02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل هلیا کیش | helia kish Hotel کیش

helia kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: میدان ساحل-روبروی بازار دیپلمات
تعداد اتاق: 61
توضیحات:

هتل هلیا کیش

هتل 3 ستاره هلیا کیش می تواند انتخاب ویژه برای آن دسته مسافرانی باشد که ترجیح می دهند در زمستان با تور کیش به جزیره سفر کنند. در فصل زمستان که جزیره از لاکچری ترین هوای خود بهره مند است، معمولا مسافران و گردشگران بسیاری به کیش سفر می کنند. در این میان می توانید علاوه بر کسب آرامش از جاهای دیدنی کیش در زمستان نیز دیدن نموده و خاطرات ماندگاری را برای خود و همسفرانتان به یادگار بگذارید. در این مقاله با ما همراه باشید تا سفر دلپذیری در کیش را با اقامت در هتل هلیا بررسی نموده و با آرامش خیال انتخاب نمایید.

اقامت در هتل 3 ستاره هلیا کیش

با سفر به کیش لازم است هتلی را انتخاب نموده که با نیازمندی های شما در حالت توازن قرار گیرد. به عبارتی دیگر پاسخ همه نیاز های شما را به خوبی بدهد. هتل 3 ستاره هلیا کیش یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای خود در این سفر داشته باشید. این هتل به دلیل موقعیت قرار گیری مناسبی که در جزیره دارد، می تواند پاسخ همه نیاز های شما به خوبی ارائه دهد. در این میان شما می توانید علاوه بر اقامت در این هتل از مراکز تفریحی، تاریخی و دیدنی کیش از جمله؛ پایاب کیش، شهر باستانی حریره، کاریز، آب انبار های دو قلو، مراکز خرید معتبر و ... نیز دیدن نموده و تصاویر زیبایی را به یادگار از سفر به جزیره ثبت نمایید.

امکانات هتل هلیا در کیش

لازم است قبل از رزرو از دارا بودن حداقل امکانات ضروری هتل خود اطلاعات کافی را کسب نمایید. دارا بودن ملزومات ضروری مصرفی در اتاق ها از مهم ترین ویژگی ها برای شما می باشد. علاوه بر آن هتل هلیا با ارائه تمام این امکانات و دارا بودن خدمه متعهد و موفق توانسته است پاسخ مناسب و مطلوبی برای شما فراهم آورد. همچنین این هتل دارای امکانات جانبی دیگری است که در ذیل به آن اشاره شده است.
ارائه خدمات رستوران و کافی شاپ برای مهمانان
بهره مندی از اتاق ها و سوئیت ها مناسب با امکانات کامل
پذیرش بانوان مجرد با مدرک شناسایی معتبر 
بهره مندی از اینترنت طبق تعرفه مشخص
اقامت رایگان کودکان زیر 5 سال بدون استفاده از سرویس
نرخ یکسان مهمان خارجی و ایرانی

رزرو هتل هلیا در کیش

رزرو هتل 3 ستاره هلیا کیش با ارائه خدمات کامل برای شما مهمانان در فصل های مختلف سال می تواند انتخاب مناسب و بهینه ای باشد. در نظر داشته باشید در این هتل با رعایت قوانین و مقررات می توانید سفر خوشی را برای خود و عزیزانتان سپری کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ