02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل داریوش کیش | dariush kish Hotel کیش

dariush kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: میدان داریوش
تعداد اتاق: 190
وبسایت:
توضیحات:

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش اقامتی بی نظیر در سفر رویایی به جزیره ای زیبا واقع در آب های نیلگون خلیج فارس است. در این سفر می توانید لذت تفریحات آبی با تلفیقی از بازدید مناطق باستانی و جاهای دیدنی کیش در زمستان را به یک باره تجربه نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی از سفر به کیش بدست آورید. در این سفر با اقامت در هتل داریوش شما از امکانات فوق العاده ای بهره مند خواهید شد. زیرا که این هتل از معروف ترین و بهترین های جزیره می باشد و سالانه پذیرای مسافران تور لحظه آخری کیش بسیار زیادی از تمام نقاط ایران است. با اقامت در این هتل لذت بی نظیری را برای خود با خاطراتی ماندگار ثبت خواهید نمود.

اقامت منحصر به فرد در هتل 5 ستاره داریوش کیش

به جزیره رویایی کیش در بهترین آب و هوا، خاطرات ماندگاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در تور کیش شما می توانید لذت غیر قابل وصفی از تفریحات فوق العاده را تجربه نمایید. برای مثال زمان مفیدی را برای تجربه غواصی بگذارید. همچنین با شرکت در جنگ های شبانه و کنسرت ها شور و حال بی نظیری را بدست آورید. در این سفر می توانید از مناطق دیدنی و تاریخی خاصی همچون آب انبار دو قلو ها، شهر باستانی کاریز و ... دیدن نمایید. هتل 5 ستاره داریوش کیش به دلیل قرار گیری در بهترین موقعیت مکانی، امکان دسترسی به این نقاط را به صورت ویژه برای شما فراهم نموده است.

امکانات هتل داریوش

با اقامت رویایی در زیباترین هتل کیش شما می توانید از بهترین امکانات آن نیز بهره مند شوید. هتل داریوش با داشتن کادری متخصص و آموزش دیده توانسته است مخاطبان خود را با بهترین و کامل ترین سرویس دهی،  راضی و خشنود نگه دارد. به همین علت این هتل در طول سال میزبان بسیاری از مسافران می باشد. همچنین هتل داریوش کیش با داشتن تمامی امکانات ضروری و لاکچری پاسخ نیاز مخاطبان را با بهترین حالت فراهم نموده است. در ذیل به برخی از امکانات ویژه این هتل اشاره شده است. همچون؛
بهره مندی از اینترنت به صورت رایگان نامحدود در لابی
دارای مجموعه آبی شامل: استخر، سونا، جکوزی و ...
دارای اتاق ها و سوئیت هایی با امکانات کامل در باغ و رو به دریا
بهره مندی از خدمات تشریفات ویژه

سخن نهایی

با رزرو هتل 5 ستاره داریوش کیش می توانید اقامت ویژه ای را در جزیره برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید. در این سفر لذت استثنایی تشریفات کامل را تجربه خواهید نمود. امید است با انتخاب این هتل همچون دیگر مسافران تور لوکس کیش از رضایت کاملی برخوردار شوید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ