه و چهار تخت می باشد. ساختمان این هتل در میدان پردیس، بلوار رودکی قرار دارد. برای پیدا کردن ساختمان از روی نقشه میتوانید لوکیشن هتل را در جی پی اس گوشی موبایل خود وارد کنید.

امکانات رفاهی هتل 2 ستاره پانیذ کیش

امکانات رفاهی هتل 2 ستاره پانیذ کیش دارای امکانات رفاهی عالی است. آنتن مرکزی، اینترنت داخل لابی، اینترنت بی سیم، تلویزیون، تلفن، یخچال و بار داخل اتاق می باشند. علاوه بر این موارد صندوق امانات، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، کافی شاپ، خشکشویی و آسانسور نیز اشاره نمود. رستوران هتل پانیذ با انواع غذا های ایرانی و خارجی با کیفیت و خوشمزه از مسافران محترم آماده پذیرایی است.

نحوه رزرو این هتل 

هتل 2 ستاره پانیذ کیش با قیمت مناسب آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران است. این هتل دارای امتیازاتی ویژه در مقایسه با سایر هتل های کیش است. رزرو سریع و آسان از ویژگی های این هتل دو ستاره می باشد. برای رزرو اتاق هتل پانیذ می توانید به شماره تماس مندرج در وب سایت این هتل تماس برقرار کنید.همچنین می توانید برای رزرو آنلاین این هتل از طریق وب سایت اقدام نمایید. اپراتور آنلاین این هتل در هر ساعت از شبانه روز حاضر به پاسخگویی خواهد بود. علاوه بر آن در صورت لغو تور لحظه آخری کیش و یا لغو اقامت شما در این هتل،  وجه پرداختی به شما عودت داده می شود.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ